cezet Napisano 15 Marca 2017 Udostępnij Napisano 15 Marca 2017 (edytowane) Witam. Planuję zakup roweru crossowego do 2500 zł. Rowerem będę poruszał się głównie po asfalcie na dystansie około 20 km dziennie. Wpadł w oko mi poniższy rower. Czy miał ktoś z nim kiedyś do czynienia, lub mógłby wyrazić swoją opinie na temat stosunku jakości do ceny, albo zaproponować jakąś alternatywę? http://www.gtbicycles.pl/rowery/2016-cross-city/transeo-20 Edytowane 15 Marca 2017 przez cezet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dovectra Napisano 15 Marca 2017 Udostępnij Napisano 15 Marca 2017 może być ale po bułki to kands maestro, no chyba że chcesz koniecznie tarczówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yarad Napisano 16 Marca 2017 Udostępnij Napisano 16 Marca 2017 (edytowane) Mam GT 2.0 z roku 2015. Bardzo podobne wyposażenie (napęd, przerzutki, amortyzator itp) i jedna, ale ZASADNICZA różnica - od 2016 roku crossy GT Transeo mają nową ramę! Zaokrąglony kształt górnej rury, brak ogona wystającego za wspornikiem siodła, zrezygnowano z prowadzenia pancerzy i linek przerzutek wewnątrz ramy. W nowej ramie wszystkie linki zgrupowano pod dolną rurą, co być może trochę je porządkuje i ułatwia serwis. Rozsądnie na całej długości linki ukryte są w pancerzu, co chroni przed oczywistym zabrudzeniem przez odpady z pobliskiego przedniego koła (inaczej jest choćby w crossach Rometa, czy Gianta...). Rozplanowanie i nadmierna długość pancerzy to wizualna bolączka mojego roweru - tu o dziwo nie oszczędzano, w związku z tym pod kierownicą mam chaotyczną pajęczynę przewodów, które tylko częściowo udało się skomasować trytkami... Do uporządkowania w serwisie na jakimś generalnym przeglądzie po kilku tysiącach przejechanych kilometrów...Nowa rama mniej mi się podoba wizualnie, jest jakby uproszczona, choć może odchudzona? Ale co się komu podoba... Nadal jednak dostrzec można znak charakterystyczny producenta, czyli obniżony i wydłużony tylny trójkąt, sięgający poziomej rury... Na pewno zyskuje oryginalność roweru, trzeba natomiast uważać przy doborze bagażnika, który powinien być długi lub mieć odpowiednio długie uchwyty mocujące do ramy - otwory w tylnym trójkącie położone są niżej niż w innych rowerach.Mój egzemplarz ma na ramie napis "city cross", co sugeruje przeznaczenie roweru do miasta i w lekki teren. Sylwetka, przy początkowych ustawieniach, dosyć wyprostowana, czyli jakby komfortowa. Rower charakterystyczny, dosyć lekki, dobrze wykonany i wyposażony (np. nienajgorszy amortyzator sprężynowy z manetką blokady na kierownicy).Jak się podoba, a cena przystępna, to brać, czemu nie? Edytowane 16 Marca 2017 przez yarad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MakosVideo Napisano 14 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2017 Witam. Planuję zakup roweru crossowego do 2500 zł. Rowerem będę poruszał się głównie po asfalcie na dystansie około 20 km dziennie. Wpadł w oko mi poniższy rower. Czy miał ktoś z nim kiedyś do czynienia, lub mógłby wyrazić swoją opinie na temat stosunku jakości do ceny, albo zaproponować jakąś alternatywę? http://www.gtbicycles.pl/rowery/2016-cross-city/transeo-20 Post z marca, ale być może jeszcze nie kupiłeś. Rower z twojego linku to model z 2016 r. W sklepach są Transeo 2.0 z 2017 w cenie 2900 - 3200 (zależy czy sklep internetowy czy zwykły) - Osobiście jestem szczęśliwym posiadaczem Transeo 2.0 z 2017 r. (link - http://rowereo.pl/gt-transeo-2-0-2017.html). Miałem okazję przejechać się na modelach: Transeo 1.0 z 2016 r. Transeo 2.0 z 2017 r. Transeo 3.0 z 2017 r. Jako że 1.0 był tylko na zamówienie, w dodatku z Czech testowałem to co jest na miejscu. Cena 3.0 wynosiła 2700, 2.0 którego nabyłem 3200. Ogólnie, wszystko opiewa się o sprzęt ale także o kulturę pracy. Jechałem 3.0, potem 2.0 i dołożenie 500 PLN była dla mnie to oczywista sprawa. Różnice w tych rowerach od 1.0 do 3.0 są nie wielkie, największą robotę robi amortyzator, jeden jest na powietrze, drugi zwykły, różnica w hamulcach i biegach. Ale jadąc 3.0 nic mnie nie urzekło, rower jak rower, jednak 2.0 pomimo trochę lepszych zestawów dał za wygraną. Polecam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.