adin Napisano 6 Marca 2017 Napisano 6 Marca 2017 Cześć, kurier przywiózł dziś do mnie nowego krossa level B4 2016, rower ku mojemu zdziwieniu był złożony, wystarczyło wyprostować kierownicę. Po ustawieniu siodełka i dokręceniu kilku śrubek pojechałem się przejechać. Po 20m jazdy w tylnym kole zaczęło coś strzelać, łamać się?, z kasety wylazł jakiś połamany plastik, i jest on również głębiej. Czy to jakaś osłona która nie została usunięta przez serwis? Czy może element łożyska? Nie wiem czy to reklamować czy iść do serwisu aby to po prostu wyciągnęli.
Tatanka Napisano 6 Marca 2017 Napisano 6 Marca 2017 Nie jest to żaden element z kasety ani piasty.Może to np. jakaś reszta osłonki zabezpieczającej gwint ośki,gdy koło leży w magazynie?Spróbuj to wyciągnąć
adin Napisano 6 Marca 2017 Autor Napisano 6 Marca 2017 Znalazłem zdjęcie na którym widać ten element:
Tatanka Napisano 6 Marca 2017 Napisano 6 Marca 2017 Faktycznie.Zmylił mnie kolor.Jeszcze nie spotkałem się z innym niż czarny
adin Napisano 6 Marca 2017 Autor Napisano 6 Marca 2017 Teraz pytanie, czy to tylko jakaś osłona przed brudem? Oraz czy uznają mi to w ramach reklamacji? Coś definitywnie musiało być źle złożone.
TheJW Napisano 6 Marca 2017 Napisano 6 Marca 2017 Piasta Joytecha, D142DSE. Zgadłem? U siebie miałem to samo i był potem problem ze zdjęciem kasety, bo popękana i powykrzywiana "uszczelka" uniemożliwiała włożenie klucza. Zdjąłem kasetę i skróciłem ją nieco, ale tak, żeby nadal zabezpieczała łożysko przed brudem (chociaż i tak średnio spełniała swoje zadanie ).
adin Napisano 6 Marca 2017 Autor Napisano 6 Marca 2017 Tak, to dokładnie ta piasta - nie wiem czy jest prawidłowo skręcona, bo ma luzy, albo dostała ich po zmieleniu tego plastiku...
Tatanka Napisano 6 Marca 2017 Napisano 6 Marca 2017 Źle skręcona dostała luzów i wypchnęła osłonkę.Zrób to w ramach gwarancji,bo do tych piast nawet nie dostaniesz części żeby samemu to wymienić A swoją drogą żeby do roweru w takiej cenie pchać takie piasty
Mod Team KrissDeValnor Napisano 6 Marca 2017 Mod Team Napisano 6 Marca 2017 W przypadku Kross'a te dupiane Joytechy to nic nowego, a nawet standard w niższych modelach.
TheJW Napisano 7 Marca 2017 Napisano 7 Marca 2017 Nie dostała ich po tym, jak uszkodzeniu uległ plastik. Jego zadaniem jest zabezpieczanie wnętrza piasty, łożyska przed zabrudzeniami. Żadnej innej funkcji nie spełnia. Jeżeli piasta/kaseta czy inny element ma luzy, powinieneś zgłosić to do sklepu, widzę jednak, że kupiłeś go na odległość... Zadzwoń/napisz email do Krossa - odpowiadają w miarę sprawnie i na pewno Cię poinstruują, czy powinieneś udać się do sprzedawcy, czy możesz zrobić to w ramach gwarancji w najbliższym serwisie Krossa. Oczywiście musi to być autoryzowany partner, najlepiej od razu o to zapytać.
adin Napisano 7 Marca 2017 Autor Napisano 7 Marca 2017 Kupiłem na odległość, ale rower jest już w pobliskim serwisie krossa. Mają go przejrzeć i wyregulować. Zobaczę co wymyślą z tą piastą, ale podejrzewam że tylko usuną ten plastik i skręcą ją.
bike5 Napisano 7 Marca 2017 Napisano 7 Marca 2017 jeśli rower jest już w serwisie to powinno być wszystko dobrze ;-) w sumie nic mu nie powinno być skoro zauważyłeś to od razu po rozpakowaniu....
adin Napisano 16 Marca 2017 Autor Napisano 16 Marca 2017 Dzisiaj odebrałem rower, od razu został prawidłowo ustawiony cały osprzęt - serwisant stwierdził, że rower był by lepiej skręcony gdybym go w "tesco" kupił Plastik nie narobił żadnych szkód. Ogólnie nie polecam jazdy na rowerze kupionym przez internet, przed wcześniejszym dokładnym sprawdzeniu go w serwisie. Temat raczej do zamknięcia. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.