WhySoSerious Napisano 19 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2017 Pomińmy temat jak to się stało. Z tego co widzę, tego normalnego gwintu zostało jeszcze 2/3< długości. Jeżeli nie da się tego uratować to gdzie kupić nowy wężyk do Giyo GS-01? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team michuuu Napisano 20 Stycznia 2017 Mod Team Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2017 Tam jest gwint M8x0,75. Gwintu nie ma czy jest zmechacony. Można spróbować zdobyć gwintownik i ratować jeżeli jest trochę mięsa w główce wężyka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
modrzew Napisano 20 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2017 A ten wężyk w ogóle da się zdemontować? Cała ta pompka to jakieś 70zł nowa, może po prostu kup kolejną lub podobną i tyle, zamiast bawić się w rzeźbę o niepewnym wyniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WhySoSerious Napisano 20 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2017 może po prostu kup kolejną Jak zepsuje ci się coś w Santa Cruz V10 to wymienisz tę część czy kupisz nową? Dla mnie 70 zł za narzędzie które ma tylko jedno zastosowanie to dużo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
modrzew Napisano 20 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2017 (edytowane) Jakby ta santa kosztowała 70zł to bym wymienił na nową, jakby ta pompka kosztowała 5-cyfrową kwotę i byla choc w polowie tak skomplikowana jak rower to bym szukał wężyka. A że jest dokładnie odwrotnie, więc Santę wolał bym naprawić a pompkę kupić nową Poza tym co to za porównanie, szkoda że nie do samochodu albo myśliwca. To jest zwykła chińszczyzna, sam mam Giyo tylko inny model. Nakombinujesz się, naszukasz, i tyle. A czas też kosztuje. Edytowane 20 Stycznia 2017 przez modrzew Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WhySoSerious Napisano 20 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2017 Gwintu nie ma czy jest zmechacony Po prostu go nie ma, 3-4mm gładkiej powierzchni a potem jest normalny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobike Napisano 20 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2017 Jeżeli jest gładko to znaczy że materiału już nie ma i nie ma co gwintować. Czy chodzi ci o miejsce wkręcania wężyka w pompkę czy o głowice wkręcaną w zawór amora? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WhySoSerious Napisano 20 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2017 Głowicę, tą część co jest najbardziej na zewnątrz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leon_www Napisano 20 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2017 A nie da się po prostu odciąć tego kawałka co gwint jest zjechany? Wysłane z mojego LG-H410 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 20 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2017 Ja bym nie ryzykował, jednak ciśnienie jest tam całkiem spore. Nakręci na 2 zwoje, całość wystrzeli i do wymiany będzie i pompka i zawór w amorze ( bo pewnie Alu). Jak ma się czas to można pojeździć po zakładach co zakuwają przewody pneumatyczne, może coś wymyślą i dorobią Ci cały wężyk o ile takie końcówki są w sprzedaży. Nawet jeżeli się uda to i tak lipa bo stracisz ten fajny element który pozwala na odłączenie przewodu bez utraty ciśnienia w komorze. Musze zadać to pytanie, co Ty zrobiłeś że uwaliłeś cały gwint? Przecież to trzeba chyba wkręcać kombinerkami żeby tak zniszczyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
schwinn0 Napisano 21 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2017 (edytowane) Szkoda zachodu... Zakucie przewodu to kilkadziesiąt złotych wraz z przewodem i odpowiednimi końcówkami (o ile są dostępne, w co wątpię). Do tego dolicz swój czas. Qp porządną pompkę i zapomnij o tym szmelcu Edytowane 21 Stycznia 2017 przez schwinn0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arroyo Napisano 21 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2017 Skoro nic lepszego nie da się z tym zrobić to może zastosuj klej do metalu? Lej klej i wkręcaj do oporu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 21 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2017 Klej do metalu? I co mu to da? Wiadomo że szkoda 70 zł, ale ryzykować uszkodzeniem zawory w amorze chyba nie jest tyle warte GIYO to dobra pompka ( sam taką mam), więc po prostu autor ma jakiś ukryty talent Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arroyo Napisano 21 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2017 Ah myślałem o drugim końcu, tam gdzie przewód wchodzi w pompkę. Mam tą pompkę i u mnie rozszczelnił się sam przewód, niestety nie potrafiłem znaleźć w sklepach samego przewodu wraz z zaworami i skończyło się na kupnie nowej pompki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
inforobert Napisano 25 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2017 Daj zdjęcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.