Skocz do zawartości

[suport, korba] wymiana starego wkładu suportu i korby na kwadrat


Rafal_TREK6000

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć! Biorę się za serwis zajechanego Authora Compact i muszę m.in. wymienić suport oraz korbę na kwadrat. Chciałem zapytać czy mogę wymienić suport VP oś 120mm BSA (widoczny na poniższych zdjęciach)

 

ca9964316ecfc.jpg

07886e10806a1.jpg

5e3fcc822c0b3.jpg

05c13a89970a7.jpg

b38eaff55f0cc.jpg

 

 

 

na Shimano BB-UN26 oś 122,5mm BSA, który wygląda tak:

ebbun26b22-suport-shimano-bb-un26-1225-m

 

Mufa suportowa w ramie ma szerokość 68mm.

 

Korba, którą chciałbym zamontować to Shimano FC-M171 48-38-28 170mm

 

.jpg

 

 

w zamian za korbę Prowheel 48-38-28 170mm

 

b0fbc5fea4338.jpg

 

 

Zajrzałem do dokumentacji na stronie Shimano i jeśli dobrze ją czytam, to do tej korby potrzebuję wyżej wymieniony suport

 

cc61d84e9285a.png

 

Problem polega na tym, że jestem zielony w temacie, robię coś takiego pierwszy raz i jak patrzę na zalecany do korby, którą chciałbym założyć suport Shimano BB-UN26, to wygląda on inaczej niż ten stary, który miałem i nie wiem czy mogę taki kupić, zamontować i czy to będzie dobrze działać. Proszę o radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klucz do suportu i ściągacz do korby już mam. Zorientowałem się wcześniej, że będą mi takie potrzebne. Dziękuję bardzo za pomoc :)


Mam jeszcze pytanie jak wykręcić ten element (miska?) z mufy

 

b314916408fef.png

 

Po drugiej stronie poradziłem sobie bez specjalnego klucza, bo były wgłębienia, ale z tej strony wygląda to inaczej i nie wiem czym to złapać. Próbowałem zrobić to szczypcami hydraulicznymi nastawnymi, ale pomysł się nie sprawdził.

 

Wyszukałem jakieś klucze do misek suportu. Który z nich będzie lepszy do tego celu?

 

4faefed69abc0.jpg

 

75516914_klucz-uniwersalny-do-suportu-yc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach