kamikadze2014 Napisano 27 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2016 Witam! Rozebrałem amora jak na foto. Jest tam jedna sprężyna (czerwona- jak sądze negatywna). Czy to od niej zależna jest twardosc amora? niezaleznie ile dopompowałem amor był mega miękki. Jest szansa na znalezienie takiej sprezyny o innej twardosci czy to gdzie indziej moze lezec problem? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vdcmike Napisano 27 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2016 Od niej zależy czułość i charakterystyka progresji. Twardość tylko ciśnienie. Ile psi pompujesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamikadze2014 Napisano 27 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2016 dochodziłem do max mozliwosci tego modelu- 190psi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seraph Napisano 27 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2016 Jaka pompka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamikadze2014 Napisano 27 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2016 beto 002- aktualnie wyzionęła ducha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seraph Napisano 27 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2016 A jesteś pewien, że dobrze pompowałeś? Mam taką pompkę i kiedyś miałem problem z pompowaniem nowego Raidona. Uszczelka głowicy blokowała przepływ powietrza - ciśnienie na manometrze rosło, ale powietrze nie opuszczało węża pompki. Musiałem w końcu utrafić pewien punkt między wciśnięciem zaworka, a całkowitym zaciśnięciem się uszczelki na "bolcu". Ciekawe, że u mnie w Rock Shox nie mam problemu z pompowaniem. Wydaje mi się, że coś zdecydowanie jest nie tak, bo 190 PSI to ogromne ciśnienie i amortyzator powinno zamienić w kamień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hanzo Napisano 27 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2016 Czerwone to były medium. Obstawiam, że do tak starego amortyzatora raczej nic już nie dostaniesz. Wnętrze wygląda dość podobnie do systemu mars air, czyli połączenie sprężyny stalowej i powietrznej. Za część skoku odpowiada sprężyna stalowa a za część powietrzna. Popatrz tu: http://activia.sgl.pl/czesci/czesci-zamienne/sprezyny/sprezyny/37 może coś dopasujesz. Ile ważysz? Przy około 82 w górę pewnie będzie dobra x-firm. Przynajmniej ja taką mam i jest OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamikadze2014 Napisano 27 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2016 Pompka raczej ok. Ustawienie sagu wskazywało na odpowiednie napompowanie. Podczas jazdy poprostu było czuć miękkość. Lubi bardzo nurkować i jest czuły az zbytnio. Tak jak pisze Hanzo- w tych modelach na twardosc pracowała sprezyna plus cisnienie. Ważę 88 + jakis bagażyk na plecy wiec zdecydowanie cos twardszego trzeba znalezc. Dzięki za stronkę ale nic tam mi nie podchodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.