Skocz do zawartości

[Jaki Rower MTB] - do jazdy do pracy w mieście

Bukin

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam serdecznie,

Jestem nowy na forum i mam pytanie do doświadczonych cyklistów.

Jestem z Warszawy i chcę rozpocząć jazdy do pracy na rowerze a nie autem.

Patrzyłem tak pobierznie na rowery typowe miejskie i nie za bardzo mi się podobają.

Czy byłaby szansa na podpowiedź w sprawie jakie marki albo nawet bliżej które aktualnie modele są warte przyjrzenia się.

Bardziej chciałbym w rower górski MTB niż Miejskie lub trekkingowe.

Na wydanie mam około 3 tysięcy lub troszkę więcej. Całkowicie nie znam się ani na rowerach ani na montowanym sprzęcie.

Poproszę o pomoc.

Bukin

Napisano

No cóż, kup jakikolwiek który Ci się podoba. I wystarczy z połowa tej kwoty.

Nie piszę tego złośliwie, tylko nie ma się co rozwodzić nad kupnem roweru MTB w tej kwocie, skoro i tak nie będzie on wykorzystywany zgodnie z przeznaczeniem i chodzi głównie o wygląd.

Mi by było szkoda kulać się czymś takim po mieście, bo raz że zaraz zacznie się cudowanie co by tu zrobić żeby jednak na asfalcie było lżej, a dwa wolałbym raczej nie rzucający się w oczy rower, lekki, ze sztywnym widelcem, taki żeby się nie chciał zaraz komuś do reki przykleić jak go gdzieś zostawię.

Oprócz mieszczuchów i trekkingów, masz jeszcze np. crossy i fitnessy - może rozważ coś takiego?

Napisano

Cześć Modrzew,

Dzięki bardzo za odpowiedź zwrotną.

Jak już pisałem nie znam się całkowicie na rowerach i sprzęcie. Jak jest dokładnie różnica pomiędzy MTB a rowerami crossowymi i fitness?? Z wyglądu prawie to samo ale na pewno i sprzęt i jakość inna.

Mnie zależy aby rower był jak najmniej awaryjny, może być dobrym sprzętem, również aby sie nim lekko jechało po mieście. Wygląd to drugorzędna rzecz chociaż także troszkę ważna.

Mógłbyś mi podać kilka przykładów gdyż ja pewnie poszedłbym do sklepu i łyknął co mi dają i polecają niżto co naprawdę warte.

Bukin

Napisano