goTomek Napisano 20 Grudnia 2016 Napisano 20 Grudnia 2016 Może głupie pytanie Czy kierunek obrotów obręczy ma znaczenie? Wymyśliłem sobie zmianę opon na Schwalbe Durano i dopiero po założeniu i napompowaniu opony zauważyłem, że są one kierunkowe Oczywiście założyłem odwrotnie, ale na szczęście na przednie koło, więc po prostu odwróciłem i zamontowałem, bo nie chciało mi się już zdejmować i zakładać opony od nowa. Dobrze, że zacząłem od przedniego, więc na tylne koło już założyłem prawidłowo. No i stąd pytanie, wiadomo że tylne koło sie tak nie da, bo napęd, ale przednie? Na obręczy nie ma żadnego oznaczenia kierunku, więc to chyba wszystko jedno? Koła to Fulcrum Racing 77
TheJW Napisano 20 Grudnia 2016 Napisano 20 Grudnia 2016 Z czymś takim, jak kierunkowa obręcz jeszcze się nie spotkałem. To byłoby ciekawe. Jeśli piasta i całe koło są symetryczne, to nie ma problemu. Jeśli nie masz tarczówek, to na pewno są. Odnośnie kierunkowych obręczy - Ktoś coś widział, słyszał, pokaże?
Arni220 Napisano 20 Grudnia 2016 Napisano 20 Grudnia 2016 http://www.zipp.com/wheels/454-nsw-carbon-clincher---/ te z pewnością mają kierunek obrotu, ale to wyniki z założeń konstrukcyjnych.
TheJW Napisano 20 Grudnia 2016 Napisano 20 Grudnia 2016 Łooo...proszę. Kosmiczna technologia, cena również.
Arni220 Napisano 20 Grudnia 2016 Napisano 20 Grudnia 2016 Dodaj do tego także obręcze kół o różnej ilości szprych po stronie napedowej i nienapędowej np. Campagnolo 3G
tobo Napisano 20 Grudnia 2016 Napisano 20 Grudnia 2016 Jedyne co ewentualnie decyduje o kierunkowości zwykłego szosowego koła to napisy na piaście.
goTomek Napisano 20 Grudnia 2016 Autor Napisano 20 Grudnia 2016 Dzięki za wyjaśnienia, czyli będzie dobrze Napisów na piastach żadnych nie ma, całe śnieżnobiałe. różnej ilości szprych po stronie napedowej No też tak mam, ale to na napędowym właśnie System Two-to-One Fulcruma
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.