Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Pierwszy raz w życiu serwisuję rozbieram mój amor, jako że poprzedni olej był już spieniony to naszło mnie żeby wyczyścić lagi i nalać nowy żeby nie wymieszał się z resztkami tamtego. 

IMG201701_aeexsxa.jpg

Nie wiem czy to wytrzeć i nasmarować czy zostawić bo to nie wygląda dobrze :X

Napisano

Mi to wygląda na jakiś smar który spłynął, ale nie jestem pewny.

Napisano

Naprawdę chciałeś zostawić tą papkę w środku?

 

Prawdę mówiąc, zupełnie nie rozumiem Twojego podejścia. Zabierasz się za serwis amortyzatora a potem rzucasz tekstami "nie chce mi się kupować następnego". Albo zrób to porządnie tak jak potrzeba ( wyczyść całość dokładnie, nasmaruj uszczelki przeciwkurzowe itd) albo nie rób wcale.

Napisano

proponuję zapoznać się najpierw z "service manualem" a potem rozbierać :P

jeden rodzaj oleju może nie wystarczyć, nie możesz sobie wlać pierwszego lepszego

Napisano

W internetach piszą że do kąpieli olejowej można użyć Motorexa 5W, to prawda?

 

 

proponuję zapoznać się najpierw z "service manualem" a potem rozbierać

Nie pomagasz.

Napisano

Skoro tam był smar którego być nie powinno to znaczy że poprzednik ( był taki?) chyba nie wiedział co robi. Ja bym zrobił mu full serwis bo nie wiadomo jakie kwiatki jeszcze czekają.

Napisano (edytowane)

Rozebrałem go do tego stopnia jak na zdjęciu, wnętrze dolnych lag jest tak samo upaprane jak część blokady na moim zdjęciu, jutro go je może spenetruję benzyną ekstrakcyjną i zwilżę motorexem.

PS. To nie był smar tylko olej z jakimś dodatkiem, albo coś innego ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Edytowane przez OnionBro
Napisano

Próbuję teraz zapełnić olejem komorę powietrzną, ktoś może mi powiedzieć dlaczego zawór na dole przecieka? Coraz więcej oleju zaczyna mi się marnować.


Update: jednak go złożyłem, musiałem spuścić odrobinę oleju z lewej komory i wstępnie napompowałem. Jeszcze tylko go odtłuścić z zewnątrz i mogę zakładać. W sumie to poszło łatwiej niż sądziłem.

  • Mod Team
Napisano

dlaczego to, dlaczego tamto i dlaczego owamto...

noszkurdemole tak ciężko było zerknąć do manuali?

Doradzający też stanęli na wysokości zadania. Czy autor raczył zerknąć do tematu o doborze oleju? Czy zadał sobie trudu by dowiedzieć o jakiej lepkosci kinetycznej potrzebuje olej do tłumienia? Słyszałeś coś o lepkości oleju do smarowania ślizgów? Z braku laku taki jak do tłumika wystarczy, ale generalnie warto lać gęstszy olej.

Nie marudzę, nie mam gorszego dnia. Nic z tych rzeczy. Po prostu ręce opadają jak widzę takie tematy...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...