Habibek Napisano 25 Września 2006 Udostępnij Napisano 25 Września 2006 Witam, przeszukując internet wielokrotnie spotkaliśmy się z tym,że producent bądź dystrybutor danej obręczy posaje w specyfikacji poza wagą, ilością otworów oraz rozmiaru obręczy również sposób ich łączenia. Na co nam ta informacja, co ona mówi? Czy ktoś z Was wie może na czym polega różnica w łączeniu rofilu obręczy? Spaw jest dla mnie oczywistym rodzajem łączenia i jeśli idzie o ten rodzaj połączeń, to w zasadzie nie mam pytań. Jaka jednak jest praktyczna różnica pomiędzy np zakuwką (pojedynczą, podwójną) a połonczeniem poprzez zastosowanie pinów. Miałem i Sun Rimsy (pojedyncze zakówki), miałem Alexrimsy (piny) oraz Mavicki (spaw). Nie dostrzegłem większej różnicy podczas używania obręczy łączonych na zakówkę i przez piny. Optycznie najtrudniej zlokalizować łączenie obręczy spawanej, zakuwka i piny są łatwe do zlokalizowania. Oglądając łączenie pinowe, nieżadko patrząc pod światło widziałem, że dwie powierzchnie styku profilu nie dolegają do siebie na całej powierzchni (to chyba swoją drogą taka uroda łączenia na piny). Szczerze mówiąc nie mam pojęcia jakią przewagę bądź wady ma użycie obręczy łączonych w jeden ze wspomnianych sposobów. Ktoś wie? Zapraszam do dyskusji Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szakq Napisano 25 Września 2006 Udostępnij Napisano 25 Września 2006 spaw nie powoduje oslabienia laczenia obreczy natomiast zakuwki i piny tak,obrecz latwiej peka w tym miejscu przy przywaleniu np o kant kamienia czy cos w tym stylu,pozatym najczesciej spawane obrecze sa tak oszlifowane ze miejsce pracy klockow V-brakeow jest idealne na calym obwodzie co jest wazne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Habibek Napisano 25 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 25 Września 2006 ...a czy można mówić o jakiejś przewadze łączenia za pomocą pinów nad zakówką lub odwrotnie? według mnie nie ma żadnej przewago jednego rodzaju łączenia nad drugim (wykluczając spaw oczywiście). weźmy pod uwagę obręcze pod hamulce tarczowe tak, by bok nie miał aż takiego znaczenia. jakieś opinie? jak technicznie wykonuje się taki połączenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.