Alpha69 Napisano 28 Marca 2017 Udostępnij Napisano 28 Marca 2017 Cześć wiem, że na forum są osoby które znają się bardzo dobrze na częściach rowerowych. Może ktoś mi pomóc i powiedzieć jaki to model amorka (który rok) i czy to jest marzocchi czy jakaś hybryda (składak)? Amorek ma 150mm skoku. I z tego co widziałem jest powietrzno olejowy. Oś qr 9mm. Tutaj kilka fotek (jeśli ktoś chce mogę zrobić więcej): http://imgur.com/6DbVsRv http://imgur.com/e6ZhN9N http://imgur.com/JgHceFZ http://imgur.com/y3OUHvJ http://imgur.com/iN1tQ2V http://imgur.com/euAOAOw http://imgur.com/FbnMdLs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fonika Napisano 28 Marca 2017 Udostępnij Napisano 28 Marca 2017 Najpewniej jakiś allmountain z lat 2005-2006 zrób zdjęcie dolnych regulacji i zobacz czy masz rok wybity na dolnych golniach (np. 05). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alpha69 Napisano 29 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 29 Marca 2017 W kolku wybitym na dolnym golwniu jest 03 o ile nie jestem kretem. To czyli amorek z 2003, ale na stronie marzocchi juz nie ma opisanych tych rocznikow. Wiesz moze skąd wziąć podstawowe info do niego czyli ile oleju ile powietrza glownie to o serwisie i regulacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zajonc Napisano 30 Marca 2017 Udostępnij Napisano 30 Marca 2017 Jak ma wybite 03 to jest to rocznik 2004, wygląda to chyba na jakiś OEM, w środku pewnie ma 2x ssv, te naklejki chyba nie są oryginalne, mz nie robił takich z tego co kojarze, ile skoku ma ten bomber? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alpha69 Napisano 4 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2017 150mm skoku jak wczesniej pisalem. A naklejki na pewno nie są oryginalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 4 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2017 Wyglada jak stary Drop Off, tylko te otwory w koronie mi nie pasuja, a ni cholery nie moge sobie przypomniec, ktory je mial. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alpha69 Napisano 4 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2017 Muszę go zaserwisować, a nie wiem jakich kosztów moge się spodziewać dlatego przydalby się konkretny model. Chciałbym go tez ustawic pod siebie żeby dobrze pracował. Z tego co widziałem to marzochhi all mountain mial takie otwory na tej "półce" (nie wiem jak sie to nazywa) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alpha69 Napisano 7 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2017 Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł wobec tego modelu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eloo Napisano 7 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2017 jeśli ma tłumiki ssv, 150mm skoku i golenie 32mm to użyłbym serwisówki do drop offa z tamtego okresu http://my-sport.spb.ru/manual_1/2005-drop-off.pdf i wlał 155ml oleju 7,5Wt strona 35. Jesli chodzi o ciśnienie to metodą prób i błędów ustawiłbym sag na poziomie 10-20proc w zależnosci od upodobań. Możliwe że masz tylko powietrzną asyste więcec może nie musisz wogóle pompować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alpha69 Napisano 15 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2017 Prawy tlumik to ssv a golenie maja 32mm. Problemem byl tlumik w ktorym jedna z oszczelek zmienila swoja pozycje i przez to amorek nie pracowal tzn wychodzil ponad 150mm W prawej komorze jest czarny pręt (nie wiem jak sie nazywa bo nie znam sie na tym za bardzo) ktory nie wypada bo jest tak zamocowany ale normalnie pracuje gora dol. Jak bede w domu to dam zdjecia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.