Skocz do zawartości

[amortyzator] - kupno amortyzatora ster. 1 i 1/8 z manetką blokady co wybrać?


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

szukam amortyzatora o poniższych parametrach:

1. Rura sterowa 1 i 1/8 - tylko wchodzi w grę

2. Pod koło 26"

3. Z manetką blokowania na kierownicy

4. Najlepiej powietrzny ?

5. QR 9mm

6. PM 160 mm

 

Do zestawienia pasują mi jedynie:

1. Rock Shox XC32 100 mm solo air poplock

2. Magura Durin X100

3. Suntour XCR RL R Air (nowy)

 

Fajnie byłoby znaleźć ale ciężko:

4. Fox`a

5. Rock Shox Sid

 

Brane pod uwagę są egzemplarze używane, które z powyższych 1-3 byście wybrali i dla czego?

Ew. inne propozcycje.

 

Rower używany głównie do jazdy w terenie, maratony (ale bez walki o każdy gram itp itd.). Chodzi o to żeby było w miarę za sensowne pieniądze dobrze działający sprzęt.

Użytkownik o wadze około 85-90 kg.

 

Do zamontowania w:

http://www.kross.pl/pl/2011/mtb-xc/level-a2-disc

 

Pozdrawiam i dzięki za pomoc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

szukam amortyzatora o poniższych parametrach:

1. Rura sterowa 1 i 1/8 - tylko wchodzi w grę

2. Pod koło 26"

3. Z manetką blokowania na kierownicy

4. Najlepiej powietrzny ?

5. QR 9mm

6. PM 160 mm

 

Do zestawienia pasują mi jedynie:

1. Rock Shox XC32 100 mm solo air poplock

2. Magura Durin X100

3. Suntour XCR RL R Air (nowy)

 

Fajnie byłoby znaleźć ale ciężko:

4. Fox`a

5. Rock Shox Sid

 

Brane pod uwagę są egzemplarze używane, które z powyższych 1-3 byście wybrali i dla czego?

Ew. inne propozcycje.

 

Rower używany głównie do jazdy w terenie, maratony (ale bez walki o każdy gram itp itd.). Chodzi o to żeby było w miarę za sensowne pieniądze dobrze działający sprzęt.

Użytkownik o wadze około 85-90 kg.

 

Do zamontowania w:

http://www.kross.pl/pl/2011/mtb-xc/level-a2-disc

 

Pozdrawiam i dzięki za pomoc

Zobacz sobie jeszcze manitou R7 PRO. Praktycznie bezobsługowy. Mam taki od roku. Daje radę. Sprawdził się w górkach jak i na asfalcie.

 

Wysłane z mojego LG-H960 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odzywaj się do @Activia, za 700 zł zgarniesz Raidona z zdalną blokadą, gąbkami olejowymi i prawdopodobnie sterówką ALU. Na XCR nie patrz jak masz 700 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szybko wyciągasz wnioski. Ja napisałem że nie każdy chce używany stary amortyzator a Ty mi piszesz że krytykuję Rebe, zaraz padnę  :thumbsup:

 

A co to, 2009 rok to jakiś przełomowy moment w historii ludzkości że akurat wtedy Reba była dobra a wcześniej już nie ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, z 2009 roku, nie każdy chce 8 letni amor w jakim stanie by nie był  :thumbsup:

 

Chce czy nie chce ma za maały budżet na taką Rebę DA w stanie bdb lub nawet nową. I to jest odpowiedz o poziom tej klasy amorów mających "aż" tyle lat. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co kręcić burzy, moim zamysłem było to że jeden woli starszy amor wyższej klasy a drugi nowy niższej :) Tak jak z samochodami i wszystkim innym :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na chwile obecna wybor padl na:

Amortyzator Raidon XC RL-R 26" 100mm, manetka, czarny 2016 SR SUNTOUR

 

Przemawia za tym glownie ze jest nowy z gwarancja i spelnia wszystkie warunki powyzej wymienione.

Chyba ze cos sie zmieni.

 

Amortyzator 8 letni zazwyczaj ma juz troche przejsc i na start wypadaloby zrobic przeglad a to sa koszta ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry wybór  :thumbsup:

 

Pamiętaj o pompce i najlepiej kup go u @Activia jednocześnie prosząc o przegląd zerowy ( koszt 20 zł o ile nic się nie zmieniło), to bardzo ważne bo wtedy masz pewność że amor będzie dobrze smarowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swojego F100 kupilem za 550 zl w zeszlym sezonie z blokada i dziala super. Robie mu serwisy raz na sezon i jak na razie sie spisuje bez zastrzezen.

 

Ten o ktorym mowa, zakupilem dla znajomego. Oczywiscie rowniez zajze do srodka i wymienie olej zeby byl gotowy na sezon.

 

Wiem ze foxy wymagaja serwisu, ale ktory amortyzator nie potrzebuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem słuszny wybór z tym Foxem, zapewne długo jeszcze posłuży, tylko co roku chociaż olej wymieniaj.

 

 

 

Wymieniłem mu oliwe teraz, ale chyba uszczeleczki do zmiany (bo się trochę pocą, chyba że przejdzie po kilku jazdach) poza tym hula aż miło. Spełnił wszystkie warunki . Szkoda, że blokada nie od shimano/fox - wygodniejsza bo sam mam taką. Tłumik o/b także nie ma się co zepsuć. W porównaniu do mojego F-Series tapered z fitem około 100 gr. różnicy :]

Delikatne ryski niegroźne na goleniach górnych - na szczęście powłoka poniżej uszczelek zachowana bez skazy.

 

Fotka poniżej:

e8c091877d8d5b6fm.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...