Skocz do zawartości

[kurtka]Zimowa z wyjatkowo dlugim rekawem.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam niecałe 2m wzrostu i bardzo długie ręce. Dotychczas nie spotkałem kurtki/bluzy która miałaby odpowiednia długość rękawa. W zasadzie pytam o firmę z najdłuższymi rękawami na rynku. Jakie są wasze doświadczenia?

Aha, co ważne, nie jestem szczuply, nie jestem też gruby, ot masywnie zbudowany, większość ciuchów rowerowych jest dla mnie zbyt wąska.

Jeśli chodzi o kurtki zimowe to nie mam większego doświadczenia ponieważ ich nie używam. Zimą stosuję zwykłą cienką wiatrówkę pod którą zakładam warstwy zależne od pogody i temp. Mogę tak śmigać i przy -10 i jest mi spoko. Co do rękawów to zauważyłem, że moja kurtka Pearl Izumi Elite Barrier ma bardzo długie rękawy w rozm. M i jest całkiem obszerna. Porównując ją do podobnej Endura Pakajak okazało się, że ta druga sięga mi w tym rozm. góra do nadgarstków i jest bardziej dopasowana.  

Kto wie czy właśnie inne modele tej firmy (Pearl Izumi) nie mają takich "dłuższych" wymiarów.  Jak coś to polecam tą wiatrówkę. Nic nie waży i pakuje się do małego świstka. 

Pozdro

Zdaje mi się że w bcm nowatex i attiq są w stanie uszyć ciusz "na wymiar". Ale takie requesty to raczej w niskim sezonie a nie teraz na początku. Niemniej jednak warto spróbować i zapytać coby w jednej kurtce nie dali dłuższych rękawów.

Pozdro

G.

Jeśli chodzi o kurtki zimowe to nie mam większego doświadczenia ponieważ ich nie używam. Zimą stosuję zwykłą cienką wiatrówkę pod którą zakładam warstwy zależne od pogody i temp. Mogę tak śmigać i przy -10 i jest mi spoko. Co do rękawów to zauważyłem, że moja kurtka Pearl Izumi Elite Barrier ma bardzo długie rękawy w rozm. M i jest całkiem obszerna. Porównując ją do podobnej Endura Pakajak okazało się, że ta druga sięga mi w tym rozm. góra do nadgarstków i jest bardziej dopasowana.