karike Napisano 2 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2017 Czesc, nie wiem czy w dobrym dziale pisze no ale cóż. Mam pytanie, wpadlem z rowerem do rzeki ile bedzie kosztowalo nasmarowanie wszystkiego co potrzeba w rowerze z gory dziekuje Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woojj Napisano 2 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2017 Kiedy ostatnio był serwisowany???? Najpierw dokładnie wylać i osuszyć (w ciepłym pomieszczeniu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ychu Napisano 2 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2017 Jak głęboko wpadłeś? Jeśli suport dostał to czeka Cie serwis piast , najprawdopodobniej wymiana suportu , serwis bębenka albo wolnobiegu no i ewentualnie stery m jak utopiłeś cały rower. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woojj Napisano 2 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2017 Bez przesady... ;-)) Nie raz wjeżdżaliśmy do jeziora- kto głębiej da radę.... Wylać i dać odparować reszcie w ciepłym pomieszczeniu. Jak serwis był robiony dawno- to będzie dobra okazja do jego gruntownego wykonania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karike Napisano 2 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2017 Czyli smarowanie suportu lancucha i piast ewidentnie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 2 Lutego 2017 Mod Team Udostępnij Napisano 2 Lutego 2017 Gruntowny serwis potrzebny jest. Tj. rozkręcić trzeba rower na części, wysuszyć, nasmarować, poskładać i będzie ok. Jak najszybciej, bo im dłużej woda będzie miała styczność z metalowymi częściami tym więcej szkód może narobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 2 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2017 Tak jak pisze kolega wyżej- pełny serwis. Nie wiesz co jest w środku, w piastach, amortyzatorze, suporcie itd. Pancerze i linki też raczej lecą do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vdcmike Napisano 2 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2017 Piasty i stery trzeba przesmarować. Suport obserwować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Witboj Napisano 2 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2017 Gdyby była pewność, że to w miarę czysta woda to też bym wysuszył i tyle. Smary się od tego na 100% nie wymyły. Gorzej jak był syf - to smary tym oblepione. Koszty to zależy od miasta - między 50 a 100 zł trzeba liczyć, skoro nie umiesz sam / nie masz narzędzi. Nie wiem, czy od razu nie skierować na pełny serwis, będzie jakieś 20-50 zł drożej. Ciężko napisać konkretnie bo ani nie napisałeś jaki to rower, ani z jakiego miasta jesteś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karike Napisano 2 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2017 Dziekuje wszystkim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
inforobert Napisano 11 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2017 Jak masz wolnobieg , a był zamoczony, to masz w środku wodę, serwis. Jak masz suport na kwadrat z łożyskami maszynowymi, wystarczy rozkręcić, wytrzeć wysuszyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.