lukee Napisano 3 Lutego 2017 Napisano 3 Lutego 2017 Chcę wymienić amortyzator w rowerze trekingowym. Rower jest używany głównie w mieście i przez cały rok, czasami na jakichś weekendowych wypadach. Terenu raczej nie widuje, chyba że sporadycznie uklepane leśne ścieżki. Oba amorki mają ok 30 mm skoku co mi w zupełności wystarczy. Niestety opinii o powyższych jak na lekarstwo. Jak wygląda serwisowanie RST M7? Swing pod tym względem jest genialny, wystarczy tylko raz na jakiś czas przemyć i przesmarować. Co jest pod gumą w RST? Który lepiej sprawdzi siew miejskim syfie drogowym? Są jeszcze inne konstrukcje tego typu (poza sztywniakami)?
Imar Napisano 3 Lutego 2017 Napisano 3 Lutego 2017 Jest jeszcze jedna słuszna propozycja. RockShox Paragon. Niestety nic nie mogę powiedzieć o serwisie RST i Suntoura.
lukee Napisano 3 Lutego 2017 Autor Napisano 3 Lutego 2017 Paragon jest zwykłym widelcem, który wymaga dużo zachodu żeby go utrzymać w działaniu, szczególnie jeżeli z roweru korzysta się całorocznie. Znalazłem jeszcze na allegro coś takiego jak KOGA F3 FEATHER SHOX, ale również dużo opinii co o pozostałych Idealny amor to taki który wystarczy spłukać karcherem i nie trzeba co 3 miesiące rozbierać połowy roweru żeby go przeserwisować. M7 ma gumową osłonę (nie wiem co pod nią), a Swing jest zwykłym wahaczem więc nie straszny mu brud (tak myślę). W tej chwili katuję amor aż do śmierci, ale coś czuję, że niedługo może się rozlecieć na części pierwsze.
Imar Napisano 3 Lutego 2017 Napisano 3 Lutego 2017 Jak uważasz że paragon wymaga wiele pracy to polecam sztywny widelec.
Klark Napisano 7 Lutego 2017 Napisano 7 Lutego 2017 Na rower całoroczny do miasta to tylko sztywny widelec.
lukee Napisano 9 Lutego 2017 Autor Napisano 9 Lutego 2017 Ok, to w takim razie jeżeli sztywny, to jaki? Ahead 1 1/8'', 28" koło z piwotami pod vbrakei.
Jerry6 Napisano 13 Lutego 2017 Napisano 13 Lutego 2017 Force Treking 28" aluminiowy, Możesz poszukać jakiegoś używanego ze stali Cr-Mo - może być ciężko lub jakiś Surly. Ewentualnie jakiś karbonowy.
lukee Napisano 22 Lutego 2017 Autor Napisano 22 Lutego 2017 Przemyślałem sprawę i zdecydowałem się jednak na sztywniaka. Kupiłem Force z aluminium, zobaczymy jak się będzie jeździło. Obie koncepcje z tematu są ciekawe, ale jednak trochę ryzykowne ze względu że ciężko znaleźć jakiekolwiek o nich opinie. Po wymianie RST Neon na Force Alu przód roweru jest niżej o ok 2-2,5 cm. Nie wygląda to najgorzej.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.