DzikiChomik Napisano 22 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2016 Krótkie pytanie: pacjent: nowy, acz dość leciwy RS Monarch RT, dolegliwości: po przestawieniu przełącznika kompresji z "open" na "pedal" damper wciąż się składa i dopiero po kilku(nastu) cyklach pracy czuć różnicę w zmianie kompresji z otwartej na "zablokowaną", diagnoza: ten typ tak ma, czy na przykład ma sucho wewnątrz i to sprawia tego typu problemy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fonika Napisano 23 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2016 Na pewno nie jest to normalne, po przełączeniu talerzyk od razu ustawia się w pozycji zamkniętej zamykając przepływ. Szczerze to dziwne objawy, albo damper jest zapowietrzony albo może być np. za małe ciśnienie w komorze azotowej. Tak czy siak da się coś stwierdzić tylko przy pełnym serwisie bo z całą pewnością nie jest to winą komory powietrznej czy braku smarowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.