Domino1996 Napisano 15 Marca 2017 Udostępnij Napisano 15 Marca 2017 Planuję w wakacje wybrać się na mniej więcej tygodniową wyprawę wzdłuż polskiego wybrzeża. Na tę okoliczność i na kolejne podobne wyprawy, które mam nadzieję odbyć w przyszłości, szukam jakiegoś w miarę wytrzymałego roweru w podanym przedziale cenowym (najlepiej jeśli kwota by się zamknęła w 1500, ale jakby się trafiło coś wartego uwagi za parę złotych więcej, to jestem gotowy to przeżyć). Z doświadczenia podobnej eskapady domyślam się, że teren będzie różny, częściowo asfalt, ale sporo trasy to będą leśne wertepy. Nie mam żadnego doświadczenia z rowerami innymi niż MTB/ATB, a wiem że teren będzie trudny, dlatego myślę o nabyciu górala i zamontowaniu do niego bagażnika, ale jeśli doradzicie mi trekkinga, który sprosta piaszczystym ścieżkom i korzeniom, to też się nad tym zastanowię, bo na twardych drogach również się z pewnością znajdę. Wspomnę jeszcze, że o ile znajdzie się coś interesującego, najchętniej kupiłbym sprzęt od jakiegoś polskiego producenta. Mam 1,73 m wzrostu, ważę około 80 kg. Dzięki z góry za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MikeSkywalker Napisano 15 Marca 2017 Udostępnij Napisano 15 Marca 2017 W tej cenie klasyka gatunku - czyli Kands Maestro, dołożyć błotniki, bagażnik i w drogę. Z nowych rowerów nic lepszego raczej nie znajdziesz, w przypadku używanych myślę że coś by się trafiło, coś tzn. cross na lepszym osprzęcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...