Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Retro-grawel!  Dla Ciebie miejsce w loży honorowej w żużlowym panteonie ;) 

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Napisano

Takie szybkie zdjęciowe porównanie genetica, oczywiście w jedynej "prawilnej" 😉 wersji -480 względem walmera. Jeszcze nie jeździłem ale jest szeroko.

large.002_Hultaj.jpg.358e3c08a7c7421679f

 

I taki mały detal na kierowniku.

large.003_Hultaj.jpg.393e22989907e322734

Brakuje mi podziałki do montażu klamek. Łatwiej byłoby je ustawić.

 

Napisano

Kaza napisał "gdyż to wdzięczne bestie, według mnie jedne z najbardziej wszechstronnych rowerów i gdyby życie wrednie i podstępnie zmusiło mnie do posiadania tylko jednego roweru to na pewno byłaby to Przełajanka"

IMG_20210814_103735.thumb.jpg.b378448f26350e6de8bae2d5954ecf9c.jpg

 

IMG_20210814_105118.thumb.jpg.48aa0f188bbc9c0e74cdcc7290e2b59b.jpg

 

IMG_20210814_111644.thumb.jpg.f7d103e16cd275db3df2dd3f9bf66710.jpg


IMG_20210814_111652.thumb.jpg.8f0125bde59963e6f553d4944bd7f308.jpg


 

IMG_20210814_111745.thumb.jpg.d8f0ba834c1b2e8560eaabcf05b01d92.jpg

Pozdrow'er

  • +1 pomógł 5
Napisano (edytowane)

U mnie projekt prawie na ukończeniu. Dzisiaj zaliczyłem w końcu pierwszą porządną jazdę. Pozycja jest prawie kanapowa, bardzo wygodna [prawie jak na mieszczuchu :) ]. Jedynie na stojąco w dolnym chwycie mi coś nie pasuje jutro będzie z innym mostkiem i wtedy się zobaczy. Oczywiście rura sterowa, jak już będę pewny pozycji pójdzie do skrócenia i nie będzie już tych kolorowych podkładek. 

Kierownica jest naprawdę wygodna i mega szeroka. Chwyt na łapach daje mi już duże poczucie stabilności. Szerokość naprawdę dużo zmienia. Napęd zostaje sram rival z przodu na pewno będzie zębatka owalna, tylko z rozmiarem się upewnię. Korba pewnie też wleci od srama, ale to za jakiś czas pewnie. 

Prześwit pozwala założyć opony o szerokości około 40mm więcej w tym rowerze nie jest mi potrzebne.

 

large.009_Hultaj.jpg.2d347d88cc95300ecef

Torebka jest bardzo fajna i naprawdę pojemna.

large.007_Hultaj.jpg.4f9d50d39367ec24b54

large.010_Hultaj.jpg.db98cac9d040718c34a

 

 large.011_Hultaj.jpg.89b29d26f94d028aba7

large.006_Hultaj.jpg.54be45d7d90527443e3

P.S. Już dawno nie nacykałem tyle zdjęć podczas jazdy rowerem. 

Edytowane przez 100lar3k
  • +1 pomógł 7
  • 2 tygodnie później...
Napisano (edytowane)

A to mój wszędołaz, czyli Merida Speeder Gravel Aero :D

Aktualnie na 35c.

 

4wse3eo - Imgur.jpg

Edytowane przez adrionn
Nie mogę dodać zdjęcia
  • +1 pomógł 1
Napisano

Tak się zastanawiam, bo na temat trafiłem przypadkiem. Co te rowery mają wspólnego z CX?

Napisano
Cytat

Co te rowery mają wspólnego z CX?

@skom25 Nic, pewnie z 5 "cyklokrosiek" na krzyż na tych 41 stronach się pojawiło ;) trudno to nie Belgia. Ale chyba "przełajka" z tego tematu nie aspiruje do bycia "przełajem"... chyba.

  • +1 pomógł 1
Napisano
2 godziny temu, skom25 napisał:

Tak się zastanawiam, bo na temat trafiłem przypadkiem. Co te rowery mają wspólnego z CX?

Baranek, cienka gumka i takie tam ale cytując pierwszy wpis:

„Nie będziemy się sztywno trzymać definicji UCI iż gumeczki do 33c, strój lakraerodynamiczny a szykany poniżej 4dm ale wszelkie znaczne odstępstwa od normy radzę kierować do Nietypowych.”

Dziękuję za uwagę.

  • +1 pomógł 1
  • 2 tygodnie później...
Napisano

Stevens Super Presige 2019

Ultegra 1x11, kupiony okazyjnie z racje uszkodzonego widelca, zastąpiony widłem Orbei. Na razie się poznajemy, więc rura sterowa do docięcia a mostek z regulacją. 

2.jpg

  • +1 pomógł 6
Napisano

To fakt, rama ma bogatą historię w cyclocrossie. Co kilka lat udoskonalana. Pierwsze wrażenia pozytywne,  bardzo sztywna w suporcie, rower zrywa sie z miejsca. W terenie zwrotny i precyzyjne prowadzenie wręcz zaskakuje. 

Napisano

Przedstawiam Wam nowy nabytek, otwieracz do piwa 😆 Lauf Anywhere Weekend Warrior. Zmiana w garażu dość radykalna. Ze stalowego, 2x9, ważącego około 13kg na carbon, 1x12 AXS i 8.6kg bez pedałów. 

IMG_20210911_103046_compress84.thumb.jpg.7852974a0b241aa31a36d8b44449927c.jpg

IMG_20210911_103205_compress74.jpg

IMG_20210911_103100_compress84.jpg

IMG_20210911_103105_compress20.jpg

IMG_20210911_103153_compress0.jpg

  • +1 pomógł 8
  • 1 miesiąc temu...
Napisano
W dniu 12.05.2017 o 09:58, gyrill napisał:

W poszukiwaniu turbodojazdówki na 4 pory roku zakupiłem rower Merida Cyclocross 500.

Mały update. Do roweru wrzuciłem jakieś 2-3 lata temu hamulce hydrauliczne, okleiłem wtedy też badziewne napisy, opony zmieniłem na WTB Nano 40mm. Poprawnie ustawiłem też kierownicę i manetki oraz wysokość siodełka po obejrzeniu materiałów z VeloArt. 

Zmieniłem też napęd na 1x11 (40x11-28) i po powrocie do formy stwierdzam, że to prawie wystarczy. Kusi jednak skok z szosowej 105 na napinaną mechanicznie GRX i nieco większą kasetę. Po odpowiednim dopasowaniu do swoich potrzeb pokochałem ten rower. Używany jako treningowo-szwendacko-turystyczny all-rounder.

 

IMG_9100-2.jpg

  • +1 pomógł 6
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...