MarekRSL Napisano 5 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2017 był już u Ciebie i odesłałeś do serwisu wymienili dolne lagi a ty wymieniłeś kartridż i zrobiłeś mu serwis zerowy, potem odesłałem go znowu do suntoura bezpośrednio (tak jak mi zaleciłeś) pan z serwisu twierdził, że usunęli usterkę ale tak nie jest... Olał bym to i uznał, że tak ma być tak samo jak skom25 ale skoro piszesz, że jesteś w stanie pozbyć się teraz tych luzów i stuków to może zaryzykuję jeszcze ten jeden raz bo szczerze bardziej zaufam tobie niż serwisowi... Będziesz w stanie to na miejscu zrobić czy trzeba zostawić amor? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 5 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2017 Amorek u mnie musisz zostawić.TEMATEM TYM SIĘ BARDZO ZAJĄŁEM PRZEZ CO KUPUJĄC U MNIE TO ŻADEN AMOREK NIE WYJDZIE Z LUZAMI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
holektomek Napisano 15 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2017 MarekRSL daj znać co wyszło z twoim raidonem ostatecznie bo oczywiście w moim półrocznym pod 29' to samo co u Ciebie i skoma25. Na razie jest w poznaniu u dystrybutora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarekRSL Napisano 15 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2017 skom25 podesłał mi temat o foxach gdzie jest to samo co u nas i obaj postanowiliśmy jeździć na tych widelcach a w trakcie sezonu zobaczymy czy będzie dalej tak samo czy gorzej, jeśli będzie bez zmian czyli luzy nie będą się powiększać i podczas jazdy będzie cisza (a podobno może tak być, że jest tam jakiś delikatny luz-informacja z Euro Bike) to nie robię z tym nic bo z samej pracy tego Raidona jestem zadowolony. Dodam, że kumpel w Epiconie ma to samo i też zostawia a jako, że na w zimę nie śmigam na rowerku pozostaje nam czekać na sezon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 15 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2017 W Fox'ach luz podczas jazdy znika za sprawą smarowania olejem, ale jednak "na sucho" jakiś tam jest. Ja kontaktowałem się także z Euro Bike i otrzymałem informację że taki luz jest sprawą dość normalną. Trzeba zaznaczyć że nie jest to duży luz, jest wyczuwalny "na palcach" ale gołym okiem nie widać ruchu goleni względem siebie. Ja także temat odpuszczam i myślę że problemów nie powinno być, a jeżeli będą to Euro Bike jest skory do pomocy. Oprócz samego tematu luzów to naprawdę nie ma się do czego przyczepić, w tej cenie dostaje się naprawdę fajnie zrobiony amor i raczej nic lepszego w tym przedziale się nie znajdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 16 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2017 Poniżej stare tuleje Poniżej moje nowe wymieniane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarekRSL Napisano 16 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2017 Piotrze wymieniasz to w ramach gwarancji? Czy trzeba dodatkowo coś płacić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 18 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2017 Przypadkiem znalazłem zapisek w angielskiej wersji instrukcji dla użytkownika: " Before disassembly, check the slider sleeve play of the fork. To do so, apply the front wheel brake and gently push the bicycle back and forth at the handlebar stem shaft. Replace the slider sleeves if the play is excessive (more than 1 mm at the fork brace)." Identyczny zapisek znajduje się w dokumentach dla Aurona i Axona. Czyli mówiąc krótko i szybko, dla Suntour'a wszystko poniżej 1mm nie jest luzem, miejmy nadzieję że wiedzą co piszą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 18 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2017 W nowych Axonach, Aionach, Auronach, Duroluxach nigdy mi się nie przytrafiły luzy na dzień dobry. Dostałem z nowej kolekcji Raidona z 2017 i tam zadnych luzów juz nie czuje w porównaniu do kolekcji 2016. Możliwe że cos lepszego już dopracowali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 19 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2017 Podszedłem nieco bardziej "technicznie" do sprawdzenia luzów niż "na czuja". Do goleni przyczepiłem sztywny kawałek cienkiego kartoniku a do podkowy wydrukowaną miarkę z podziałką 1mm. Kartonik schował się pod miarką więc ruszając przód/ tył widziałem na ruch podkowy w stosunku do goleni. Wiadomo że nie jest to super precyzyjne ale wyszedł mi luz w granicach 0,5- 0,65 mm. Można powiedzieć że i mało i dużo. Edit: W sumie nie wiem czy dobrze podalem wynik, to co powyzej to sumaryczny wynik odchylenia do przodu i tylu. Wiec jezeli zacisne hamulec i pchne kierownice do przodu, to wtedy golen ruszy sie mniej wiecej o 0,3 mm.Ktora wersja okreslenia wartosci luzu jest prawidlowa nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarekRSL Napisano 20 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2017 Piotrze wymieniasz to w ramach gwarancji? Czy trzeba dodatkowo coś płacić? A ja podbijam moje pytanie Skom25 z ciekawości wykonam taki test u siebie pod koniec tygodnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 20 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2017 Niestety na gwarancji to tak dobrych już nie daje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartnicki Napisano 23 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2017 Niestety na gwarancji to tak dobrych już nie daje A w jeśli odeślę na gwarancję do EuroBike to jakie dostane? Uważam, że jeśli to wada fabryczna to producent powinien ją wyeliminować na swój koszt... Tak samo jak zakupiłem nowego VW i był problem z siłownikami tylnej klapy, podjechałem wypiłem kawę i nic nie płaciłem a część zastąpiona lepszą, poprawioną czyż nie powinno być tak samo i w tym przypadku? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
holektomek Napisano 23 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2017 Ja z wypowiedzi Piotra wywnioskowałem, że sobie żartuje i zawsze są dobre (czyli aktualnie najlepsze). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maczet190399 Napisano 23 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2017 Te tuleje Piotr zrobił chyba sam i sa lepsze od fabrycznych :-) Jak gwarancyjnie to musi dac fabryczne, jak chcesz coś lepszego to te od Piotra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartnicki Napisano 23 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2017 (edytowane) Ja z wypowiedzi Piotra wywnioskowałem, że sobie żartuje i zawsze są dobre (czyli aktualnie najlepsze). Nie wyczuwam w tym ani grama żartu... a jeśli jest inaczej to niech Pan Piotr się określi czy wymienia je za darmo w ramach gwarancji czy też nie (z wypowiedzi wynika jasno, że daje takie jak są w oryginale a jak mu zapłacisz da ci lepsze...) Dlatego też pytam jakie dostanę w EuroBike bo nie będę dopłacał do towaru objętego gwarancją. holektomek -czytałem twojego posta w tym temacie i jak wygląda twoja sprawa? Te tuleje Piotr zrobił chyba sam i sa lepsze od fabrycznych :-) Jak gwarancyjnie to musi dac fabryczne, jak chcesz coś lepszego to te od Piotra Nie po to kupujesz nowy amortyzator powietrzny, żeby w nim od razu "coś" poprawiać i dopłacać, nieprawdaż? Edytowane 23 Lutego 2017 przez bartnicki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
holektomek Napisano 23 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2017 bartnicki - ja po 3 dniach dostałem amora po reklamacji - (cytuję pismo) "Wymiana tulei ślizgowych amortyzatora górnych i dolnych oraz wymiana kartridża blokady." i na razie wsadziłem go do ramy nie jeździłem jeszcze, a to czy są to lepsze czy gorsze tuleje nie wiem. Dla mnie ACTIVIA wypowiada się niejasno (ciężko z jego wypowiedzi wywnioskować czy sam na własną rękę zaopatrzy się w maszynkę i tuleje jego pomysłu, czy od dystrybutora jest to sprzęt i w sumie nie ma to znaczenia czy tu czy tu wymianią). Oczywiście za namową Activia (cytuję) "bezpośrednio do nich to ok 3 dni zaś przeze mnie to ok 2-3 tygodnie" udałem się do dystrybutora na tą reklamację. Zgadzam się z tym, że jeżeli problem jest znany to trzeba go wyleczyć, a nie pudrować syfa (oczywiście na gwarancji). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 23 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2017 (edytowane) bartnicki - ja po 3 dniach dostałem amora po reklamacji - (cytuję pismo) "Wymiana tulei ślizgowych amortyzatora górnych i dolnych oraz wymiana kartridża blokady." i na razie wsadziłem go do ramy nie jeździłem jeszcze, a to czy są to lepsze czy gorsze tuleje nie wiem. Tuleje są te co i były, po prostu są nowe, być może o nieco "ciaśniejsze". Luz masz nadal? Edytowane 23 Lutego 2017 przez skom25 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 23 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2017 Powiem wprost. Reklamacja - To są wymieniane na nowe lecz budowy takiej samej co fabryczne Prywatnie - To są tuleje z innego źródła oraz z innej jakości Cały czas coś dopracowuje żeby tylko wam polepszyć, lecz nie będę wymieniał nikomu na gwarancji tuleje w które ja się prywatnie zaopatruje (czyli robione są specjalnie na moje zamówienie), które tanio tez mnie nie kosztują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin_Gutek Napisano 23 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2017 Chłopaki, czytajcie dokładnie wypowiedzi Activia, przecież jasno się wyraża, żaden amor u niego nabyty nie wyjdzie z luzami - ale dotyczy to amorów u niego kupionych - wiec jeżeli kupiliście u niego to skasowanie luzów - poprzez wymianę tych nieszczęsnych tuleji nie powinno być płatne, a jeżeli kupiliście gdzieś indziej to "sorry winnetou" - gość ma patent jak to skasować ale nic za darmo, jeżeli główny dystrybutor na Polskę by opłacił taką naprawę w serwisie Activia to co innego. Ale jest pewnie drugie dno tej sprawy, i problem o którym wszyscy wiedzą jeżeli amory na 2017 nie mają tego luzu. Kupić, zapłacić a później albo dopłacać albo się bujać z wysyłkami po serwisach i odbijanie piłki... a kasa wydana i rower stoi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
holektomek Napisano 23 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2017 (edytowane) Marcin _Gutek coś, źle czytasz chyba. Wytłumacz mi, dlaczego mam amor od ACTIVIA i miałem luz. Chyba, że to dotyczy tylko amorów kupionych po wpisie przez ACTIVIA. RACJA Activia pisze 4 LUTY - i od teraz gwarantuje wszystkim. Czyli sprawa rozwiązana. Edytowane 23 Lutego 2017 przez holektomek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 23 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2017 bartnicki - ja po 3 dniach dostałem amora po reklamacji - (cytuję pismo) "Wymiana tulei ślizgowych amortyzatora górnych i dolnych oraz wymiana kartridża blokady." i na razie wsadziłem go do ramy nie jeździłem jeszcze, a to czy są to lepsze czy gorsze tuleje nie wiem. Dla mnie ACTIVIA wypowiada się niejasno (ciężko z jego wypowiedzi wywnioskować czy sam na własną rękę zaopatrzy się w maszynkę i tuleje jego pomysłu, czy od dystrybutora jest to sprzęt i w sumie nie ma to znaczenia czy tu czy tu wymianią). Oczywiście za namową Activia (cytuję) "bezpośrednio do nich to ok 3 dni zaś przeze mnie to ok 2-3 tygodnie" udałem się do dystrybutora na tą reklamację. Zgadzam się z tym, że jeżeli problem jest znany to trzeba go wyleczyć, a nie pudrować syfa (oczywiście na gwarancji). Kolego co dla ciebie jest niejasne?? Napisałem wyraznie: Poniżej są fabryczne tuleje dawane w Raidonach, co także w ramach reklamacji dot. luzów tez takie "Nowe" dostaniesz Ja zaś ze względu wyeliminowania w 100% luzy wysłałem ten problem do zakładu gdzie produkują tuleje. Udało się zrobić coś nowego co się w pełni sprawdziło A TY WIDZĘ CHCIAŁ BYŚ WSZYSTKO ZA DARMO!!! Poniżej fotka moich tuleji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
holektomek Napisano 23 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2017 Chłopaku wcześniej nie napisałeś, że to ty zlecasz produkcję więc było kilka pytań i wypowiedziałem się również, że nie zostało to sprecyzowane więc można domniemać, że wymiana będzie na lepsze tuleje - post pisałem zanim napisałeś o tym, że sam je robisz. Tyle w temacie, wyjaśniłeś wiec o co chodzi. Takie teksty jak "A TY WIDZĘ CHCIAŁ BYŚ WSZYSTKO ZA DARMO!!!" są trochę nie na miejscu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin_Gutek Napisano 23 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2017 holektomek post kolegi Activia z 05.luty - poprzednia strona "TEMATEM TYM SIĘ BARDZO ZAJĄŁEM PRZEZ CO KUPUJĄC U MNIE TO ŻADEN AMOREK NIE WYJDZIE Z LUZAMI" Więc domniemam że jak kupi się u Activi to amor nie ma luzów - nie ważne czy tuleje są oryginalne, czy dorabiane - nie istotne - luzów brak. a jak kupisz poza Activią to ta usługa dodatkowo jest płatna - bo tuleje które Activia montuje są dodatkowo płatne. Tak ja to rozumiem. Chyba że ten wpis Activia jest niedopowiedziany - wyjedzie bez luzów - jak dopłacisz.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 23 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2017 Marcin_Gutek wszystko jest zgodne z twoją wypowiedzią oprócz ostatniego tekstu. Widzę że w końcu ty mnie zrozumiałeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi