misiojedzie Napisano 12 Marca 2017 Udostępnij Napisano 12 Marca 2017 Witam, pytanie jest bardziej skierowane do użytkowników Polara. Używam modelu RCX 3 i od niedawna jest jakiś problem z nadajnikiem Data Link. Podczas synchronizacji pasek dochodzi do połowy i zrywa się połączenie, przez co nie da się zrzucić na komputer danych z treningu. Udaje się to zrobić może raz na dziesięć prób. Kumpel ma też polara, co prawda RCX 5 ale Data Link jest taki sam dla tych modeli, przez jego nadajnik połączony z moim zegarkiem wszystko śmiga. Czy jest jakiś sposób naprawy tego urządzenia? Może da się jakoś zaktualizować oprogramowanie, ale komputer nie wykrywa tego nadajnika jako jakiekolwiek urządzenie. Polara kupiłem używanego za 350zł, już dawno jest po gwarancji a nowy Data Link to niecałe 200zł, do tego niedawno padł mi też moduł GPS dlatego nie chcę już w niego inwestować bo to się mija z celem tylko spróbować jakoś to naprawić. Może ktoś miał podobny problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arni220 Napisano 12 Marca 2017 Udostępnij Napisano 12 Marca 2017 Wprawdzie nie mam Polara, ale hard reset działa chyba na każdym urządzeniu Ja ostatnio miałem problemy z Garminem, też burza mózgów, tysiące propozycji, serwis chciał naprawiać za drobną opłatą 400zł, a wystarczył TR i wszystko działa. Aaa, u mnie też problemy tyczyły się synchronizacji z kompem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiojedzie Napisano 12 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 12 Marca 2017 Tylko że ten nadajnik nie działa nie tylko z moim zegarkiem, a zaś zegarek działa prawidłowo z nadajnikiem kolegi, także reset samego zegarka nie ma tu nic do rzeczy, a tego nadajnika zresetować się nie da :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.