Klark Napisano 13 Stycznia 2017 Napisano 13 Stycznia 2017 Cześć Mam problem z założeniem tego zabezpieczenia przy sterach. Próbowałem wciskać go śrubokrętem, delikatnie wbijac przez rurkę i nic, cały czas wypada. Jest na to jakiś patent? Pozdrawiam
diarem Napisano 13 Stycznia 2017 Napisano 13 Stycznia 2017 Ale jakie zabezpieczenie ? Jakieś foto ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Gość Napisano 13 Stycznia 2017 Napisano 13 Stycznia 2017 Zabezpieczenie? Daj foto tak jak pisze kolega dopóki nie zrobiłeś sieczkarni ze sterów.
Klark Napisano 13 Stycznia 2017 Autor Napisano 13 Stycznia 2017 Chodzi o ten element zaznaczony na obrazku.
dziksoltys Napisano 13 Stycznia 2017 Napisano 13 Stycznia 2017 i to Ci przelatuje przez stery ? musisz źle składać stery nie ma opcji żeby to przelatywało
Klark Napisano 13 Stycznia 2017 Autor Napisano 13 Stycznia 2017 i to Ci przelatuje przez stery ? musisz źle składać stery nie ma opcji żeby to przelatywało Nie, nasuwam to na rurę sterowa i trzeba to wcisnąć w łożysko. Za Chiny nie daje rady tego zrobić.
Gość Napisano 13 Stycznia 2017 Napisano 13 Stycznia 2017 Nałóż smar, porusz rurą sterową i wejdzie. Jak używasz śrubokręta i młotka to jest najlepsza droga do tego żeby to pogiąć.
Klark Napisano 13 Stycznia 2017 Autor Napisano 13 Stycznia 2017 Nałóż smar, porusz rurą sterową i wejdzie. Jak używasz śrubokręta i młotka to jest najlepsza droga do tego żeby to pogiąć. Dzięki, spróbuję. U mnie ta część jest plastikowa
Kolmark Napisano 13 Stycznia 2017 Napisano 13 Stycznia 2017 To nie zabezpieczenie tylko stożek do kasowania luzu w sterach. Wkładasz tą część w górne łożysko (węższym końcem na dół) i przykrywasz pokrywką, czyli tym elementem, który na Twoim zdjęciu jest nad stożkiem. Dopiero na to podkładki, mostek, dekielek, śrubka i już. Stożek zawsze będzie trochę wystawał z łożyska, ale po przykryciu dekielkiem nic nie wystaje i wszystko jest dobrze. I nie żadna kupa, plastik stosuje się powszechnie - chcecie lżejsze stery? To musi być plastik, zresztą to nie on przenosi główne obciążenie, tylko dolne łożysko. Jego zadaniem jest ustawienie osiowe łożyska względem rury sterowej i skasowanie luzu.
tobo Napisano 13 Stycznia 2017 Napisano 13 Stycznia 2017 Powszechnie w czymś lepszym stosuje się pierścień aluminiowy. Plastik dla oszczędności. To nie kwestia wagi sterów.
Gość Napisano 13 Stycznia 2017 Napisano 13 Stycznia 2017 Ale jednak rura się na tym opiera, plastik się wygniecie szybciej niż aluminium.
Klark Napisano 13 Stycznia 2017 Autor Napisano 13 Stycznia 2017 Wygląda na to, że się udało Myślę, że jest to plastikowe, bo rower też budżetowy (orkan 4). Dzięki Jeszcze przy okazji. Zakładam, że te stery są z niskiej półki, opłaca się je zmienić na coś lepszego?
Gość Napisano 13 Stycznia 2017 Napisano 13 Stycznia 2017 Jak złapią luzy to zmień na łożyska maszynowe i zapomnisz o temacie sterów.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.