Mwawe Napisano 11 Marca 2017 Napisano 11 Marca 2017 Witam Mam pytanie czy ktoś używał okładzin hamulcowych z radiatorem? Czy jest różnica pomiędzy tymi klockami a tymi bez radiatora? Do zacisku M8000 i tarczy RT81. Pozdrawiam Michał Cytuj
RainbowHunterPL Napisano 11 Marca 2017 Napisano 11 Marca 2017 Jest różnica przy długich zjazdach jeśli takich nie masz to sobie odpuść i kupuj tańsze Napisane na Noki 3310 Cytuj
Mwawe Napisano 12 Marca 2017 Autor Napisano 12 Marca 2017 Jest różnica przy długich zjazdach jeśli takich nie masz to sobie odpuść i kupuj tańsze A jakie te zjazdy kwalifikują się do kategorii "długie"? Cytuj
vpablov Napisano 12 Marca 2017 Napisano 12 Marca 2017 albo jak masz technikę do bani, to też się przydadzą Cytuj
tobo Napisano 12 Marca 2017 Napisano 12 Marca 2017 Ja jestem zjazdowy cienias i ciągle wiszę ma klamkach. Mimo tego nie miałem szczęścia ugotować jak do tej pory żadnych hebli a miałem ich bardzo dużo. Więc wg mnie można sobie podarować Ja jestem zjazdowy cienias i ciągle wiszę ma klamkach. Mimo tego nie miałem szczęścia ugotować jak do tej pory żadnych hebli a miałem ich bardzo dużo. Więc wg mnie można sobie podarować Cytuj
tobike Napisano 13 Marca 2017 Napisano 13 Marca 2017 Serio pytasz? W pionie nic nie pomorze a w poziomie nie są potrzebne Cytuj
beskid Napisano 13 Marca 2017 Napisano 13 Marca 2017 W pionie czy poziomie? No jak w pionie to bym prosił o logiczne wytłumaczenie tej różnicy. To znaczy co się dzieje z czysto fizycznego punktu widzenia. Tarcza jest chłodniejsza, temperatura oleju?? A jak tak to jakie to są wartości. Cytuj
Nepalczyk Napisano 13 Marca 2017 Napisano 13 Marca 2017 Stwierdzam również z własnego doświadczenia w szosie na hydraulikach miałem pierwsze klocki z radiatorami, zmieniłem na zwykłe i poza efektem wizualnym, bo jednak lepiej się to komponuje to nie odczuwam większej zmiany na minus. Nie ma co przepłacać. Cytuj
zekker Napisano 14 Marca 2017 Napisano 14 Marca 2017 Serio pytasz? W pionie nic nie pomorze a w poziomie nie są potrzebne No jak w pionie to bym prosił o logiczne wytłumaczenie tej różnicy. To znaczy co się dzieje z czysto fizycznego punktu widzenia. Tarcza jest chłodniejsza, temperatura oleju?? A jak tak to jakie to są wartości. Pół serio. Jak mamy 500m w pionie, to sugeruje to góry i raczej ostre katowanie hamulca choć nie zawsze jak droga dobra. 500m w dystansie, to może być ostra jazda lub łagodny zjazd. Jaśniej chyba by było napisać, że długi zjazd, to solidne hamowanie przez setki metrów. Wtedy wiadomo, że warunki nie są łatwe i hamulec ma co robić bez domysłów. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.