Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Do boju staje:

Trek SF 6 2016 http://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/rowery/rowery-g%C3%B3rskie/rowery-xc/superfly/superfly-6/p/2058600-2016/ jednak rama jest z SF8 ta szara ( tak złożył producent)  cena 4800 zł

Trek SF 6 2017 http://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/rowery/rowery-g%C3%B3rskie/rowery-xc/superfly/superfly-6/p/2058600-2017/ cena ok 5000 - 5200 zł

Powyższe modele mają tylko z przodu sztywną oś?

 

Trek SF 7 2017 http://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/rowery/rowery-g%C3%B3rskie/rowery-xc/superfly/superfly-6/p/2058600-2017/ cena ok 6000  zł

 

Edytowane przez mareckiabc
Napisano

http://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/rowery/rowery-górskie/rowery-xc/superfly/superfly-7/p/2073600-2017/ chodzi o tego? Jeśli masz pieniądze to ja bym dopłacił. Sztywna oś to bardzo fajna sprawa. Zawsze ustawia koło w tej samej pozycji przez co nie ma problemów z ocieraniem klocków o tarczę. Po za tym rama będzie dużo bardziej przyszłościowa. Słyszałem wiele opinii że fox jednak działa trochę lepiej niż reba, ale sam nie miałem przyjemności jeździć na foxie także nie potwierdzam. 

Napisano

SF 6 i 7 na sezon 2017 - po zdjęciach wygląda jakby miały sztywne osie przód + tył (poniżej SF 6 2017):

 

 

post-196245-0-59422400-1487276798_thumb.jpg

Napisano

Jeśli kasa nie gra roli to brałbym SF 7 2017, sam od roku jeżdżę na Treku (ale inny model), przejechałem już na nim ponad 4 tyś km i jestem baaardzo zadowolony.

Napisano

A ja bym brał właśnie model niższy - SF6 2017. Prawie 1k zł różnicy zainwestowałbym w lepsze kółko po sprzedaży Bontragera.

Napęd taki sam: 2x11 w obu rowerach, w SF7 brak jest manetki blokowania amora na kierownicy (w SF6 jest), waga taka sama, Sram GX w SF6 vs mieszanka SLX i XT w SF7, może lepsze kółko w SF7 ale nie orientuje się na tych podzespołach Bontragera więc pewności nie mam.

 

Tak czy tak różnice takie sobie, nie dopłacałbym.

 

No.. może kolor lepszy w SF7 ;)

Napisano

Co do koloru to właśnie u mnie odwrotnie i ta czerwień jakoś mniej mi się podoba od zieleni lub czarnego. Chcąc sprzedać fabryczne koła to jaką cenę można uzyskać? Szkoda właśnie, że blokady na kierownicy nie ma od amora w SF 7.

Napisano

SF 6 i 7 na sezon 2017 - po zdjęciach wygląda jakby miały sztywne osie przód + tył (poniżej SF 6 2017):

SF6 nie ma, są konwektorowane haki ale sztywna oś tylko z przodu.

 

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

Napisano

W takim razie pomyliłem się w ocenie fotek SF6 (choć na zdjęciach wyglądało jak sztywne ośki) - w SF6 ich nie ma ale w SF7 już są?

Jak się ma sztywna ośka do konwektorowanych haków? Duża różnica w sztywności?

Napisano

A w SF6 z 2016 z ramą SF8 też nie będzie sztywnej osi z tyłu?

 

Zapomniałem o tej osi, wydawało mi się, że tylko w SF 5 jej nie ma.

Możesz zapytać kolegę @Umpero - ma dokładnie taki rower, ale podejrzewam, że skoro koła są z modelu SF6, to i sztywnej osi nie będzie.

Napisano

A w SF6 z 2016 z ramą SF8 też nie będzie sztywnej osi z tyłu?

 

Tak jak @@MD11 napisal, jesli sa kola od SF6 to nie ma, ale masz super cene na niego, ja bym sie mocno pochylil nad ta oferta, kola zawsze mozna zmienic na takie ze sztywna osia z tylu, no chyba, ze Ci bardzo zalezy na 2x11, to wtedy masz tez widze w dobrej cenie SF6 2017...kwestia do przemyslenia ;)

Napisano

Brałbym najtańszy, sztywna oś z tyłu do niczego nie jest potrzebna.

Jak Ci zostanie kasy, to jak ktoś już pisał, sprzedajesz koła Bontragera i inwestujesz w coś lekkiego i mocnego i to będzie najkorzystniejsza opcja.

Napęd w sf6 2016 jest bardzo dobry, amortyzator też, rama super, to podstawa, do tego lekkie koła i fajny sprzęt na wyścigi.

Napisano

Zapomniałem o tej osi, wydawało mi się, że tylko w SF 5 jej nie ma.

Możesz zapytać kolegę @Umpero - ma dokładnie taki rower, ale podejrzewam, że skoro koła są z modelu SF6, to i sztywnej osi nie będzie.

 

Tak ja MD11 napisał. Mam ramę SF8 na osprzęcie SF6. Sztywnej osi z tyłu nie ma.

Poza tym rower chodzi jak ta lala :) Jeśli na takiej ramie masz trochę taniej od wersji zgodnej kolorystycznie to bierz śmiało. Geometria ta sama.

Napisano

A coś więcej o tych hamulcach Level T?

 

Wczesniej jezdzilem na shimano-m425 i szczerze mowiac po kilkuset km na level-t nie widze w nich roznicy, ani na plus ani na minus. No ale cos wiecej bedzie mozna powiedziec jak sniegi stopnieja i bedzie mozna normalnie pojezdzic w prawdziwym terenie ;)

Napisano

 

 

Chcąc sprzedać fabryczne koła to jaką cenę można uzyskać?

Ciężko powiedzieć, ale na pewno nie za dużo. Myślę, że z 300 PLN. W sumie to w razie wymiany może lepiej je zostawić na zimę, czy coś.

Napisano

Większości producentów ma tendencję oszczędzania na hamulcach (za wyjątkiem swoich topowych modeli). Zachęcają w pierwszej kolejności napędem, amortyzatorem, kołami, piastami a hamulce są na dalszym planie. To chyba taki standard, jak ktoś chce coś lepszego to albo wymienia od razu po zakupie (sprzedając te co dostał) lub zużywa je i wymienia później na coś lepszego. Podobnie jest z kołami.

Napisano

W SF 6 i SF 7 koła są do wymiany więc kupowanie droższego nie ma sensu no chyba,że kolor się spodoba.Więc czy w SF7 jest sztywna oś z tyłu czy nie to nie ma znaczenia skoro koła to kowadła.

Napisano

 

 

Na wszelki wypadek dodam, że aby mieć sztywną oś z tyłu w SF6 trzeba dokupić chyba coś takiego

Na moje oko jak tak sobie oglądałem tą ramę, to tam nic nie trzeba dokupować, wystarczy wykręcić konwektery w których to jest teraz osadzona ośka 9mm i mamy gotową ramę pod sztywną oś. Tak to dziala ;)

 

 

 

 

 

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

Napisano

Na moje oko jak tak sobie oglądałem tą ramę, to tam nic nie trzeba dokupować, wystarczy wykręcić konwektery w których to jest teraz osadzona ośka 9mm i mamy gotową ramę pod sztywną oś. Tak to dziala ;)

 

No niestety ale tak to nie działa , @@MD11 ma rację i trzeba zmieniać haki.

 

Tak wyglądają pod QR10

68483824031972713690.jpg

 

A tak te pod 12x142

97564422360867995257.jpg

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...