pawexM Napisano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2017 Witam, szanownych dżentelmenów, i damy. Zaglądam na to forum od wielu lat, kiedyś miałem ksywkę zielony3 ale z różnych dziwnych przyczyn zapomniałem hasła, eh nie ważne. Tu jest link do mojego wątku gdzie dałem upust mojemu niezadowoleniu z mojego nowego nabytku jakim był Epicon. https://www.forumrowerowe.org/topic/115248-amortyzator-epicon-luz-na-lagach/ Po prawie pięciu latach, i przejechaniu ponad 10 kkm JEST ZA######ISTY. Zaznaczam, że nie mam zamiaru go sprzedawać, a i już dawno go nie klepią, więc to nie jest reklama z mojej strony. Mało tego, trzyma ciśnienie, blokada sprawna, tłumienie pracuje bardzo ładnie, a luz o który była afera jest taki sam. W sumie to po jakiś czasie przestałem zwracać na to uwagę, i nawet teraz nie jestem pewien czy aby to nie klocki albo stery. Teraz najlepsze, przez ten cały czas, i masę kilometrów ani razu nie wymieniłem w nim oleju. Czyszczenie lag, nasączanie filców, smarowanie ślizgów owszem, ale też bez przesadniej wczówki. Dwa lata temu zmieniłem tylko skok na 120mm. Na ten sezon postanowiłem w końcu zmienić ramę na fula, i z przyjemnością dalej będę uginał Epicona. Teraz pytanie. Gdzieś tu przeczytałem, że niektórzy wlewają trochę oleju do dolnych lag, ile go dokładnie wlać, i jaki byście polecili? Pozdrówka. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2017 W Epiconie z 2011 nie polecam zalewania go olejem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2017 A gdyby wymienić tłumik na ten z nowszych modeli? I druga sprawa, da się to pożenić na zasadzie Plug'n'play? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawexM Napisano 28 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2017 Pierwsza odpowiedz bardzo wyczerpująca, aczkolwiek nie zgodził bym się niektórymi argumentami, ale jeszcze je przestudiuję, natomiast druga jest na pograniczu science fiction. Z przyjemnością przeczytam porady jakiegoś praktyka, który po ludzku powie co i jak 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2017 Sorki, nie miałem czasu sie rozpisywac. Głównym problemem w kartridżach przy zalewaniu dolnych lag jest możliwość dostania się oleju do kartridża, te nowsze 2 - częściowe kartridże maja już lepsze uszczelki natomiast Epicon z 2011 ma jednoczęściowy kartridż (prosta rurka z mechanizmami w środku). W przypadku dostania się oleju do tego kartridża to lubią potem pękać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawexM Napisano 28 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2017 O to już coś, czyli nie będę kombinował, lepsze wrogiem dobrego. Powiedz mi jeszcze, w kwestii nie wymieniania oleju nieskromnie uważam, że dobijam do rekordu. Czy jeżeli wszystko gra, jest ciśnienie, ładna liniowa praca, to chyba nie ma zbytnio powodu aby wymieniać tą oliwę? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2017 Jeśli kartridż dział dobrze i nie chcesz się w tym bawić to możesz odpuścić lecz przeczyszczenie go w środku, nasmarowanie i wymianę uszczelek przeciwkurzowych bym polecał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawexM Napisano 29 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2017 Dzięki 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.