Arni220 Napisano 23 Marca 2017 Napisano 23 Marca 2017 Proste pytanie, jakie znacie alternatywy dla Thunder Burta 29" w rozmiarze 2.2/2.25? Wymogiem jest waga do 500g. Szukam i nie mogę nic znaleźć, a niestety TB w wersji LS występuje tylko w rozmiarze 2.1 (435g), a to wąska kiszka.
phoe Napisano 23 Marca 2017 Napisano 23 Marca 2017 http://www.continental-tires.com/bicycle/tyres/mountainbike-tyres/speed-king-2-2
Arni220 Napisano 23 Marca 2017 Autor Napisano 23 Marca 2017 Zero bieżnika, odpada. To jest raczej alternatywa dla Furious Freda, a ja szukam czegoś pomiędzy Racing Ralphem a właśnie Fredem
phoe Napisano 23 Marca 2017 Napisano 23 Marca 2017 Twister też masz od Conti, czy Maxxlite od Maxxis, nie wiem jak z rozmiarami tutaj i wagą, sprawdź sobie.
Arni220 Napisano 23 Marca 2017 Autor Napisano 23 Marca 2017 Twister to chyba jeszcze z czasów epoki 26", nie ma 29". MaxxLite największy balon 2.0, a ja chciał bym 2.2/2.25
radetzky Napisano 24 Marca 2017 Napisano 24 Marca 2017 Przecież TB występował w 2.25 LS - sam takie mam, na allegro jeszcze są, aczkolwiek pewnie rocznik 2015.
phoe Napisano 24 Marca 2017 Napisano 24 Marca 2017 A nowa kolekcja od Michelina na 2017? https://bike.michelin.com/en/products/michelin-jet-xcrTylko póki co nie ma o nich żadnych info, a pewnie z dostępnością jeszcze gorzej.
Arni220 Napisano 24 Marca 2017 Autor Napisano 24 Marca 2017 Ooo, bieżnik dobry, chyba będzie w 29x2.25, ciekawe jak z wagą, nie mogę nigdzie znaleźć. Dostępna pod koniec roku, ale waga niestety 560/610g w zależności od rozmiaru
Arni220 Napisano 24 Marca 2017 Autor Napisano 24 Marca 2017 ok. 550g, takie to już mam. Ma być poniżej 500g tak jak Thunder Burt ważący 435g w rozm 2.1. Zakładam, że TB 2.25 LS ważył by też poniżej 500g, ale jak widać nie ma alternatywy dla tej gumy i przyjdzie chyba wybrać 2.1 jak chce się mieć lekko. Niestety chciał bym szerzej, a tu kicha, niema niczego takiego.
Tomek21001 Napisano 24 Marca 2017 Napisano 24 Marca 2017 spec Renegade sworks 1,95 (realnie jest ok 2,2) ponizej 500g
Arni220 Napisano 24 Marca 2017 Autor Napisano 24 Marca 2017 Znalezione w sieci: Specialized Renegade 29×1.95 on Stans Crest rims 35psi = 52.89mm czyli 2.08" a więc = Thundert Burt 2.1, a ta druga jest lżejsza, bo realnie ok. 445g.
montell81 Napisano 24 Marca 2017 Napisano 24 Marca 2017 Moje Thunderbird 2.1 realnie ważą 497gr i ok 500gr. Waga katalogowa jrdt mocnooo zaniżona.
Arni220 Napisano 24 Marca 2017 Autor Napisano 24 Marca 2017 Moje Thunderbird 2.1 realnie ważą 497gr i ok 500gr. Waga katalogowa jrdt mocnooo zaniżona. Wersja 29x2.1 Lite Skin? Na necie widzę, że niby mają na + do wagi producenta, ale nie aż tyle. Szukam, bo ma być to lżejsza alternatywa na tylne koło dla Racing Ralpha, który waży ok. 560g. Warun suchy, twardo i miękko jednocześnie, klocka trochę musi być. Ten Thunder Burt jest ok do połączenia z Rocket Ronem na przodzie, lekki szubko się rozbuja, super. No, tylko nie ma wersji LS 2.25 PS. właśnie zabawiłem się w odchudzenie Racing Ralpha i zbiłem mu wagę o 30g do 530 Szczypce, 10 minut i pozbyłem się co drugiego klocka na boku opony. Nie powinno to negatywnie wpłynąć na jazdę jako tylna opona, bo to przód głównie trzyma. Zobaczymy, jutro pierwszy test.
montell81 Napisano 24 Marca 2017 Napisano 24 Marca 2017 Arni220 dokładnie, chodzi o wersję LiteSkin. Sam jestem tym rozczarowany, bo przy tej wadze ich cena jest stanowczo za wysoka.
Arni220 Napisano 24 Marca 2017 Autor Napisano 24 Marca 2017 Przecież TB występował w 2.25 LS - sam takie mam, na allegro jeszcze są, aczkolwiek pewnie rocznik 2015. A faktycznie, nie zauważyłem wcześniej. W obecnym katalogu jednak już wypadły z obiegu. Uuu, ale też czytam że realnie 520/528g, słabiutko, jednak nie opłaca się mi zmiana dla 2 czy tam 12g.
Alsew Napisano 25 Marca 2017 Napisano 25 Marca 2017 właśnie zabawiłem się w odchudzenie Racing Ralpha i zbiłem mu wagę o 30g do 530 Szczypce, 10 minut i pozbyłem się co drugiego klocka na boku opony. Nie powinno to negatywnie wpłynąć na jazdę jako tylna opona, bo to przód głównie trzyma Magik
Arni220 Napisano 25 Marca 2017 Autor Napisano 25 Marca 2017 oj tam oj tam, Schwalbe produkuje nawet spec. szczypce do obcinania/przycinania klocków, także żadna nowość. http://velonews.pl/uploads/wysiwyg/images/5853/a6d88baf/TreadCutter_2.png W żużlu normalnym zabiegiem przynajmniej kiedyś było, że brali brzeszczoty i nacinali klocki opon. Teścik wczoraj zrobiłem, przyczepność bez zmian na suchym, a poszedłem jak Szczakiel na KOMa
phoe Napisano 25 Marca 2017 Napisano 25 Marca 2017 W niektórych sportach "samochodowych" opony się dodatkowo nacina robiąc zupełnie inny bieżnik, np deszczowe żeby lepiej wodę odprowadzały.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.