Olek0000 Napisano 5 Stycznia 2017 Napisano 5 Stycznia 2017 Cześć,Mam na imię Olek i potrzebuje Waszej pomocy.Szukam roweru do DH dla osoby wysokiej (mam 189cm). Jako, że sam nie mam takiej wiedzy, co będzie odpowiednie, pytam Was. Napisałby na dh-zone, ale jakoś zaufania nie mam do tamtego forum.W DH nie mam doświadczenia, będę dopiero w wakacje je zdobywał. Głównie nasze krajowe trasy (Góra Żar - trasa DDC).Odłożyłem około 10 000 zł na rower. Mam więcej, ale muszę jeszcze ubranie, kask itp.Interesują mnie tylko nowe rowery.Mam 189cm i 78Kg.Ew. z używek, w grę wchodzi tylko Santa Cruz v10 Carbon - moje marzenie. W USA można w granicach 10 000zł dorwać - tylko czy są coś warte?Transport miałbym za free, bo kuzyn co chwilę lata USA-PL, PL-USA i przewozi różne rzeczy w kontenerze. Ma oba obywatelstwa.To co myślicie?Coś polecicie?Nie mam konkretnych modeli poza tym v10.Pozdrawiam.
MikeSkywalker Napisano 5 Stycznia 2017 Napisano 5 Stycznia 2017 Napisałby na dh-zone, ale jakoś zaufania nie mam do tamtego forum. No to i tutaj chyba źle trafiłeś, bo tu rządzi XC. Owszem, parę osób bawi się w jakieś sporty grawitacyjne ale to i tak garstka. Niemniej jednak 10 tysięcy to mało na sprzęt do DH, jeśli koniecznie chcesz nowy. Głównie skupiłbym się na tym co jest w posezonowych obniżkach. Może udało by się w tej cenie kupić Gianta Glory, może Specialized Status. Pewnie jeszcze coś od NS Bikes - może jakiś Fuzz się trafi w tej cenie, aczkolwiek jak dopiero zaczynasz to myślę że i Soda spokojnie by Ci wystarczyła a jest spośród tych rowerów najtańsza.