Skibaaa4422 Napisano 7 Marca 2017 Udostępnij Napisano 7 Marca 2017 Cześć. Moje pytanie to za ile mogę wystawić do sprzedaży swój rower. Jest on sprowadzony. Słabo się znam na rowerach. Jeśli chodzi o rozmiar ramy to jest to ok.19 (Mając prawie 190 cm czułem się lekko ściśnięty ) Przerzutka przednia shimano tourney tylnia acera hamulce V-brake amortyzator sr suntour Nic więcej raczej nie wyciągnę.. jak już mówiłem jeśli chodzi o rowery jestem ZIELONY. Załączam zdjęcia. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seraph Napisano 7 Marca 2017 Udostępnij Napisano 7 Marca 2017 Na pewno 19? Wygląda mi na 17 albo mniej - rura podsiodłowa kończy się poniżej linii koła. Lekko ściśnięty to chyba niedopowiedzenie, bo dla Ciebie to jak rowerek dziecięcy Ile biegów jest z tyłu? Co jest napisane na manetkach? Rower wygląda na zadbany, a sezon ogórkowy trwa, więc cena mogłaby być niezła o ile komuś podpasuje rozmiar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skibaaa4422 Napisano 7 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 7 Marca 2017 Jeśli chodzi o ramę to pewnie masz rację. Przerzutki jak dobrze pamiętam 3x8 lub 3x7 Pytanie jaka cena mniej więcej za niego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seraph Napisano 7 Marca 2017 Udostępnij Napisano 7 Marca 2017 3x8 a 3x7 to jest bardzo duża różnica akurat. Jak 3x8 to myślę, że spokojnie za ponad 1000 zł go można wystawiać. Jak 3x7 to nie więcej niż 800. Pamiętaj tylko, że to trekking, więc będzie mniej popularny niż "górale". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skibaaa4422 Napisano 7 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 7 Marca 2017 Jutro to sprawdzę. Dzięki za pomoc !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...