popio Napisano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2017 elo , czy amor powinienem miec zablokowany jezeli jezdze po sciegu ? jak to wyglada ? mialem ostatnio 4 wywrotki jezdzac po sniegu . i pomyslalem sobie ze w jezdzie po sniegu nie powinien pracowac amortyzator , dobrze pomyslalem? pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2017 A dlaczego ma niby nie pracować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
popio Napisano 17 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2017 bo np fat bike raczej nie posiadaja amortyzatorow a są przeznaczone do jazdy po sniegu /piasku ? a dlaczego odpowiedziales pytaniem na pytanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alagor96 Napisano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2017 a dlaczego odpowiedziales pytaniem na pytanie? A dlaczego nie? Są fat bike'i z amortyzatorem, w większości go nie ma, bo zastępują go opony. Amortyzator ma poprawiać trakcję, więc raczej nie szkodzi. Przy takiej ilości wywrotek sprzęt, a zwłaszcza amortyzator jest ostatnim podejrzanym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
talento259 Napisano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2017 Polecam popracować nad techniką. Amortyzator raczej pomoże niż zaszkodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alsew Napisano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2017 mialem ostatnio 4 wywrotki jezdzac po sniegu Kiepskie opony, za wysokie ciśnienie w oponach, brak techniki... Wybieraj! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2017 Tak jak piszą poprzednicy, dobrze ustawiony amortyzator ma zwiększać trakcję. Zresztą prawdę mówiąc, w przypadku bardzo śliskiej nawierzchni to Ty jesteś głównym "elementem" który decyduje czy się wywalisz czy nie, reszta spada na dalszy plan. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafał87 Napisano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2017 Może niech kolega zainwestuje w opony z kolcami bo szkoda zdrowia i kości na gleby. Zawsze to trochę lepsza trakcja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
popio Napisano 17 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2017 dobra , poogladalem filmy rowerowych maniakow i wiekszosc sadzi tak jak ja , w kopnym sniegu amortyzator nie ma sensu bo wiecej szkodzi niz pomaga. i nie mowie tu o extremum w gorach tylko o normalnej jezdzie po plaskim terenie , dzieki za wasze odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alsew Napisano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2017 w kopnym sniegu amortyzator nie ma sensu bo wiecej szkodzi niz pomaga. W kopnym śniegu musisz mieć szerokie opony z rzadkim i wysokim bieżnikiem oraz maksymalnie niskie ciśnienie (np 1,2 atm) to ci żaden amortyzator nie przeszkodzi! A dalej to już tylko technika... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Classified Napisano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2017 poogladalem filmy rowerowych maniakow i wiekszosc sadzi tak jak ja Nie wiem co to za maniacy? Amor zawsze jest pomocny w terenie. Pozwala ci zachować kontakt z podłożem w o wiele większym zakresie niż w rigidzie nie mówiąc o wygodzie. W przypadku fatbike'ów i śniegu: Do śniegu trzeba dobrać ciśnienie, dobrać opony i dobrać technikę. Żadna ilość fantastyki internetowej tutaj nie pomoże. Nie sprzęt a technika czyni z ciebie zawodnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.