DzikiChomik Napisano 22 Grudnia 2016 Napisano 22 Grudnia 2016 Krótkie pytanie: pacjent: nowy, acz dość leciwy RS Monarch RT, dolegliwości: po przestawieniu przełącznika kompresji z "open" na "pedal" damper wciąż się składa i dopiero po kilku(nastu) cyklach pracy czuć różnicę w zmianie kompresji z otwartej na "zablokowaną", diagnoza: ten typ tak ma, czy na przykład ma sucho wewnątrz i to sprawia tego typu problemy? Cytuj
Fonika Napisano 23 Grudnia 2016 Napisano 23 Grudnia 2016 Na pewno nie jest to normalne, po przełączeniu talerzyk od razu ustawia się w pozycji zamkniętej zamykając przepływ. Szczerze to dziwne objawy, albo damper jest zapowietrzony albo może być np. za małe ciśnienie w komorze azotowej. Tak czy siak da się coś stwierdzić tylko przy pełnym serwisie bo z całą pewnością nie jest to winą komory powietrznej czy braku smarowania. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.