Skocz do zawartości

[2800] Cross Level B6 2016 czy CUBE Attention 27,5 2016


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich.

Mam do was pytanie. Zamierzam kupić nowy rower. Wzrost 174cm waga 76kg. Po już dość sporym rozeznaniu tematu postarałem się ograniczyć do dwóch rowerów z tematu. Oba jestem w stanie dostać za 2800zł i oba pochodzą z 2016 roku.

 

Głównie będę rower użytkował na asfalcie i leśnych ścieżkach. Nie chcę jednak ograniczać się do roweru krosowego, ponieważ jeżdżę do pracy na rowerze przez cały rok i zimą rower krosowy nie zawsze będzie się nadawał (zwłaszcza przy większych opadach śniegu i na przy oblodzeniach).

 

Na crossie dzisiaj jechałem i nie mam żadnych zastrzeżeń, no może będę się musiał przyzwyczaić do tych większych kół i do nowego sposobu przerzucania biegów.

 

  • Mod Team
Napisano

Powinno być raczej Kross i rower cross'owy, bo tak to robi się mały bałagan, ale i tak wiemy o co chodzi :icon_cool:

Nowy sposób przerzucania biegów :whistling::icon_question:

No cóż, obydwa ze starszym typem sterówki - rozwiązanie nieprzyszłościowe, oba ze sprężynowymi amorkami - w Cube z goleniami o średnicy 30 mm.

W obydwu korby trójblatowe o zakresie bardziej pożądanym przy mniejszych kołach, reszta na zbliżonym poziomie.

Wybierz ten, który Ci się bardziej podoba.

PS

Mimo wszystko głos na B6 - głównie ze względu na amorek z 32 mm goleniami.

Napisano

Dziękuję za sugestię.

Chciałem to poprawić, ale niestety miałem informację "odmowa dostępu" - ładnie proszę moderatora o wprowadzenie korekty :)

 

Zastanawiam się jeszcze czy przypadkiem hamulce w Cubie nie są gorsze od tych DB1 w Krossie.

 

P.S. Ja też mam trochę obawy odnośnie Cuba, ponieważ dużo mniej sklepów je sprzedaje i nie wiem jak będzie z jego późniejszym serwisowaniem. Kross do tego jeszcze nasz polski.

Napisano

Mam Cube'a Attention z 2014, i polecam gorąco przed ewentualnym kupnem znaleźć dowolnego Cube'a z taką ramą (acid, analog etc) i się przejechać, bo ich geometria nie wszystkim przypada do gustu - jedzie się bardziej pionowo niż na większości podobnych rowerów. Druga sprawa że Smart Samy na asfalcie to nie jest coś bardzo przyjemnego.

Napisano

a ja ci proponuje dołożyć 400 stówki do kross level B7 a zyskasz dużo lepszy rower inna rama powietrzny amor taperowana główka sztywne osie powiem tak niebo a ziemia za te 400 zł naprawdę warto dołożyć co prawda B7 się powoli kończą ale chyba można je jeszcze znaleźć 

za to level R7 jest ich jeszcze trochę 

Napisano

Kupiłem Krossa B6. Jak na razie jestem bardzo zadowolony. Przejechane mam około 50km więc jeszcze bardzo mało.

KROSS.R7.2016 niestety do B7 już nie dopłacę. Początkowy budżet miał być do 2300 max więc i tak go mocno nadwyrężyłem.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...