epza Napisano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2017 Rower Bianchi model 2006 z tylnym rockshox dwukomorowy,uzywam go jako zimowy rower przygodowy ,turystyczny z torbami ortlieb przy temperaturach do -25C ,do tematu.... Ostatnio mam problem ,szybko cisnienie spada w komorze po stronie tloka to chyba jest - komora.Czy warto jest reperowac taki amortyzator ,ktory byl traktowany spokojnie ,bo byl to moj rower turystyczny,czy lepiej kupic nowy ,przecietny ,albo czy jest mozliwosc wywalenia go wogole I wstawienie czegos sztywnego ,bo w zimie nie potrzebuje bujania ,dla fachowcow na pewno to pytanie idiotyczne ale ja mam dwie lewe rece I potrzebuje porady ,dziekuje z gory jesli ktos ma czas navodpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
c1ach Napisano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2017 Pewnie puszcza między komorami. Wtedy w opcji minimum oring do wymiany. Miałem kiedyś damper SiD z tą przypadłością i nie udało się go uratować - wytarta powłoka. Oczywiście równie dobrze możesz mieć tylko zaworek walnięty, trzeba sprawdzać od najprostszych rzeczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
epza Napisano 3 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2017 Dziekuje C1Ach,przedostatnie pytanko,czy jak spuszcze powietrze ,z obu komor to moge bezbiecznie odkrecic amortyzator z ramy ,nie chce stracic zebow ,jakby tam byla mocna sprezyna.Mam na mysli odkrecenie z ramy ,nie zagladanie do srodka. Dziekuje ponownie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobike Napisano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2017 Nie podałeś modelu więc pokaż zdjęcie chociaż. Jeśli amor jest powietrzny to po spuszczeniu powietrza nie powinno się nic stać (mowa oczywiście o zaglądaniu do środka). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
epza Napisano 3 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2017 http://www.forumrowerowe.org/gallery/image/11767-bianchi/ Fajnie ,ze poswieciles chwile ,ja do srodka nie bede zagladal ,chce odkrecic od tych duzych srub i wlozyc jakas uszczelke twarda ,zeby nie bylo juz miejsca na poruszanie sie tloku.Oczywiscie nie bedzie juz amortyzacji tylko zlom.Ale obawiam sie kupowac nowego lub reperowac bo zimy sa ostre - 25C a to jest zimowy rower ,tych opon co na zdjeciu nie uzywam ,zimowe ze studs http://www.forumrowerowe.org/gallery/image/11767-bianchi/ Fajnie ,ze poswieciles chwile ,ja do srodka nie bede zagladal ,chce odkrecic od tych duzych srub i wlozyc jakas uszczelke twarda ,zeby nie bylo juz miejsca na poruszanie sie tloku.Oczywiscie nie bedzie juz amortyzacji tylko zlom.Ale obawiam sie kupowac nowego lub reperowac bo zimy sa ostre - 25C a to jest zimowy rower ,tych opon co na zdjeciu nie uzywam ,zimowe ze studs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2017 Zamiast dampera możesz włożyć w to miejsce zrobiony samemu "wypełniacz" np z płaskowników docietych na długość, z nawierconymi otworami montażowymi. Dampera możesz też zakleić wypełniając go np pianką montażową albo mocując na tłoku ogranicznik ugięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
epza Napisano 3 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2017 Tobo ,swietnie,bede szedl w tym kierunku ,a najwazniesze ,ze tu sa naprawde fajni ,chetni do pomocy Ludzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.