Skocz do zawartości

[Mobilny Serwis Rowerowy] Naprawa rowerów u Klienta


KarolPoplawski

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

temat już był kilka razy przewijany i chętnie bym do niego wrócił. Właśnie ruszam poważniej z http://mobilnyserwisrowerowy.pl

 

Czy w Waszych firma jest potrzeba, żeby pojawić się z taką usługą? Co o tym sądzicie.

 

Chciałbym dotrzeć do pracowników firm, które byłyby zainteresowane tym abyśmy się u nich pojawili.

 

Czy ktoś przerabiał taki temat?

 

 

 

Pozdrawiam

 

Karol

 

 

 

Mobilny-Serwis-Rowerowy_logo.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

(...)

Chciałbym dotrzeć do pracowników firm, które byłyby zainteresowane tym abyśmy się u nich pojawili.

 

(...)

Karol

Moim zdaniem dziwny pomysl. Skoro jakas firma bylaby zainteresowana Waszymi uslugami to chyba lepiej dotrzec do kogos decyzyjnego (dyrektor, prezes, itp.) a nie do pracownikow.

Druga sprawa to jesli chcialbys serwisowac rowery pracownikow (a firma ma za to zaplacic) to marnie to widze - firma ma sie zgodzic na odrywanie pracownikow od pracy zeby skorzystali z serwisu albo pracownicy (rowerzysci) maja Wam zaufac i oddac rowery bez uzgodnienia co i w jakim zakresie zrobic (bo takie uzgodnienia z kazdym po kolei zajmuja czas a oni sa w pracy).

No, ale moze widze to jakos w czarnych barwach. Tak czy inaczej, zycze powodzenia (i obym sie mylil a biznes niech sie kreci).

 

Wysyłane z mojego GT-I5510 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodzę się po części z Tobą. Ogólnie to pracownicy mogliby zgłosić taką potrzebę u swojego przełożonego. Jeśli chodzi o ustalenie zakresu prac to można to uzgodnić przed pracą a rower odebrać po pracy. Zresztą tak do tej pory to działało :) Pytanie brzmi czy widzicie takie potrzeby w Waszych firmach?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Ogólnie to pracownicy mogliby zgłosić taką potrzebę u swojego przełożonego.

Być może małomiasteczkowi pracodawcy to inna kasta , ale u mnie (w większości okolicznych zakładów również) nie ma nawet ogólnodostępnego miejsca gdzie bezpiecznie można pozostawić rowery na czas pracy a co dopiero zgłaszać potrzebę ich naprawy.

 

Pomysł fajny i życzę powodzenia ale mój wrodzony pesymizm widzi to w czarnych barwach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja trochę z innej strony :

* zaktualizuj WP, bo masz starą wersję 

* linki do socjali w stopce i dziale kontakt masz do poprawy - ikony nieaktywne a na FB jesteście

* dodaj wtyczkę o ciasteczkach bo jeszcze jest obowiązkowa :)

 

Co do projektu, życzę powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się pogubiłem i nie rozumiem tej idei z przedsiębiorstwami do końca.

 

Moim zdaniem mobilny serwis rowerowy mógłby się przydać na:

1) Zawodach rowerowych dla amatorów (zawodowcy swój serwis mają) - wtedy trzeba się dogadywać z organizatorem zawodów, bo on sobie wasze usługi będzie musiał "odbić" w startowym, ewentualnie każdy płaci za siebie, wtedy z organizatorem dogadujecie się np. na zasadzie miejsca na rozbicie namiotów.

2) W przedsiębiorstwie ale takim, które ma służbowe rowery (Policja, kurierzy, ryksze jak w Łodzi) albo pracownicy służbowo rowerów używają (może listonosze, ochroniarze)

3) Przy imprezach rowerowych organizowanych przez samorządy lokalne - taka dodatkowa atrakcja dla mieszkańców, że mogą sobie naprawić rower - trzeba się dogadywać z miastem - można nawet wystartować w konkursie i dostać dofinansowanie na samodzielnie zorganizowany iwent tego typu. 

4) Przy imprezach organizowanych przez np. hipermarkety - można by ich było na coś takiego chyba namówić skoro sami z siebie stawiają np. stacje serwisowe (patrz łódzka Manufaktura)

5) Dogadać się z administratorem trasy rowerowej, np. Green Velo na zasadzie "pomocy drogowej"

6) Dogadać się z ubezpieczycielami sprzedającymi polisy dla rowerzystów jak np. PZU - może oni byliby zainteresowani "bike assistance"

7) Pogadać z organizacjami zajmującymi się zawodowo ochroną środowiska lub promocją ochrony środowiska - może oni byliby zainteresowaniu udziałem takiego serwisu w swoich imprezach, żeby przyciągnąć ludzi

8) Jeszcze mi przychodzą do głowy biura podróży / agencje turystyczne jeśli organizują kolonie rowerowe dla dzieciaków, wycieczki rowerowe, wyjazdy rowerowe (np. PTTK)

9) Widziałem na youtube taki filmik, jak ktoś młodzież uczył myć rower. To może zaproponować szkolenia z / pokazy z podstawowych czynności obsługowych rowerów. Naturalnym odbiorcą byłyby szkoła ale oni nie mają kasy - to może spróbować komercyjnie samemu (lub za pośrednictwem firmy szkoleniowej) takie szkolenie w dużych miastach zorganizować dojazdowo? Bo jak czytam niektóre wątki w dziale warsztat to niektórym naprawdę podstawowej wiedzy brakuje.

 

Innych pomysłów nie mam.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dzięki wielkie! Wiele Waszych sugestii dało mi do myślenia.  :)

 

Ja się pogubiłem i nie rozumiem tej idei z przedsiębiorstwami do końca.

 

Moim zdaniem mobilny serwis rowerowy mógłby się przydać na:

1) Zawodach rowerowych dla amatorów (zawodowcy swój serwis mają) - wtedy trzeba się dogadywać z organizatorem zawodów, bo on sobie wasze usługi będzie musiał "odbić" w startowym, ewentualnie każdy płaci za siebie, wtedy z organizatorem dogadujecie się np. na zasadzie miejsca na rozbicie namiotów.

2) W przedsiębiorstwie ale takim, które ma służbowe rowery (Policja, kurierzy, ryksze jak w Łodzi) albo pracownicy służbowo rowerów używają (może listonosze, ochroniarze)

3) Przy imprezach rowerowych organizowanych przez samorządy lokalne - taka dodatkowa atrakcja dla mieszkańców, że mogą sobie naprawić rower - trzeba się dogadywać z miastem - można nawet wystartować w konkursie i dostać dofinansowanie na samodzielnie zorganizowany iwent tego typu. 

4) Przy imprezach organizowanych przez np. hipermarkety - można by ich było na coś takiego chyba namówić skoro sami z siebie stawiają np. stacje serwisowe (patrz łódzka Manufaktura)

5) Dogadać się z administratorem trasy rowerowej, np. Green Velo na zasadzie "pomocy drogowej"

6) Dogadać się z ubezpieczycielami sprzedającymi polisy dla rowerzystów jak np. PZU - może oni byliby zainteresowani "bike assistance"

7) Pogadać z organizacjami zajmującymi się zawodowo ochroną środowiska lub promocją ochrony środowiska - może oni byliby zainteresowaniu udziałem takiego serwisu w swoich imprezach, żeby przyciągnąć ludzi

8) Jeszcze mi przychodzą do głowy biura podróży / agencje turystyczne jeśli organizują kolonie rowerowe dla dzieciaków, wycieczki rowerowe, wyjazdy rowerowe (np. PTTK)

9) Widziałem na youtube taki filmik, jak ktoś młodzież uczył myć rower. To może zaproponować szkolenia z / pokazy z podstawowych czynności obsługowych rowerów. Naturalnym odbiorcą byłyby szkoła ale oni nie mają kasy - to może spróbować komercyjnie samemu (lub za pośrednictwem firmy szkoleniowej) takie szkolenie w dużych miastach zorganizować dojazdowo? Bo jak czytam niektóre wątki w dziale warsztat to niektórym naprawdę podstawowej wiedzy brakuje.

 

Innych pomysłów nie mam.

Dziękuję!

 

A ja trochę z innej strony :

* zaktualizuj WP, bo masz starą wersję 

* linki do socjali w stopce i dziale kontakt masz do poprawy - ikony nieaktywne a na FB jesteście

* dodaj wtyczkę o ciasteczkach bo jeszcze jest obowiązkowa :)

 

Co do projektu, życzę powodzenia.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobaczcie opinie klientów: http://mobilnyserwisrowerowy.pl/zaufali-nam/. Jak widać są w Warszawie firmy zainteresowane taką usługą. Ja to rozumiem tak, że jak jest duża firma to wrzuca ten serwis w jakieś tam koszty, więc nie jest to dla niej duży wydatek i może sobie na to pozwolić, a pracownicy nie muszą się po pracy spieszyć do serwisu ani zostawiać tam roweru, nie wspominając o kosztach, więc są zadowoleni.


Przypomniało mi się, że w Instytucie Lotnictwa i General Electric wielu pracowników dojeżdża rowerem. Może warto do nich napisać: http://forsal.pl/artykuly/928106,w-warszawie-powstala-najwieksza-w-polsce-rowerownia-wideo.html.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako osoba co sama prowadzi biznes chciałbym jedynie wskazać, że to że pracownicy dojeżdżają rowerami nie oznacza wcale, ze firma zechce finansować ich serwis. To w końcu sprzęt prywatny. Co innego z rowerami firmowymi o ile są. Jest to sprawa do ustalenia z osobami decyzyjnymi w danym przedsiębiorstwie.

 

Proszę brać pod uwagę, że działam w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw. Jeżeli podpiszesz umowę z dużą korporacją to tylko pogratulować. Jedyny powód dla którego jakakolwiek firma chciałaby z tobą podpisać tego typu umowe jest wg mnie obecnie wyłącznie wizerunkowy, tzn pokazanie, że w danym przedsiębiorstwie stawia się na ekologiczne metody dojazdu itp. Pytanie, ile takich firm jest. Wg mnie jest to malutki odsetek. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za opinię. Będziemy próbowali :)

 

Temat przerabiania parę razy. I choć jest to nisza na rynku którą można zapełnić to chyba wspólnie stwierdziliśmy że szansa że taki biznes wypali są małe.

 


Dziękuję za cenne uwagi. Do tej pory udalo nam się realizować takie punkty dla większych firm.  Też mi się wydaje, że aspekt wizerunkowy jest istotny.

 

Jako osoba co sama prowadzi biznes chciałbym jedynie wskazać, że to że pracownicy dojeżdżają rowerami nie oznacza wcale, ze firma zechce finansować ich serwis. To w końcu sprzęt prywatny. Co innego z rowerami firmowymi o ile są. Jest to sprawa do ustalenia z osobami decyzyjnymi w danym przedsiębiorstwie.

 

Proszę brać pod uwagę, że działam w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw. Jeżeli podpiszesz umowę z dużą korporacją to tylko pogratulować. Jedyny powód dla którego jakakolwiek firma chciałaby z tobą podpisać tego typu umowe jest wg mnie obecnie wyłącznie wizerunkowy, tzn pokazanie, że w danym przedsiębiorstwie stawia się na ekologiczne metody dojazdu itp. Pytanie, ile takich firm jest. Wg mnie jest to malutki odsetek. 

 


Zgadza się - do tej pory udało nam się współpracować już dużymi firmami. Dzięki za informację o Instytucie Lotnictwa - odezwę się do nich :)

 

Zobaczcie opinie klientów: http://mobilnyserwisrowerowy.pl/zaufali-nam/. Jak widać są w Warszawie firmy zainteresowane taką usługą. Ja to rozumiem tak, że jak jest duża firma to wrzuca ten serwis w jakieś tam koszty, więc nie jest to dla niej duży wydatek i może sobie na to pozwolić, a pracownicy nie muszą się po pracy spieszyć do serwisu ani zostawiać tam roweru, nie wspominając o kosztach, więc są zadowoleni.


Przypomniało mi się, że w Instytucie Lotnictwa i General Electric wielu pracowników dojeżdża rowerem. Może warto do nich napisać: http://forsal.pl/artykuly/928106,w-warszawie-powstala-najwieksza-w-polsce-rowerownia-wideo.html.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...