Gość Napisano 28 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2017 Hej, Co prawda jeszcze nawet nie wyjechałem na zewnątrz rowerem z nowym amortyzatorem, jednak lubię mieć wszystko przygotowane na sezon. Kilka rzeczy już mam, ale kilka pytań nadal pozostaje otwartych: 1. Jaki olej do nasączania gąbek? 2. Jaki moment dokręcania poszczególnych elementów? Oglądałem filmiki na stronie SR, pisałem nawet do nich ale w każdym miejscu jest inne info To co mam aktualnie: Korek komory powietrznej: 10Nm Śruba w dolnych goleniach: 10- 12Nm Kartridź: 20Nm Śruba kartridża ( dolne golenie): 6Nm Wartości te wydaje się co najmniej dziwne, tym bardziej że na filmikach tłumik jest dokręcany z siłą 6Nm a nie 20Nm. Śruby podobnie. Dowiadywał się ktoś kiedyś o to? 3. Jaki dobry smar na ślizgi i uszczelki? Wiem że Activia ma smar, pytam jednak o ewentualną alternatywę ( cena bez większego znaczenia w granicach rozsądku) 4. Dolne śruby wkręcać na klej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Witboj Napisano 28 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2017 (edytowane) Śruby od dołu w dolnych goleniach 6 Nm ta gdzie Rebound (prawa) i 10 Nm ta druga (lewa). Tłumik na filmiku faktycznie 6Nm ale jak sam widziałeś olali klucz dynamometryczny ;-) Ponadto czy Ty tam nie masz tego specjalnego klucza plastikowego w ząbki? Bo jak tak to i tak dynamometru nie założysz i na 100% nie da się tego dokręcić 20Nm. Zresztą na innym filmiku jest 10Nm jak korek jest na tradycyjna nasadkę. Czyli dla mnie 6 Nm jak dokręcasz plastikiem i 10 Nm tradycyjną nasadką. Od strony kartridża powietrznego 10 Nm korek - jak napisałeś. Z filmików widać, że nie stosują oleju na gąbki tylko ten sam smar do amortyzatora. Ja używam RSP - kupiłem tą większą puszkę to starczy na długo. Ale jak rozmawiałem z Activia to mówił, że może być wapniowy. Zanim kupiłem RSP używałem polimocznikowy (też bez litu, taki jak Parktoola) i działało bez zarzutu. Dolne śruby to bym raczej dał na smar antyzatarciowy niż na klej. Na pewno Activia pomoże. Edytowane 28 Lutego 2017 przez Witboj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 28 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2017 Ponadto czy Ty tam nie masz tego specjalnego klucza plastikowego w ząbki? W Epixonie wszystko jest z aluminium Z filmików widać, że nie stosują oleju na gąbki tylko ten sam smar do amortyzatora. Trochę nie rozumiem, wydawało mi się że gąbki są po to żeby je namoczyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 28 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2017 Gąbki nasączam olejem 15W, zaś uszczelki przeciwkurzowe smaruje od środka smarem stałym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RainbowHunterPL Napisano 4 Marca 2017 Udostępnij Napisano 4 Marca 2017 Skom25 czy mi się wydaje czy zmieniłeś Raidona ? Napisane na Noki 3310 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.