emphasize Napisano 6 Marca 2017 Udostępnij Napisano 6 Marca 2017 Cześć, Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że nie czytałem większości tematów tutaj, może gdzieś była odpowiedź, ale wolę jak ktoś mi wprost napisz (wybaczcie) Jestem zupełnie zielony jeśli chodzi o marki, sprzęt itp. choć jeżdżę na swoim starym góralu rowerze już od 10 lat. W tym roku chciałbym wyruszyć na greenvelo, całej trasy pewnie nie dam rady przejechać, ale chciałbym chociaż spróbować. I w tym miejscu pojawia się pytanie: jaki rower możecie mi polecić na tę trasę w przedziale 1000-1500, przedział trochę mały, ale może coś się znajdzie. Lat 20, 176cm, 70kg Z góry dzięki za odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Endrju911 Napisano 6 Marca 2017 Udostępnij Napisano 6 Marca 2017 Akurat do 1500zł wybór trudny nie jest. Właściwie to ograniczony do kilku modeli o których na tym forum było mówione milion razy, toteż nie powinno być to dla Ciebie dużym problemem. Kiedy je znajdziesz wkleisz linki z allegro, możesz ewentualnie o coś zapytać, ale bez przesady... Że przyznajesz się że nie czytałeś tematów i oczekujesz wprost odpowiedzi. Tobie się nie chce a komuś innemu ma się chcieć szukać? Litości... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grande1970 Napisano 6 Marca 2017 Udostępnij Napisano 6 Marca 2017 kands maestro i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gielo Napisano 6 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2017 Tutaj masz artykuł, który może Ci pomóc w doborze roweru https://www.rowerem.bikeria.eu/green-velo-elblag-chelm-1200km-w-11-dni/. Ja tą trasę przejechałem właśnie rowerem za 1500zł, więc i ty możesz. Trasa Green Velo cechuje się sporym zróżnicowaniem terenu, więc dobrze także abyś wiedział na co zwrócić szczególna uwagę, aby podróż była przyjemnością, a nie "karą" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi