Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Co do kierownicy w Specu to mam taką w Divergu i jest bardzo wygodna. Na dzień dobry miałem ją wymieniać na jakiś karbon ale pozostawiłem ten nie do końca fajnie wyglądający kawałek aluminium - właśnie ze względu na wygodę.

Górny chwyt bardzo wygodny. Dolny jeszcze bardziej :-). W klasycznej szosie rzadko jeździłem z dołem, chyba, że bardzo wiało albo było ostre tempo w grupie. W przypadku kier Speca nawet na treningowych trasach bardzo często używam dołu bo jest bardzo wygodnie, nie leżę tak jak na klasycznej sportowej szosie. Gięcie jest po prostu nie tak głębokie... do gravela czy roweru typu endurace to idealne rozwiązanie. Fakt, że i geometria samej ramy inna co ma zasadnicze znacznie... tak czy inaczej póki co nie zamierzam zamieniać mimo mało ciekawego wyglądu co dla mnie jest też bardzo ważne.

  • +1 pomógł 1
Napisano

Gięcie typowe dla kierownic typu compact. Wg mnie bardzo dobre bo nie trzeba się schylać do asfaltu :), dzieki czemu częściej z tego korzystam. Podniesienie też fajne, bo dodatkowo kierownica w tym miejscu nieco spłaszczona.

Ważne też jest ze to dobrze współgra z geometrią samego roweru i co najwazniejsze wpasowało się idealnie w moje preferencje :).

Mam nadzieję, że trafisz bo to co pasuje mi, nie musi niestety Tobie.

 

 

Napisano

Stalowa rama z wygodną geometrią, miejscem na szersze (na ile?) opony, tarczami, oczkami pod przedni i tylny bagażnik. Tego typu rowery jeździły zanim marketingowcy wymyślili termin gravel ;) Podobna konstrukcja - np. Genesis Croix de fer. 

Napisano

W rowerze przełajowym linki byłyby puszczone górą górnej ramy z dwóch powodów:

1. Jakbyś zarzucił tą ramę z obrazka na ramię, to ostatnie mocowanie linki wbiłoby się w skórę uniemożliwiając bieg z rowerem pod górę czy po schodach.

2. Linki przerzutek idą dołem dolnej rury, czyli łapią cały syf z przedniego koła.

Poza tym korba 50/34, więc ja bym to nazwał szosowym rowerem touringowym :)

Napisano
1 godzinę temu, mistrzusek napisał:

To gravel

...i to klasyczny na mufach. Wideł alu pewnie tańszy 2-3 krotnie. Ta firma od lat stosuje alu widelce w turystykach. Całość nieźle wygląda, a dolny ciąg linek jest najlepszy z znanych mi i używanych (poza pełnym pancerzem- który działa najlepiej ale ujowo wygląda.

 

  • +1 pomógł 1
Napisano
9 godzin temu, woojj napisał:

...i to klasyczny na mufach. Wideł alu pewnie tańszy 2-3 krotnie. Ta firma od lat stosuje alu widelce w turystykach. Całość nieźle wygląda, a dolny ciąg linek jest najlepszy z znanych mi i używanych (poza pełnym pancerzem- który działa najlepiej ale ujowo wygląda.

 

Mam jeden rower od nich i te łączenia na mufach robią świetne wrażenie, rower mam już swoje lata, a rudej nie widać. Z tym widelcem alu, to nie wiem czy to kwestia ceny. Mają w swojej "stajni" szosówke na shimano ultegra całą z cr mo i z widłem cr mo i jest w tej samej cenie tj. 1999.90€ :)

Napisano
W dniu 26.07.2018 o 07:51, dankams2 napisał:

A możesz zmieżyć ile to w cm? 

Sztyca ma 33 cm i minimalny "wysuw" to ok 15 cm innymi słowy ok 15 cm sztycy może minimalnie wystawać a maksymalnie wg miarki to te 15 cm + 9,5cm

Napisano

No ... jak najbardziej wygląda na taki który lubi się z rudą ... ale gatunku stali nie podejmuję się oszacować.
Jest bardzo prawdopodobne że Cr-Mo ale klejnotów bym sobie nie dał uciąć ;).

Pozdrawiam 

Napisano
35 minut temu, Tatanka napisał:

Jak trochę poszukać w internecie , to model z takim widelcem opisany jest jako cr mo. Wersja z alu inaczej wygląda.

Możesz podać namiar na tego całego z cr mo ?

Pozdro

Napisano
15 godzin temu, mistrzusek napisał:

Na tej focie widelec jest chyba z cr mo?

Raczej bankowo cro -mo. Hi Ten czy Alumiaki są dużo potężniejsze przy osiach, żeby nie pekały.

Napisano (edytowane)

Witam,

nowy tu jestem i bardzo podoba mi się ten topic :) Rowery tu "jak marzenie" tylko jeździć...

Zaprezentuję i mój złożony na dość popularnej tu ramie, jeździ mi się na nim wyśmienicie

9TnHgj1t236QPq9ry7g0Anx5I_CxiEF9w1DjSfyR

zdjęcie odbiega od stanu aktualnego nowym siodłem i sztycą

aktualna specyfikacja:

image.png.fa82f73199a67071df02736e757c7503.png

 

jeszcze jedno zdjątko

bb522bd272b387ddgen.jpg

pozdrawiam wszystkich rowerowo zakręconych.

 

Edytowane przez Torp3d
  • +1 pomógł 5
  • 3 tygodnie później...
Napisano

Prawie finalna wersja kommutera na ramie O1 Kode ... wjedzie jeszcze tylko sztyca z węgla ale to dopiero jak dzieciak dorośnie i zdejmę hol.
Po montażu błotników mam niewielką kolizje z czubkiem buta :( , chyba będzie się trzeba przyzwyczaić ...
A tak to bez zastrzeżeń ... ale to norma skoro samemu się kompletowało i składało sprzęt :) . 

IMAG4962-2000x1500.jpg.fcbb27eaf5b837fc2

 

Pozdrawiam 

  • +1 pomógł 9
Napisano

Aktualizacje wcześniej wrzuconego mistrala w wersji cx 

Zmieniłem blat na srebrny stronglight,kasetę z 13-25 na 11-30,stockowe koła też skończyły swój żywot więc wjechały nowe.

Ostatnia zmiana to nowe opony speedking 35 i mimo, że to dosyć ciężkie kloce{460 sztuka) to jeździ się dużo fajniej niż na poprzednich cx pro 30.Mostek poszedł na minus żeby policji mostkowej dalej nie denerwować:)

 

 

IMG_20180904_193229_HDR.jpg

Napisano
W dniu 4.09.2018 o 21:47, rzezniol napisał:

Prawie finalna wersja kommutera na ramie O1 Kode ... wjedzie jeszcze tylko sztyca z węgla ale to dopiero jak dzieciak dorośnie i zdejmę hol.
Po montażu błotników mam niewielką kolizje z czubkiem buta :( , chyba będzie się trzeba przyzwyczaić ...
A tak to bez zastrzeżeń ... ale to norma skoro samemu się kompletowało i składało sprzęt :) . 

IMAG4962-2000x1500.jpg.fcbb27eaf5b837fc2

 

Pozdrawiam 

Heloł!

Cóż to za błotniki? W opisie w garażu nie widzę.

Pozdrawiam!

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...