akkwlsk Napisano 31 Maja 2017 Udostępnij Napisano 31 Maja 2017 Pojeździj na singlu miesiąc-dwa i spróbuj potem wrócić do zmieniarek, życie już nigdy nie będzie takie samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
filipgolarz Napisano 7 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2017 Witam. To i ja się pochwale, fulla odstawiłem w kąt i wsiadłem na 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MikeSkywalker Napisano 7 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2017 Stopka jest wybitnie przełajowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maxwel Napisano 19 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2017 Czekałem, czekałem i się doczekałem. Od 2 tygodni ujeżdżam Accent Furious. Zmiany w stosunku do fabryki to wygodniejsze siodło i owijka. Gravel to jest to czego poszukiwałem, jestem zadowolony z zakupu, bardzo uniwersalny rower i szczerze mogę polecić. Zarówno Furiousa jak ogólnie ten typ roweru. Oczywiście jak ktoś goli nogi i udaje Contadora ścigając się w jakichś ogórkowych wyścigach dla amatorów, to nie jest pojazd dla niego, tak samo dla kogoś kto chce pojeździć w wysokich górach. Natomiast dla całej reszty, która chce wygodny rower z szosową ramą i barankiem, jak najbardziej. Napęd 1x11 super, spokojnie wystarczy do normalnej jazdy. Kiepski ze mnie fotograf więc na zdjęciach niezbyt wygląda, na żywo jest dużo lepiej. Dla mnie dodatkowym plusem jest kolor, chciałem niebieska lub czerwoną ramę. Ten niebieski to metalik, nie udało mi się tego uchwycić na foto. Wygląda jak mój ulubiony Estoril Blue od BMW, kto jest fanem motoryzacji ten wie, a kto nie to sobie może sprawdzić w google i będzie tam setki zdjęć dobrze go ukazujących Spec: RAMA: ACCENT FURIOUS ALUMINIUM 6061 T6 700C WIDELEC: ACCENT FURIOUS ALU-CARBON STERY: ACCENT HI-S02 KORBA: SRAM RIVAL1 42T PRZERZUTKA TYLNA: SRAM APEX MANETKI: SRAM RIVAL 1x11 KASETA: SRAM PG1130 11-42T ŁAŃCUCH: SRAM PC1110 PIASTY: ACCENT RACE HAMULCE: ACCENT MECHANICAL tarcza 160mm DŹWIGNIE HAMULCÓW: SRAM RIVAL OBRĘCZE: ACCENT RACE OPONY: VITTORIA REVOLUTION 700x38C KIEROWNICA: ACCENT EXECUTE CHWYTY KIEROWNICY: ACCENT AC-TAPE WSPORNIK KIEROWNICY: ACCENT FOREST WSPORNIK SIODEŁKA: ACCENT SP-408 30,9mm OBEJMA PODSIODŁOWA: ACCENT EXECUTE SIODEŁKO: ACCENT FURIOUS WAGA: 10,4 kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kazafaza Napisano 19 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2017 The PLUGawiec is dead, long live the Dekadent. Atakująca wtyczka pomimo iż prestiżowa i szlachetna momentami zasiewała ziarno niepokoju jeśli o jej sztywność w departamencie suportowym chadza. Była jednak taka "od zawsza", z relacji innych dosiadaczy dowiedziałem sie iż ten typ tak ma. Fajnie. Ale nie do końca. Nie jak się jest trzycyfrowym balastem na wierchu tej rzeźby z pospawanych rureczek. No właśnie - rureczek. Przekroje PLUGawca nie robią wrażenia solidnych: Czardżowy Plugsztyl na pewno jest bardziej rachityczny niż gienkowy Dejłan. Stąd też decyzja o powrocie do przełajki ze stajni Genesisa, ponownie model Day One (wersja Decade) i tym razem zamiast Reynolds 520 - stal Mjolnir. Najprawdopodobniej jest to odpowiednik "rejnoldsowej piątki", choć dokładnych danych metalurgicznych nie posiadam faktem jednak, że jest komfortowy nie będąc zbytnio gibkim. Oczywiście przy przesiadce materiałowej, dizajnerzy postanowili nieco pokombinować z geo, a więc zeszłoroczna Dekada w porównaniu do DayOne z 11' jest niższa, dłuższa, nieco leniwsza jeśli o kąty chodzi. Pasuje. I pomimo iż jest najdłuższa (sprawdzone miarkowo) z moich przełajek to po pierwszej przekatce zdawała się być najkrótszą! Lekkie podkręcenie kilku komponentów i jestem w domu. Sztyca/siodło z PLUGawca zostało wszczepione, kiera 48cm owinięta...pozostają finałowe lifty - lekko pokręcić siodełkiem, klamkami, opuścić kierownika niżej no i zamoncić wungjel w miejsce stalowego widła. Dziwna sprawa, ale teraz SSCX ma sens, podczas gdy próby na poprzednim DejŁan'ie nie były odebrane tak pozytywnie. Będę apdejcić w miarę przyrostu kilomil. Foty jak zwykle, pełna amatorka (: 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rambolbambol Napisano 19 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2017 @Kazafaza Z uwagi na brak ścianki ceglanej w tle udam, że tych zdjęć nie widziałem. Jak można prezentować kolejny lordowy twór bez uprzedniej prezentacji na ściance? A tak na serio, to chyba najbardziej wysokobiałkowy przełaj, jakiego widziałem w twojej stajni. Nuff said! Mic drop! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boockoo Napisano 19 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2017 A skąd się bierze takie szerokie kierownice? Przeszukałem internet i nadal żebra gniotę. Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kazafaza Napisano 19 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2017 Kierownik trafił pod mą strzechę w spadku po rozkręceniu mechanikowego Whyte Gisburn'a. Jemu taka szerokość przeszkadzała w korkach Niestety nie wygląda na to aby były one dostępne osobno. Jedyne szerszenie jakie znalazłem to Nitto, ale pod 26.0mm. Czterdziestekszóstek jest moc, a 48cm faktycznie jak na lekarstwo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boockoo Napisano 19 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2017 OK, dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sobek82 Napisano 19 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2017 A cusik takiego? http://allegro.pl/fsa-adventure-compact-gravel-szosa-440-mm-i6775399017.htmlSemła posiadam Pozdrower Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kazafaza Napisano 19 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2017 No nie do końca, wszak zalinkowana Twoja to "tylko" 44cm. Rozbiega się o szerszenie rzędu 48cm, oczywiście mierzone na górnej półce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boockoo Napisano 19 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2017 Niestety potrzebuje więcej na łapach. Tak jeżdżę po leśnych wertepach. Łatwiej by się manewrowało z szerszą. No i plecy mam dość szerokie i czasami mam wrażenie, że ograniczam sobie objętość płuc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pankrat Napisano 19 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2017 A cusik takiego? http://allegro.pl/fsa-adventure-compact-gravel-szosa-440-mm-i6775399017.html Semła posiadam Pozdrower Tutaj troszkę lepsza cena, lecz od nich jeszcze nigdy nie zamawiałem i nie wiem jakie mają opinie: https://www.bike24.com/p2208288.html ostatnio też była dostępna wersja 46cm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcys998 Napisano 12 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2017 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leniu Napisano 21 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2017 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rithien Napisano 21 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2017 Heja Zainspirowany rowerem kolegi dao z tego wątku, zapragnąłem posiadać tripstera atr w wersji 2 - rama tripster atr v2 rozmiar 55,5 - naped 2x11 sram force 22 - siodlo fizik - kierownica salsa cowchipper - owijka lizardskin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maxwel Napisano 21 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2017 Jesteś zadowolony z tych DT Swiss? Jaką masz szerokość opony? Bo ja się zastanawiam czy w zimie nie zmienić kół i te obręcze to jedna z opcji którą rozważam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rithien Napisano 21 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2017 Jesteś zadowolony z tych DT Swiss? Jaką masz szerokość opony? Bo ja się zastanawiam czy w zimie nie zmienić kół i te obręcze to jedna z opcji którą rozważam. Jestem bardzo zadowolony. Szerokość opony to 37c Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
phill86 Napisano 21 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2017 Marin Four Corners 2017 - specyfikacja fabryczna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dankams2 Napisano 21 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2017 Atr do pełni szczęścia potrzebuje jeszcze widelec z mocowaniem do koszyków. Moze w wersji 3 sie dorobi. Nie wiem czy miales okazję wczesniej jeździc na tytanie ale w polaczeniu z oponkami ok 40 dają super wygodne jeżdżenie. Wysłane z mojego KIW-L21 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 22 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2017 Zainspirowany rowerem kolegi dao z tego wątku, zapragnąłem posiadać tripstera atr w wersji 2 O rower ktory chodzi mi po glowie od dluzszego czasu! Gratulacje fajowego sprzetu. Jak wrazenia po przesiadce na Ti ? ... Aj nabyl bym cos takiego, tylko .... juz nie mialbym go gdzie trzymac. ;-P moze jak sie zluzni kiedys w garazu. ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rithien Napisano 23 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2017 Nie wiem czy miales okazję wczesniej jeździc na tytanie ale w polaczeniu z oponkami ok 40 dają super wygodne jeżdżenie. Jak wrazenia po przesiadce na Ti ? ... Jezdzilem wczesnej także wybór był całkowicie świadomy Niektórym nie pasuje sprężystość, ja sie zakochałem w tytanowcach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kazafaza Napisano 23 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 23 Lipca 2017 Pięknie się dzieje, dziękuję serdecznie wrzucającym fotki maszyn...ale te na slickach to bym z chęcią pogonił precz! Wszak chadza nam tu o przełajki - guma terenowa a nie asfaltowa! Niektórym nie pasuje sprężystość ...i ja się do nich zaliczam, alecz próbowałem szlachetnego pierwiastka jedynie w opcji eMTeBe. Sądzę że w przełajkowym wydaniu byłoby to całkiem przyjemne rozwiązanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woocash2 Napisano 23 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2017 Pięknie się dzieje, dziękuję serdecznie wrzucającym fotki maszyn...ale te na slickach to bym z chęcią pogonił precz! Wszak chadza nam tu o przełajki - guma terenowa a nie asfaltowa! To ja już nie będę wstawiać tutaj zdjęć swojego wiliera, bo mu założyłem slicki właśnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sobek82 Napisano 24 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2017 28 za mao 54 za duszo, ach te widełki, przyjmą prawie wszystko Pozdrower Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.