shrek80 Napisano 23 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2017 Witam wszystkich Mam problem z wyciekiem oleju z amortyzatora SR SUNTOUR NCX-D AIR. Rower mam od Marca 2016 jeździłem na nim do listopada a potem poszedł w odstawkę. Teraz temperatury mi odpowiadające wracają wyciągnąłem maszynę a tu niespodzianka w postaci małego wycieku spod białego wydaję się plastikowego dekielka, wyciek jest na taką skalę, że częściowo zacisk hamulca jest wilgotny/zalany zakładam, że olejem? Dokładnie jest to goleń lewa, w której wydawałoby się, że znajduję się tylko powietrze, bo właśnie do niej pompuje powietrze do ustawienia ugięcia wstępnego. Z całą pewnością będą to reklamować w ramkach gwarancji, ale chciałem z ciekawości dowiedzieć się, co ten magiczny biały dekielek skrywa, po co jest i co mogło wywołać taki wyciek dodam, że na prawej goleni również się znajduje, ale nic z niego nie leci. Z góry dziękuję za jakieś wskazówki. Przesyłam również zdjęcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 24 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2017 Wystarczy ściągnąć te podkładki i przykręcić na nie 1cm imbusowe śrubki o gwincie albo M4 albo M5 (nie pamiętam). Fabrycznie jest dawany smar stały do środka. Podczas pracy do środka te otwory zasysają powietrze przy odbiciu które potem po nacisku przez te otwory je wydalają łącznie z tym smarem który przez powietrze zrobił się potny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shrek80 Napisano 24 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2017 Rzeczywiście pod białym dekielkiem znajduję się gwint. Zostaje mi kupić śrubki i wkręcić, na pewno spróbuje tego rozwiązania, bo lepsze to niż oddawać rower w ramach gwarancji, gdzie pewno musieliby osobno wysyłać amortyzator a być może na takim serwisie zrobią dokładnie to samo.Dziękuję za szybko odpowiedz i radę jak się uporać z tym problemem.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Witboj Napisano 24 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2017 Kup od razu z nierdzewki, żeby było z głowy, a jak masz to na gwint daj niebieskiego loctite, to już wtedy nigdy nic nie wycieknie :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shrek80 Napisano 24 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2017 Kup od razu z nierdzewki, żeby było z głowy, a jak masz to na gwint daj niebieskiego loctite, to już wtedy nigdy nic nie wycieknie :-) Ta śruba nierdzewna to jak najbardziej dobry pomysł, ale ten niebieski loctite to chyba klej? Nic nie wycieknie i nikt tego nie wykręci :-) Z tym klejem to się powstrzymam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 24 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2017 No chyba że Autor tematu nic w przyszłości nie ma zamiaru tam przykrecac, lecz nie ma sensu. Sporo osobom zakręciłem to zwykla śrubka imbusowa i było po kłopocie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Witboj Napisano 24 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2017 Klej ale do śrub. Jak najbardziej da się wykręcić, tylko trochę ciężej, a uszczelni gwint na dobre, dopóki nie odkręcisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.