maciejski Napisano 25 Stycznia 2017 Napisano 25 Stycznia 2017 Hej, chce kupić opony w rozmiarze 23-622, skłaniam się ku Duro no ale który model? W necie praktycznie zero informacji czym one się różnią, jakie są + i -. Slickster to wiadomo, typowy łysol slick i znam zalety i wady takiego rozwiązania. A modele z tematu? Różnią się tylko bieżnikiem? Dzięki za odpowiedź.
lewocz Napisano 25 Stycznia 2017 Napisano 25 Stycznia 2017 Duro Hypersonic - śmigam od kilku lat. Jak dla mnie bardzo fajna oponka, w miarę lekka, za przyzwoite pieniądze. Co dla mnie ważne da się jechać po mokrym. A miewałem już takie oponki, że jak deszcze spadł jechałem z duszą na ramieniu.
maciejski Napisano 25 Stycznia 2017 Autor Napisano 25 Stycznia 2017 Wlasnie na temat Hypersonic jest troche opinii. Niby Stinger i Primera tez maja bieznik, wiec w teorii na mokrym dadza rade.
lewocz Napisano 25 Stycznia 2017 Napisano 25 Stycznia 2017 Stingery są szersze od hypersonic. Ale tylko w czarnym kolorze
maciejski Napisano 25 Stycznia 2017 Autor Napisano 25 Stycznia 2017 Ten sam rozmiar 23-622 i Stingery sa szersze? Wtf?
lewocz Napisano 25 Stycznia 2017 Napisano 25 Stycznia 2017 Dokładnie nie pamiętam ale z tego co mi zostało w głowie to Hypersonici są 700x23 c, a Stingery 700x25. Ale mogę się mylić, a nie chce mi się teraz grzebać w necie.
PePkAr Napisano 26 Stycznia 2017 Napisano 26 Stycznia 2017 też mam trochę polatane na hypersonic i złego słowa nie mogę powiedzieć, za taką kasę lżejszych i lepszych raczej nie kupisz ja kupowałem tu i nie jest ich pracownikiem, a klientem zadowolonym https://sklep.rowery.pl/ogumienie/opony-rowerowe/opona-szosowa-zwijana-duro-700-x-25c-hypersonic-kup_teraz.html
artiarti Napisano 8 Lutego 2017 Napisano 8 Lutego 2017 W sezonie też skusiłem się na Hypersonica, głównie ze względu na atrakcyjną cenę. Powiem szczerze, wziąłem bo stwierdziłem, że do treningu to szkoda wydawać więcej. Moja zdanie na temat tej marki jest takie, że Duro powoli buduje sobie pozycje w tej części kontynentu. Oponki jakościowo naprawdę przeszły moje oczekiwania ( na plus!), zrobiłem ok. 5k km i wiosnę na tych gumach też przejeżdzę. Nie ściera się, na suchym dobrze klei, szczerze nie wiem jak się spisuje na mokrej drodze bo nie testowałem jej w tych warunkach. W zimie poszedłem tropem marki. Pomyślałem, że sprawdzę ich jak wyglądają inne gumy. Na zimę do MTB założyłem 29" Duro Cypher zwijaną. Cena coś poniżej 100zł w jednym ze sklepów w necie. Tym, którzy się zastanawiają nad wyborem, mogę podpowiedzieć, że warto. Opona trzyma trakcję, bieżnik jest bardzo ciekawy, lekka i całkiem szybka. Szczera opinia na temat gum, które w mojej ocenie przed użyciem były tanim chińskim zamiennikiem. Jak się okazało produkcja jest tajwańska ( tak mam napisane na rancie opony) i myślę, że niższa cena to tylko czas na rozreklamowanie marki, więc warto korzystać póki jeszcze się nie cenią.
lewocz Napisano 8 Lutego 2017 Napisano 8 Lutego 2017 Czy ja wiem, że są one takie nieznane? W moje głowie marka plasuje się na rynku od co najmniej kilku lat. Na pewno wcześniej od Rubeny, a przecież ona już trochę siedzi w Polsce.
artiarti Napisano 8 Lutego 2017 Napisano 8 Lutego 2017 Być może! Nie mówię, że znam wszystkie marki oponiarskie pewnie też dlatego, że głównie człowiek skupiał się liderujących Conti, Schwalbe, a bał się tych mniej znanych. Co może być też dobrą lekcją dla innych. Widocznie dystrybutor nie chciał zalewać rynku tą marką bo Duro trudno jest dostać, przynajmniej z tego co widzę. Z ciekawości spróbuje poszukać kto za to odpowiada.
tomrok Napisano 8 Lutego 2017 Napisano 8 Lutego 2017 Przychylam się do powyższych pozytywnych opinii. Przejeździłem na Hypersonic już 2 sezony i zero problemów. Bardzo dobry stosunek ceny do jakości. Zaliczone kilka jazd na mokrym asfalcie i w deszczu, trzyma się stabilnie.
artiarti Napisano 8 Lutego 2017 Napisano 8 Lutego 2017 a czy ktoś z Was ma może wiedzę, kto odpowiada za dystrybucję tej marki na Polskę? Interesuje mnie dostępność modeli.
tommy779 Napisano 15 Lutego 2017 Napisano 15 Lutego 2017 Cześć. Mam prośbę/pytanie - jaka jest szerokość/wysokość tych opon Duro w praktyce? Mam ramę z 2008 roku i mało miejsca na większe opony, czy ktoś u siebie mógłby to zmierzyć wraz z szerokością obręczy (na zewnatrz) i modelem - byłbym wdzięczny.. 23c lub 25C.
lewocz Napisano 15 Lutego 2017 Napisano 15 Lutego 2017 Nie wyobrażam sobie co by to za rama miała być żeby Hypersonici 23c nie weszły.
tommy779 Napisano 15 Lutego 2017 Napisano 15 Lutego 2017 Rama aero sprzed kilku lat (wpisz sobie kuota kharma), gdzie opona jest wkomponowana w rure podsiodłową i jest tam naprawdę bardzo mało miejsca. Pytam bo podobno opony Duro 23C są jak 25C innych producentów, a 25 jak 28 - jednak nie mogę nigdzie znaleźć realnych pomiarów. Chce możliwie najgrubszą oponę tam włożyć.
artiarti Napisano 15 Lutego 2017 Napisano 15 Lutego 2017 Pytam bo podobno opony Duro 23C są jak 25C innych producentów, a 25 jak 28 - jednak nie mogę nigdzie znaleźć realnych pomiarów. Chce możliwie najgrubszą oponę tam włożyć. A skąd takie teorie? Ja przez sezon letni używałem 700x23C Duro Primera, ciśnienie ok. 7bar z ciekawości zmierzyłem teraz szerokość opony i wychodzi delikatnie poniżej 23 (22,8-9). Ktoś może powiedzieć coś na temat innego bieżnika/rozmiaru?
tommy779 Napisano 15 Lutego 2017 Napisano 15 Lutego 2017 A skąd takie teorie? Ja przez sezon letni używałem 700x23C Duro Primera, ciśnienie ok. 7bar z ciekawości zmierzyłem teraz szerokość opony i wychodzi delikatnie poniżej 23 (22,8-9). Ktoś może powiedzieć coś na temat innego bieżnika/rozmiaru? Czy teorie to nie wiem, w kilku miejscach widziałem info że faktyczny rozmiar jest nieco większy niż z opisu (podobnie jak niektóre Micheliny) - ale chcę to sprawdzić, dlatego proszę Was o taki pomiar wraz z szerokością obręczy (aby było względnie miarodajnie). Nie wiem jak Primera, bo ona rzadziej spotykana, ale Hypersonica czy Stingera się to tyczyło.
tommy779 Napisano 22 Lutego 2017 Napisano 22 Lutego 2017 A skąd takie teorie? Ja przez sezon letni używałem 700x23C Duro Primera, ciśnienie ok. 7bar z ciekawości zmierzyłem teraz szerokość opony i wychodzi delikatnie poniżej 23 (22,8-9). Ktoś może powiedzieć coś na temat innego bieżnika/rozmiaru? Od kolegi "lewocz", dowiedziałem sie przed chwilą że Hypersonic 23C ma u niego realnie szerokość 24,3-24,5mm, na "typowej" obręczy szosowej. A więc moja "teoria" okazuje się słuszna i wskazuje na to że rozmiary tych opon są w rzeczywistości sporo większe niż podaje producent.Ktoś jeszcze zmierzy swoją, abyśmy mieli pewność na przyszłość? Hypersonic, Stinger, Slickster - szerokość i najlepiej wysokość.
damianw Napisano 30 Lipca 2017 Napisano 30 Lipca 2017 Cześć, odkopuje. Proszę o zmierzenie szerokości i wysokości hypersonic 23c oraz 25c i podanie jaka szerokość obręczy i ciśnienie. Dzięki
Arni220 Napisano 1 Sierpnia 2017 Napisano 1 Sierpnia 2017 Cytat z innego forum: Produkcja wygląda tak:1. Skister Ultra - ultralekka 185g, 150Tpi, wyścigi2. Slikster - ultralekka 201g, 120 Tpi, wyscigi3. Hypersonic - 205 g , 120 Tpi, trening, wyscigi4. Stinger - 210g , 120 Tpi, treningi, wyscigi,5. Primera - 205 g, 120 Tpi, lub drut 60 Tpi, 225 gnależy zwrócić uwage że Hipersonik różni sie od Stingera bieżnikiem, nie porównujmy Slikstera do pozostałych bo to inna klasa I drugi: Opisywałem na blogu rozmiary , np Duro Hipersonic, albo Stinger w rozmiarze 25 na obręczy 17-18 C ma szerokosć 27,5-28 mm
radziuGD Napisano 4 Sierpnia 2017 Napisano 4 Sierpnia 2017 Stinger na obręczy 18 ma 27mm @8bar, waży 210 gramów z opakowaniem, sama opona 180 -przynajmniej moje tak miały.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.