BLiTzPL Napisano 12 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2017 Witam, czytałem na zagranicznych forach ,że do nowszych amortyzatorów rockshox solo air nie powinno się wlewać w jednym miejscu oleju tylko nasmarować smarem ale jestem kompletnie zielony w temacie serwisowania amortyzatorów bo za niedługo będę to robił po raz pierwszy a do jakiegoś serwisu nie mam zamiaru oddawać . Nie wiem czym się różni komora negatywna od pozytywnej i nie orientuje się gdzie się znajduję to miejsce które powinienem posmarować smarem - jedynie wiem to ,że jest to tam gdzie nabija się amortyzator powietrzem ^^, amortyzator to RockShox Lyrik RC 26' Solo-air 2014. Pozdro . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HarveyDent Napisano 12 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2017 https://www.forumrowerowe.org/topic/152791-serwis-rock-shox-reba-dualair-kompleksowy-serwis-od-a-do-z/ + manual do amora na stronie RS to na dzień dobry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BLiTzPL Napisano 12 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2017 Dokładnie tak samo zrobiłem w manualu pisze ,że nałożyć smar w "upper tube" tylko dokładnie w które miejsce? Autor w/w poradnika użył i smaru na uszczelki i wlał dodatkowo olej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HarveyDent Napisano 12 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2017 Po czym napisał że do SA nie lejemy oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BLiTzPL Napisano 12 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2017 Teraz znalazłem "oil volume chart" na 2014 rok i tam nic nie pisze, jest postawiony " - ", na 2015 roku jest napisane ,że smar, więc o co z tym chodzi? Nie jestem też przekonany do tego z którego roku jest ten amortyzator, rower został kupiony w 2014 :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...