PawelGR Napisano 6 Marca 2017 Udostępnij Napisano 6 Marca 2017 Taka sytuacja, nabiłem bieżnię na rurę do momentu, do którego wydawało mi się, że dalej nie idzie. Jednak gdy się temu przyjrzeć, wygląda jakby był jeszcze z 1 mm miejsca. Zaniosłem amortyzator do serwisu i mechanik też stwierdził, ze dalej nie wchodzi. Pytanie do posiadaczy siódemki - tak ma być, czy jednak coś nie gra? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tatanka Napisano 6 Marca 2017 Udostępnij Napisano 6 Marca 2017 A czy tam pod spodem nie ma starej bieżni? Bo jakoś mi to tak wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gtb Napisano 6 Marca 2017 Udostępnij Napisano 6 Marca 2017 (edytowane) Tam siedzi "coś" co musisz usunąć. Prawidłowo bieżnia dochodzi do samej korony (na twoje fotce nawet widać miejsce do wsunięcia wkrętaka aby podważyć bieżnie do demontażu). Edytowane 6 Marca 2017 przez gtb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lumperator Napisano 6 Marca 2017 Udostępnij Napisano 6 Marca 2017 Tam faktycznie jest już bieżnia (!), a Ty nabiłeś kolejną I czy czasem nie jest to bieżnia do sterów taper? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 6 Marca 2017 Udostępnij Napisano 6 Marca 2017 Nie dość że widać że tam jest stara bieżnia to jeszcze widać że jest zmaltretowana. Ktoś podważał i ją pogiął Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PawelGR Napisano 6 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2017 (edytowane) To pod spodem, to nie jest bieżnia, jest to jakaś guma, coś elastycznego w każdym razie. Sprawia bardziej wrażenie rodzaju uszczelki. Z tej elastyczności pewnie wynika wrażenie pogięcia. Nigdy nie miałem R7 więc nie wiem, jak się z tym zachować. Edytowane 6 Marca 2017 przez PawelGR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tatanka Napisano 6 Marca 2017 Udostępnij Napisano 6 Marca 2017 To pozostałość starych sterów.Jak rozumiem zakładasz nowe stery? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PawelGR Napisano 6 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2017 (edytowane) Moje stery w ramie zostają, bieżnia od nich ma wylądować na Mańku. Chyba faktycznie się nie przyjrzałem wcześniej zdjęciom w sieci (np. takim jak to poniżej) i uznałem, że ta niby uszczelka to integralna część rury, a nie pozostałość po poprzednim sterze. edit. w sumie, to ja mogę być głupi, ale serwisant powinien zauważyć, że coś nie gra zamiast próbować nabijać dalej i uznać, że nie idzie. drugi edit - oczywiście mieliście rację, okazało się, że to pozostałość sterów, zmyliło mnie to pokrycie metalu gumą, stąd pomyślałem, że R7 tak ma. Tak się ładnie w tej czerni komponowało z koroną, że nawet mi do głowy nie przyszło, żeby to próbować zbić. Teraz, po waszych sugestiach zbiłem i jest ok. Zobaczymy, czy teraz moja bieżnia zejdzie na sam dół. Edytowane 6 Marca 2017 przez PawelGR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 6 Marca 2017 Udostępnij Napisano 6 Marca 2017 edit. w sumie, to ja mogę być głupi, ale serwisant powinien zauważyć, że coś nie gra zamiast próbować nabijać dalej i uznać, że nie idzie. To Ty chyba tutaj o serwisantach nie czytałeś, nie takie cuda tworzyli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PawelGR Napisano 6 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2017 Moja bieżnia weszła tym razem elegancko i bez fochów. Dzięki za nakierowanie. Mało brakowało, a jeździłbym na dwóch : ) Jak to się można zakręcić na prostym problemie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.