Skocz do zawartości

[Przełajki - galeria] Inspiruj, chwal, dziel się wrażeniami


Rekomendowane odpowiedzi

To był poniedziałkowy poranek, zdjąłem SpeedRide'y 42C z obręczy i się dziś mocno zastanawiałem czy nie kupić trzeciego kompletu kół za 140 złociszy by mieć do brazera 28, 42 i 54, na zmianę ;)

Maślanka była do regeneracji, za kółko później wsiadałem, Bosmana teraz po ciągam ;)

Pozdrower 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeklejam ponownie, poprzedni wpis do usunięcia jako że nie mogę już edytnąć

 

Cotic X - Swiss edition ;)

 

35759133950_84a3005b7b_o.jpg

 

 

35759134360_414708b9a8_o.jpg

 

Cotic X złożony z miłością i skonfigurowany w 100% na konkretne potrzeby:

 

Rama stalova Cotic X zabezpieczona wewnętrznie przed rudą

Wideł węglowy od cotica

Hamulce Avida z tarczami Magury (160/140)

Koła Hope Tech XC

Napęd - tył ósemka XT 11-36, przód korby middleburn z tarczami 36/46

Manetki Shimano Claris 8s (śmigają idealnie!)

Kiera Salsa cowbell 46cm

Siodło Charge

Mostek, sztyca od Planet X

Tylne widełki rozgięte tak aby weszły oponki 45

Okablowanie szczelne od Jagwire, specjalnie zrobione przed stallovym :-)

Otorbienie Triglava (nie widoczne na tym zdjęciu ;-)

 

Przez długi czas jedyny rumak w stajni. Znosił i znosi Alpy, Paprykarze, Sowy, przyczepkę i dopinany pół rower córy. Wół roboczy w pełnym tego słowa znaczeniu.

Cotic X złożony z miłością i skonfigurowany w 100% na konkretne potrzeby:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Dawaj zdjęcie od strony napędu!

 

No patrz, teraz dopiero zauważyłem, że ten pierun zawsze ustawia się do sesji od d.. strony :)

Muszę pogrzebać w archiwach, chyba jakieś fajne foty ze stallowego są 

Tak czy siak korby wyglądają tak:

 

36150807355_5a6aa0e600_o.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaką ty masz ósemkową kasetę 11-36? Da się coś takiego kupić w gotowcu czy trzeba rzeźbić z innych kaset?

 

masz racje Marcin, jest 11-32 nie 36 (alivio HG-51)

Przerobiłem za to przednią korbę tak żeby mieć przełożenie 1:1. Blaty z przodu to 30/46

 

Widziałem że coś mi tu nie gra :)

 

kurde chyba się starzeje bo pamięć zaczyna szwankować :icon_confused:  

I jaką przerzutkę tył? Któraś katalogowo łykała 36T w ogóle? jak jakiś czas temu przeglądałem katalog to max 34t widziałem, ofc 36 też obsłuża po dociągnięciu śrubki B, ale ciekawi mnie co tam siedzi :).

 

No więc pomieszałem wielkości blatów i kasety w oryginalnym opisie :(

Jest tak:

 

1. z przodu jest 30/46, suport na kwadrat + zmieniarka Clarisa 8speed szosowa

2. z tyłu 11-32 (kaseta alivio 8-speed) + przerzutka Deore XT 9-speed z długim wózkiem

3. manetki claris 8s szosowe + łańcuch 8speed

 

Wszystko śmiga idealnie, śmiem twierdzić że lepiej niż w oryginalnym zestawie Campagnolo Chorus które mam w szosie

Edytowane przez thomasz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam go od 2 tyg. i nie doczekał się jeszcze fotek w terenie.

On-one pickenflick, osprzęt Sram Apex 1 HRD 42/11-42 opony WTB Nano 40c.

To moj pierwszy rower z baranem i po pierwszych jazdach jestem zajarany jak to sie zbiera i troche przerażony jakie to zwrotne i szybkie w reakcjach w porownaniu do w pełni sztywnego trailowego 29era. Pedaly na razie miejski plastyk ale m520 z butami czeka na pierwsze jazdy aż okrzepne z baranem ;)

 

hQMnKe6.jpg

 

Ps: jeździł ktoś w SPD z fotelikiem? Bezpieczne to?

 

W moim picku sporo zmian.

Chronologicznie znalazly miejsce:

-zębatka na przód 34T NW,

- kierownica Ritchey VentureMax,

-koła to incognito ZTR Grail na Novatec 771/772 z zaciskami DT Swiss RWS Thru Bolt

- tarcze Avid HS1

- opony Terrene Elwood Light 700c 43 mm na tych obręczach

- siodło Specialized Phenom Expert

W sumie nowe cześci to 40% niwego roweru ale teraz w końcu mam sokladnie co chciałem.

 

Ps. Stare koła Grippeme Rocia, WTB Nano TCS Fast, Zaciski DT Swiss RWS QR, koła z przebiegiem 800 km zrobione jako tubeless i świeżo zalane mleczkiem są na sprzedaż ;)6c8be560b7e33a43ef8c9e8ae6d94b46.jpg02f6878a09928a3352293a3695bd4d10.jpgf1aa744f51f2d2787016ebfc43388814.jpg

 

Wysłane z mojego KIW-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szarża Wtyczka 4, ostatnia albo przedostatnia stalowa edycja, bodajże z 2014, na 10rzędowej 105.

W większości stockowa, poza kilkoma zmianami:

- kompaktowa kierownica FSA bo ta Charge'a nie nadawała się do niczego

- duży talerz 46t i kaseta 12-30 bo przy skoku z przodu o 16 zębów można było kolana pogubić, no i brakowało przełożeń pod górkę w lesie

- Avid bb7 z przodu bo szlag mnie trafiał z regulacją hamulca po każdym zdjęciu koła

- opony Bontrager CX0 38mm - realnie 39 na obręczy 17mm (!)

- Brooks bo życie jest zbyt krótkie żeby ugniatac sobie d&*^% na plastiku

- sakwa Ortlieb Ultimate6 S na wiatrówkę i węglowodany

 

W sumie brakuje mi w nim tylko mocowania na trzeci bidon.

 

EWjDjC9.jpg

 

3DvxLzf.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heja

 

Zainspirowany rowerem kolegi dao z tego wątku, zapragnąłem posiadać tripstera atr w wersji 2

 

 

No heja, miło powitać kolejnego Tripstera w Polsce (: V1 jest tak genialny, że aż trudno jest sobie wyobrazić jakość V2. Kilometrów!

Przy okazji mój w ostatnim setupie. Posypała się tylna obręcz Cross Light Disc v2, więc wjechała DT Swiss + nowe szprychy. Piasta zbyt ładnie się kręci by wymieniać całość. Do tego nowy blat - Force CX1 44t i sztyca z siodłem (Planet X, przeszczep z nowo zakupionego szosowego tytana). W czerwcu udało się przejechać na raz trasę z Opola do Warszawy, ino po szosie i oponach 30 mm (;

b285fbeb9567f.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowa owijka + blat.

7ded8481aea1100dccbd35034fe9e56a.jpg

 

Moja tylna opona szybko znika... Jakie opony polecacie do przełaja, gdzie asfalt/las to 50/50? Rozmiar minimum 35c, ale najlepiej 38c. Najbardziej skłaniam się na schwalbe marathon cross http://allegro.pl/schwalbe-marathon-cross-28-x-1-50-rg-ls-opona-drut-i6866890558.html

 

Co polecacie? Jest coś ciekawszego, lepszego w podobnych hajsach?

Edytowane przez hanus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No heja, miło powitać kolejnego Tripstera w Polsce (: V1 jest tak genialny, że aż trudno jest sobie wyobrazić jakość V2. Kilometrów!

Przy okazji mój w ostatnim setupie. Posypała się tylna obręcz Cross Light Disc v2, więc wjechała DT Swiss + nowe szprychy. Piasta zbyt ładnie się kręci by wymieniać całość. Do tego nowy blat - Force CX1 44t i sztyca z siodłem (Planet X, przeszczep z nowo zakupionego szosowego tytana). W czerwcu udało się przejechać na raz trasę z Opola do Warszawy, ino po szosie i oponach 30 mm (;

 

Patrze linka do tylnej przerzutki jest tak samo wywinięta jak i u mnie :)  Teraz założyłem rollamajig'a i jest duzo lepiej 

Nie wiesz do czego jest te mocowanie od wewnętrznej strony tylnego trójkąta ?

 

2017-08-11%2015.08.16.jpg

Edytowane przez rithien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To i ja się pochwalę. Troszkę ciut za szerokie oponki, chociaż niby 38c. Następne będą raczej coś około 33c. Fajnie się na tym śmiga- można się porządnie rozpędzić na szosie, na szutrze też idzie jak burza a i w terenie daje nieźle radę. Jak się droga skończy, albo nawierzchnia znacznie zmieni... jedziesz dalej ;)

 

WP_20170820_14_42_59_Pro.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...