KubaMTB Napisano 29 Grudnia 2016 Napisano 29 Grudnia 2016 Siemanko Przeglądam se różne obręcze i tak myślę nad tymi asymetrycznymi jak to działa. Czy dawać to tylko na tył czy na przód albo tu i tu? Z tego co wiem to powinny być sztywniejsze. konkretnie myślę nad tymi:http://www.dt4you.pl/asym-1448-rdxr3629n28s011448-p-2360.html?osCsid=262570d420677b9e94abce7cacd7e321 A jak nie krzywe to te: http://www.dt4you.pl/disc-1223-rtxr3329n28s011223-p-1867.html?osCsid=262570d420677b9e94abce7cacd7e321 Teraz pytanie czy te asymetryczne to jest gra warta świeczki?
Imar Napisano 29 Grudnia 2016 Napisano 29 Grudnia 2016 Szprychy po stronie napędu i stronie przeciwległej zazwyczaj mają tą samą długość. Drugą zaletą jest to że szprychy jeśli są pod tym samym kątem względem kołnierz piasty - obręcz. Jeśli się mylę to proszę mnie poprawić.
dawid Napisano 29 Grudnia 2016 Napisano 29 Grudnia 2016 Szprychy z obu stron mają bardziej równomierny kąt nachylenia co poprawia sztywność kół. XR361 jest szersza i też sztywniejsza od XR331, dzisiaj pierwszy raz składałem koło na XR361 i bardzo pozytywnie zaskakuje
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.