Borsuczy Napisano 26 Marca 2017 Udostępnij Napisano 26 Marca 2017 Witam, mam problem z rdzewieniem lag mojego amortyzatorka. Zaczął rdzewieć w miejscu gdzie się przetarł, rdzę usunąłem papierem ściernym i jakimś wd 40 a potem znowu po jakimś czasie jazdy pojawiła się rdza w tym samym miejscu. Starła się jakaś powłoka? Czemu mi to rdzewieje?Wie ktoś czy jest na te lagi naniesiony jakiś chrom czy coś? Chcę wiedzieć czy walka z tą rdzą ma jakikolwiek sens, jak nie mam możliwości założenia takiej powłoki bo to się nawet nie opłaca pewnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 26 Marca 2017 Udostępnij Napisano 26 Marca 2017 Nie ma sensu, nic z tym nie zrobisz. Ten "amortyzator" to jednorazówka, nowy kosztuje chyba około 200 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 26 Marca 2017 Udostępnij Napisano 26 Marca 2017 Mogę ci wymienić same rury goleniowe o 1/4 ceny amorka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Borsuczy Napisano 26 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 26 Marca 2017 Activia, niee nie będę kupował nowych bo nie warto. Chyba, że masz jakieś super hiper nierdzewne, to bym wziął. Pozbyłem się powierzchniowo rdzy i ładwie to wypolerowałem, ale są kropki wżery takie w których dalej jest rdza. Wie ktoś jak te g**** usunąć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 26 Marca 2017 Udostępnij Napisano 26 Marca 2017 Nawet jak usuniesz to w tym miejscu zrobi się ubytek i przy pracy amora będzie się to tylko pogłębiało. Częsty serwis i może nie będzie tragedii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 26 Marca 2017 Udostępnij Napisano 26 Marca 2017 Sprobuj tak - , najwyzej reszte wypijesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Borsuczy Napisano 26 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 26 Marca 2017 Ale ta cola też powierzchownie usuwa, te czarne dziurki zostały xdskom25, częsty serwis, czyli co mam często robić? Rozbierać go i czyścić i smarować? To co ja teraz zrobiłem to wyczyszczenie wszystkiego, cały smar brud, ślizgi, uszczelki, wnętrze goleni, wszystko bez rozbierania rurek. Te cienkie rurki wchodzące w lagi nasmarowałem ŁT43, a same lagi pod uszczelki dałem oliwkę do łańcucha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 27 Marca 2017 Udostępnij Napisano 27 Marca 2017 Tak, to co napisałeś. Z tym że ŁT-43 się do tego nie nadaje. Jak nie chcesz za dużo inwestować to już lepsza jest wazelina techniczna, tyle że ciężko się ją potem wypłukuje z lag bo nie rozpuszcza się w benzynie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 27 Marca 2017 Udostępnij Napisano 27 Marca 2017 Kolego jeśli byś chciał to zrobię wyjątek i podaruję ci całe nowe górne golenie do XCT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woojj Napisano 27 Marca 2017 Udostępnij Napisano 27 Marca 2017 Kolego jeśli byś chciał to zrobię wyjątek i podaruję ci całe nowe górne golenie do XCT ;-) i to jest rozwiązanie.... brawo TY. Łt 43 zawsze lepsze niż praca na sucho....a w tej klasie amora na pewno pomoże, ale ten smar musisz nanieść do wewnątrz amora najlepiej w miejsce pomiędzy ślizgami. Musisz rozebrać amor - rozsunąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 27 Marca 2017 Udostępnij Napisano 27 Marca 2017 Koledze też dam w prezencie te troszkę smaru na jeden raz. Akurat tych górnych lagów do XCT mam sporo przez to mogę jedne tam podarować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Borsuczy Napisano 27 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2017 Activia, wiesz w sumie nie lubię jak ktoś mi coś daje, no ale, nie wypada odmówić XD A ile byś chciał za wymianę tych goleni + przegląd tego co jest wewnątrz rurek, bo zapewne jest potrzebny? A co powiesz o uszczelkach? Te co mam chyba są dobre, ale chciałbym zamontować takie, żeby miały w środku jakieś gąbki które mógłbym olejem nasączyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 27 Marca 2017 Udostępnij Napisano 27 Marca 2017 To już pisz na PW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Borsuczy Napisano 27 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2017 oki, napisałem. Ale nie uzyskałem odpowiedzi, jest na tych goleniach jakiś chrom czy nie? xd chcę tak na przyszłość wiedzieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 28 Marca 2017 Udostępnij Napisano 28 Marca 2017 Powłoka jest chromowana. Zadnej wiadomości nie dostałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Borsuczy Napisano 28 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 28 Marca 2017 Powłoka jest chromowana. Zadnej wiadomości nie dostałemNa pewno nie dostałeś? U mnie jest napisane że przeczytałeś wczoraj o 22:42. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 28 Marca 2017 Udostępnij Napisano 28 Marca 2017 Wysłałeś na e-mail czy na PW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Borsuczy Napisano 28 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 28 Marca 2017 PW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 29 Marca 2017 Udostępnij Napisano 29 Marca 2017 Znalazłem. Odpisałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Borsuczy Napisano 7 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2017 No i mam amorek zrobiony, kolega Activia wymienił mi górne golenie z koroną, działa jak nówka, albo i lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.