bike5 Napisano 8 Lutego 2017 Napisano 8 Lutego 2017 Czy szprycha prosta jest wytrzymalsza od tradycyjnej ? i lepiej znosi różnego rodzaju obciążenia ? tak się składa ze ma rower MTB który uniwersalnie użytkuje...W lecie zakładam mu bagażnik na tył i ciężkie sakwy jak mam ochotę poszaleć to zdejmuję bagażnik i ujeżdżam go w terenie ...komplet tych kol wazy 1950 kg czyli cie są to jakieś max wycienione kółeczka....Ma ktoś jakieś doświadczenia z takimi kołami i szprychami ??
pawel2208 Napisano 8 Lutego 2017 Napisano 8 Lutego 2017 O to: - prosta - zwykła Może tu znajdziesz odpowiedź http://team29er.pl/artykuly/1602-szprychy-proste-vs-haczykowate
bike5 Napisano 8 Lutego 2017 Autor Napisano 8 Lutego 2017 Dokładnie to chodzi mi o taka szprychę DT Champion Straight Pull
rambolbambol Napisano 8 Lutego 2017 Napisano 8 Lutego 2017 Może i wytrzymalsza, ale spróbuj potem taką prostą szprychę potem dostać w sklepach rowerowych, jak ci trzaśnie.
lewocz Napisano 8 Lutego 2017 Napisano 8 Lutego 2017 Dopiero jak zaobaczyłem to skojarzyłem, że miałem takie w kołkach Shimano. Trzeba specjalnie zamawiać, 14 zł sztuka kosztowała
Lezia Napisano 8 Lutego 2017 Napisano 8 Lutego 2017 DT Champion Straight Pull Na pewno jest wytrzymalsza. Ja jednak polecam np. Szprychy Pillar PSR TB2016 (jeszcze mnie nie zawiodły). Zawsze podczas budowy kół trzeba zrobić sobie zapas bo potem jest kłopot - tak jak pisze Rambolbambol. Zawsze można poprosić o pomoc Daveo. 14 zł sztuka kosztowała Poważnie? To ile kosztuje całe koło?
Warthog Napisano 8 Lutego 2017 Napisano 8 Lutego 2017 Problemy z dostępnością przeogromne. Jak mi strzeliła obdzwoniłem większość znanych mi rowerowych w Wawie - nie mieli. Zamówiłem od Dawida/Daveo zapas. Jeśli się zdecydujesz polecam kupić więcej
lewocz Napisano 8 Lutego 2017 Napisano 8 Lutego 2017 Na pewno jest wytrzymalsza. Ja jednak polecam np. Szprychy Pillar PSR TB2016 (jeszcze mnie nie zawiodły). Zawsze podczas budowy kół trzeba zrobić sobie zapas bo potem jest kłopot - tak jak pisze Rambolbambol. Zawsze można poprosić o pomoc Daveo. Poważnie? To ile kosztuje całe koło? Teraz to nie wiem. Kupowałem pierwsze w 2007 roku to dałem 2,5 tysia.
zekker Napisano 8 Lutego 2017 Napisano 8 Lutego 2017 Poważnie? To ile kosztuje całe koło? Części zamienne zawsze są droższe niż cały produkt. Opona z 240 kolcami to około 220zł (teraz w promocji są po 180). Zapasowe kolce 80gr od sztuki. Daje to 190zł w kolcach i 30zł w gumie. Przy "hurtowym" zakupie w paczkach po 50 sztuk wychodzi 60gr. Faktyczna cena produkcji pewnie w okolicach kilku gr.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.