papaja123 Napisano 22 Stycznia 2017 Napisano 22 Stycznia 2017 Witam Podejrzewam,że na forum jest cała masa opinii na temat opon, lecz tematy nie są odświeżane i nie ma za dużo opinii co do nowych gum. Szukam jakiś uniwersalnych opon 29' pod mleko przeznaczenie - maraton/xc Opony muszą być wytrzymałe a za razem lekkie. Wybór na rynku naprawdę jest ogromny. Cena max 200zł sztuka. Podzielcie się waszymi doświadczeniami.
Michauuu Napisano 23 Stycznia 2017 Napisano 23 Stycznia 2017 Polecam klasyczny zestaw rocket ron/Racing ralph w zestawie przód/tył. Gumy uniwersalne, widywany często i gęsto na zawodach. używałem przez sezon i zmieniłem tył na rocket rona. Aktualnie na zawody mam tufo
Diegson Napisano 27 Stycznia 2017 Napisano 27 Stycznia 2017 A co myślicie o takim połączeniu Maxxis Minion DHF/Maxxis Ikon (przód/tył)? Przeznaczenie to samo maraton/XC (głównie MazuryMTB) no i trening, teren zróżnicowany ale b.rzadko mocne błoto. Pod uwagę biorę jeszcze Michelin Wild Grip'r Advanced i Saguaro.
modrzew Napisano 27 Stycznia 2017 Napisano 27 Stycznia 2017 Diegson, każda z tych opon z innej bajki i do innego zastosowania. Zastanów się jeszcze raz gdzie jeździsz i czego oczekujesz.
Diegson Napisano 27 Stycznia 2017 Napisano 27 Stycznia 2017 Wiem, że inna bajka ale przód = będzie lepsza trakcja, tył = niskie opory i w terenie też na niskim ciśnieniu chyba powinna dać rade, no chyba, że źle myślę
maczet190399 Napisano 27 Stycznia 2017 Napisano 27 Stycznia 2017 Wytrzymałość nie idzie z parze z niską wagę. Musisz się zdecydować na jedno albo drugie. Zestaw RoRo + Rara, albo z Continentala XK z RK. Ewentualnie Vittoria Barzo obie na przód i tył lub Peyote na tył.
Alsew Napisano 27 Stycznia 2017 Napisano 27 Stycznia 2017 A co myślicie o takim połączeniu Maxxis Minion DHF/Maxxis Ikon (przód/tył)? A co Ci da taka kotwica na przodzie jak tył odmówi posłuszeństwa dużo szybciej niż przód zdąży nawet o tym pomyśleć... Jak dla mnie za duża różnica między dwoma oponami, która może powodować bardzo złudne poczucie bezpieczeństwa> Przez uśliżg tylnego koła też można wylądować u chirurga Peyote na tył. Próbowałeś tej opony na tyle bo właśnie o niej myślę?
modrzew Napisano 28 Stycznia 2017 Napisano 28 Stycznia 2017 Wiem, że inna bajka ale przód = będzie lepsza trakcja, tył = niskie opory i w terenie też na niskim ciśnieniu chyba powinna dać rade, no chyba, że źle myślę Ale mi nie chodzi o zestaw dwóch różnych opon na zasadzie agresywny przód i lżej się toczący tył, bo to bardzo dobra metoda, tylko o wszystkie gumy który wymieniłeś razem wzięte. Każda jest z innej parafii i do innego zastosowania. Także jeszcze raz - pomyśl czego oczekujesz i jakie warunki są tam gdzie najczęściej jeździsz.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.