MatysB Napisano 27 Marca 2017 Udostępnij Napisano 27 Marca 2017 Cześć Zniszczyłem ostatnio gniazdo imbusa w śrubce odpowietrzającej w hamulcach Shimano BL-M445. Sprawdzając w internecie schemat dowiedziałem się, że jest to śrubka o numerze: Y8V198030B i opisie: Bleed Screws (M5 x 4.6) & Bleed Nipple Seal. Dzwoniłem po różnych serwisach lecz na próżno, nikt nie był w stanie mi pomóc, a nie chcę kupować z powodu jednej śrubki całego zestawu Drodzy koledzy. Wiecie gdzie dostanę taką śrubkę lub też może posiada ktoś ową śrubkę, która jest mu zbędna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
venom2000 Napisano 27 Marca 2017 Udostępnij Napisano 27 Marca 2017 Weź tą śrubkę ze sobą i pójdź do najbliższego sklepu ze śrubami lub : https://www.sjscycles.co.uk/brake-levers/shimano-blm445-bleed-screw-seal-m5-x-46mm-y8v198030/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MatysB Napisano 28 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 28 Marca 2017 (edytowane) Niestety w podanym przez Ciebie linku śrubka jest niedostępna. Znalazłem bardzo podobną na ebay. Rozmiar M5 x 4,5 mm, dedykowana do hamulców BL-M575. Jak sądzicie skok gwintu będzie ten samł? W sumie to interesujące dla czego Shimano do różnych hamulców używa śrub różniących się dziesiątymi częściami milimetra. http://www.ebay.pl/itm/Shimano-Bleed-Screw-O-ring-M5x4-5mm-for-M575-Pack-of-2-/191805572196?hash=item2ca880c464:g:TGQAAOSwUuFWvzd9 Edytowane 28 Marca 2017 przez MatysB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 28 Marca 2017 Udostępnij Napisano 28 Marca 2017 (edytowane) Hej, Ja mialem kiedys podobny problem, po glebie wyrwalo mi srube z klamki ;-) a na klamce ani sladu po upadku tylko sruba odparowala. Dostałem ja w Gratisie od Tobo (jescze raz dzieki przy tej okazji) . Pasowała, siedzi do dzis w klamce jak trzeba, spelnia swoja role, ale nie był to dokladnie ten sam element co orygnial od M615, pochodzil z innej wersji Shimano. Wiec z moich obserwacji wychodzi ze Gwint jest ten sam, a różnice tych srubek sprowadzaja sie do: 1. różnych rozmiarów imbusa - rożcnia o jeden rozmiar z tego co pamietam, to w nowszych klamkach srubki sa pod wiekszy imbus (wiec trudniej je zepsuc ) ;-) 2. łeb sruby odpowietrzajacej od spodu różni się nieznacznie kształtem, ale nie wplywa to na szczelnosc klami, u mnie dziala, dociska uszczelke jak trzeba, ale porownujac kształt do nowszej srubki, wyglada jakby nowsza byla lapiej wyprofilowana Edytowane 28 Marca 2017 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Witboj Napisano 28 Marca 2017 Udostępnij Napisano 28 Marca 2017 1) Zakładam, że oryginalny imbus to była 2-ka 2) Wiercisz w śrubce, w miejscu gniazda dziurkę wiertłem 2,5 mm 3) Gwintujesz gwintownikiem M3 4) Wkręcasz na zielony Loctite "robaczka" imbusowego M3 5) Gotowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.