Szukam roweru na codzienny dojazd do pracy (asfalt/ ubita ścieżka rowerowa, 30km, 5400km rocznie), wypady do Kampinosu czy jakiś wyjazd pod namiot na jurę. Mam 175 cm wzrostu, 82 w kroku i jakieś 80 kg wagi. Rower powinien składać się z roweru, oświetlenia, bagażnika, sakwy, u-lock'a.
Po przeczytaniu kilku tematów i artykułów pomyślałem o kupnie roweru "bazy", który w miarę jeżdżenie będę uzupełniał o potrzebny sprzęt tj, przedni amortyzator, dodatkowe sakwy, błotniki, może dodatkowe opony na trasy inne niż asfalt (czyt. Kampinos czy jura) itp.
Biorąc pod uwagę, że rower będzie głównie używany do dojazdów do pracy powinien zawierać niezbędny osprzęt umożliwiający komfortowe użytkowanie. Kompletnie nie znam się na tych grupach shimano i nie wiem czy taki deore to minimum czy jednak przerost.
Pytanie
Gość Mikael
Cześć.
Szukam roweru na codzienny dojazd do pracy (asfalt/ ubita ścieżka rowerowa, 30km, 5400km rocznie), wypady do Kampinosu czy jakiś wyjazd pod namiot na jurę. Mam 175 cm wzrostu, 82 w kroku i jakieś 80 kg wagi. Rower powinien składać się z roweru, oświetlenia, bagażnika, sakwy, u-lock'a.
Po przeczytaniu kilku tematów i artykułów pomyślałem o kupnie roweru "bazy", który w miarę jeżdżenie będę uzupełniał o potrzebny sprzęt tj, przedni amortyzator, dodatkowe sakwy, błotniki, może dodatkowe opony na trasy inne niż asfalt (czyt. Kampinos czy jura) itp.
Biorąc pod uwagę, że rower będzie głównie używany do dojazdów do pracy powinien zawierać niezbędny osprzęt umożliwiający komfortowe użytkowanie. Kompletnie nie znam się na tych grupach shimano i nie wiem czy taki deore to minimum czy jednak przerost.
Czy taki pomysł ma jakikolwiek sens?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
0 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.