bocian212 Napisano 13 Marca 2017 Udostępnij Napisano 13 Marca 2017 Hej hej, Jak w temacie. Amorek ma za sobą już 4 lata i jak dotąd nie był robiony żaden przegląd, więc chyba najwyższy czas. A może poprawniej będzie użycie sformułowania "ostatni gwizdek" ? Czy mógłbym prosić łopatologiczną instrukcję jak się do tego zabrać? Mam tu głównie na myśli rodzaj ilość oleju, informację czy wymieniać uszczelki czy nie i ogólny plan działania Z góry dzięki! P.S. Amortyzator nie cieknie na lagach, a jedynie przez szare zaślepi w dolnej części amortyzatora. Z tego co już wyczytałem na forum wystarczy zamienić plastikowe zaślepki na śrubki do tarczy. Zależy mi na tym, żeby amortyzator był nieco twardszy niż fabryczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 13 Marca 2017 Udostępnij Napisano 13 Marca 2017 Amortyzator ma nierozbieralny kartridż przez co tam nie ma gdzie olej wymieniać. Poprostu rozebrać go całego do naga, wszystko poczyscic i znów poskładać. Ty masz sprężynowy czy powietrzny?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bocian212 Napisano 14 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 14 Marca 2017 Kurcze wstyd przyznać, ale nie wiem... na zewnątrza, żadnego zaworu nie widać. Z kolei instrukcja przepadła w niewyjaśnionych okolicznościach. Ewentualnie mogę załączyć zdjęcia amortyzatora (może na ich podstawie uda się ustalić czy jest to tłumienie sprężynowe czy powietrzne). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.