jaro0011 Napisano 6 Marca 2017 Udostępnij Napisano 6 Marca 2017 Witam Mam zamiar kupić ten kask bo wyprzedaje się kolekcja 2016 i można dorwać go taniej... Jednak mam pytanie czy ktoś używa ten kask bo nie mam możliwości przymiarki i zastanawiam się jak jest z dopasowaniem i ogólnie jakie są opnie. Mam dość dużą głowę obwód 60cm i nie każdy kask dobrze mi leży. Zależy mi żeby skorupa nie była zbyt płytka bo mam dość wyskie czoło i płytkie kaski mi nie leżą Ewentualnie jakie macie doświadczenia z kaskami firmy MET? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kraff Napisano 7 Marca 2017 Udostępnij Napisano 7 Marca 2017 Posiadam kask tej marki i jestem bardzo zadowolony, jednak moja opinia nie jest jakoś wiążąca, bo nie mam specjalnego doświadczenia w tej materii Myślę, że jednak najlepiej przymierzyć lub ewentualnie zakupić z możliwością zwrotu gdy się okazało, że nie leży......... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaro0011 Napisano 8 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 8 Marca 2017 Dzięki za opinie Właśnie się zastanawiam nad zamówieniem z centrum rowerowego, tam chyba nie będzie problemu ze zwrotem jeśli nie będzie mi pasował. Chociaż na allegro ten kask sprzedają taniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erzurum Napisano 8 Marca 2017 Udostępnij Napisano 8 Marca 2017 na allegro też możesz zwrócić w ciągu chyba 14 dni, takie przepisu związane z handlem w sieci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...