Evanios Napisano 18 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2017 Chciałbym poznać opinie na temat sklepu rowerplus.pl. Zamawiał ktoś tam coś i się podzieli opinią? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mtbikeer Napisano 18 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2017 Miałem problem z uznaniem reklamacji na zapięcie OnGuard 8005 kupione u nich na allegro. Ewidentna wada fabryczna spotkała się z odmową gwarancji. Przed zakupem odpowiedź na maila w 2-5 minut, po zakupie przy reklamacji 24-48h. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudzinki Napisano 18 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2017 http://allegro.pl/show_user.php?uid=28551970 @mtbikeer, to w takim przypadku dlaczego nie wystawiłeś odpowiedniego komentarza? Nie rozumiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gtb Napisano 18 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2017 Kilka razy kupowałem (czasami mają dobre obniżki) , duży asortyment ale mało z tego na stanie . Czas podany na stronie dość realnie odzwierciedla realizację , generalnie bez zastrzeżeń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ivohaha Napisano 18 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2017 Robiłem tam zakupy 2 razy i jestem zadowolony. Co prawda jedna z zamówionych rzeczy przyszła w innej wersji, ale sklep błyskawicznie wymienił na właściwą bez żadnych dodatkowych kosztów. Generalnie dobry kontakt i szybka realizacja. Takie są moje doświadczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
montell81 Napisano 18 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2017 Kilka razy kupowałem tam drobiazgi i za każdym razem zostały ekspresowo wysłane (taniej mi było zamówić inpostem niż do noch podjechać, a mieszkam w tym samym mieście). Gdy raz miałem problem z inpostem (przesyłka zaginęła) bez problemu wysłali to samo drugi raz, przed rozpatrzeniem reklamacji przez inpost. Osobiście polecam. Zresztą zaledwie jeden negatyw na ponad 11500 komentarzy o czymś świadczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tatanka Napisano 18 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2017 Zakupy robione kilkukrotnie. Brak problemów z towarem i wysyłką.Ale to samo mogę napisać o Bikestacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wgrzeszkowiak Napisano 25 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2017 Miałem problem z uznaniem reklamacji na zapięcie OnGuard 8005 kupione u nich na allegro. Ewidentna wada fabryczna spotkała się z odmową gwarancji. Przed zakupem odpowiedź na maila w 2-5 minut, po zakupie przy reklamacji 24-48h. Witaj, Z tej strony Wojtek Grzeszkowiak, właściciel Rowerplus.pl. Przykro mi, że nie jesteś zadowolony z przebiegu procedury gwarancyjnej - choć jednocześnie przyznam się, że nie pamiętam żadnego przypadku nieuznania "ewidentnej wady fabrycznej" (pozostałe opinie chyba potwierdzają, że na dobrej obsłudze nam zależy i to bardzo). Czy mógłbym prosić o bliższe informacje, czego dokładnie dotyczyła sprawa i kiedy była zgłaszana, lub o Twoje dane (oczywiście może być na info@rowerplus.pl), żebyśmy mogli przyjrzeć bliżej temu przypadkowi oraz jego rozwiązaniu? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.