czem Napisano 19 Grudnia 2016 Napisano 19 Grudnia 2016 czy jest możliwość przerobienia działania Axona z progresywnego na liniowy ? aktualne działanie niezbyt mi się podoba, moze to też kwestia tego ze jest nowy. ustawiłem to tak jak każe producent - 2 cm sagu i nie wiem jaka bym potrzebował siłę żeby go dobić na 6 cm skoku, a ma 8. nie korzysta w ogóle z pełnego zakresu działania. jakieś pomysły. może użytkownik Activia sie wypowie na ten temat. Cytuj
ACTIVIA Napisano 19 Grudnia 2016 Napisano 19 Grudnia 2016 Na dzień co ci polecam to spuścić powietrze, odkrec ten czarny korek zaworu powietrza nasadką 27mm i przy korku będziesz miał taki żółty elastomer. Weź go wyciągnij i z powrotem wkręc ten korek a potem napompuj Cytuj
czem Napisano 19 Grudnia 2016 Autor Napisano 19 Grudnia 2016 nie spowoduje to utraty gwarancji ? co to da ? będzie pracowal bardziej liniowo i czy nie bedzie jakiś negatywnych działań w amorze ? Cytuj
sebass52 Napisano 19 Grudnia 2016 Napisano 19 Grudnia 2016 To jest taki ogranicznik żeby amor nie dobijał. Cytuj
czem Napisano 19 Grudnia 2016 Autor Napisano 19 Grudnia 2016 kiedy spuszcze powietrze, wolnych goleni między uszczelkami a korona, zostaje 0.5 cm. z tego co widzę na rysunku ten elastomer jest większy więc chyba do końca nie odpowiada za dobicie. w moim starym rst first z komory powietrznej wyciągnąłem taki plastikowy odbojnik przez co zwiekszylem objętość komory powietrznej i amor stal się liniowy a nie progresywny. może w axonie wyjecie tego elastomeru także powiększy komorę powietrzną i zrobi się bardziej liniowy. Cytuj
ACTIVIA Napisano 20 Grudnia 2016 Napisano 20 Grudnia 2016 No i widzę że kumasz temat. Często właśnie wyjmują te elastomery żeby zwiększyć komorę powietrzną Cytuj
czem Napisano 20 Grudnia 2016 Autor Napisano 20 Grudnia 2016 denerwujące jest tylko to ze każdy producent daje inny rozmiar śruby w korku powietrznym. magura 28, rst 24, w axonie widzę jakiś kosmiczny 27. czas wybrać się do castoramy i kupić nasadke na grzechotke. kiedyś w firscie odkrecalem francuzem, wymsknal mi się i rozwalilem cala śrubę, ale byłem zły. teraz stosuje tylko nasadowe z grzechotka. Cytuj
ACTIVIA Napisano 20 Grudnia 2016 Napisano 20 Grudnia 2016 Mam specjalne nasadki do tego. Są zjechane na tokarce po to żeby klucz ci się na korku nie przekręcił http://activia.sgl.pl/czesci/narzedzia-serwisowe/klucze-nasadowe/do-amortyzatorow/232 Cena świąteczna dla ciebie to 20zł już wysyłką Cytuj
czem Napisano 20 Grudnia 2016 Autor Napisano 20 Grudnia 2016 (edytowane) za późno przeczytałem i kupiłem w castoramie ale okazalo się ze ścianki nasadki są za grube i nie mieszcza się między śrubę a korone. jak jutro nie uda mi się zmniejszyć średnicy na szlifierce to kupię u Ciebie klucz Edytowane 20 Grudnia 2016 przez czem Cytuj
ACTIVIA Napisano 20 Grudnia 2016 Napisano 20 Grudnia 2016 Także nasadka musi być wyrównana na tokarce ze względu tego że fabryczne mają od środka na dole taki spilnikowany kąt co powoduje niszczenie korka przy odkrecaniu Cytuj
czem Napisano 21 Grudnia 2016 Autor Napisano 21 Grudnia 2016 Nie będę się bawił w pilnikowanie tego klucza i kupie od Ciebie. Cytuj
czem Napisano 2 Stycznia 2017 Autor Napisano 2 Stycznia 2017 jestem już po wyjęciu tego elastomera i przejechaniu kilkunastu km. muszę stwierdzić ze jest znaczna różnica i amor działa wybornie. dużo lepiej niż moje stare rst First oraz magura durin race 80. Cytuj
SantaaCruz Napisano 11 Stycznia 2017 Napisano 11 Stycznia 2017 Na dzień co ci polecam to spuścić powietrze, odkrec ten czarny korek zaworu powietrza nasadką 27mm i przy korku będziesz miał taki żółty elastomer. Weź go wyciągnij i z powrotem wkręc ten korek a potem napompuj A czy taki patent można zrobić w Epixonie 2015 z osią 15 mm w celu zwiększenia czułości pod lekkim rowerzystą ? Cytuj
czem Napisano 9 Kwietnia 2017 Autor Napisano 9 Kwietnia 2017 Napiszę tutaj bo to mój temat i dotyczy tego samego Axona którego opisałem na początku. Amor ma przejechane może z 1200 km i jakiś czas temu zaczął zachowywać się dziwnie. Dostał lekkiego luzu i przy pracy słychać stukanie, tylko nie potrafię odpowiedzieć z której komory dochodzi. ACTIVIA, co to może być ? Cytuj
ACTIVIA Napisano 9 Kwietnia 2017 Napisano 9 Kwietnia 2017 Nacisnij z przodu hanulec, wsadz palec między podkową a rurą goleniowa i ruszaj do przodu i do tyłu. Wtedy wyczujesz czy sa luzy na slizgach. Jesli nie będzie to mozliwe ze kartridż ci sie rozkręcił w środku Cytuj
czem Napisano 10 Kwietnia 2017 Autor Napisano 10 Kwietnia 2017 To może być ten kartridż. Opisz jak mam się do niego dostać. Rysunek, może jakiś film instruktażowy Cytuj
ACTIVIA Napisano 11 Kwietnia 2017 Napisano 11 Kwietnia 2017 Ściągnij dolną czerwoną pokrywę od regulacji tłumienia, potem od góry odkręć mechanizm blokady. Od dołu ściągnij z nakrętki oring i odkręć ją kluczem nasadowym 10mm. Potem od góry odkręć kluczem nasadowym 27mm czarny korek. Wtedy wyciągniesz cały kartridż bez ściągania amorka z roweru. Cytuj
czem Napisano 12 Kwietnia 2017 Autor Napisano 12 Kwietnia 2017 (edytowane) Rozkręciłem amor tak jak pisałeś. Dostałem się do kartridża i o dziwo jest na nim napis EPICON, a mam przecież Axona ?? Czemu tak ?? Wszystko jest dobrze dokręcone więc czemu stukał i pukał ? Po wsadzeniu wszystkiego na miejsce i dokręceniu nie stuka, ale luz nadal jest. Edytowane 12 Kwietnia 2017 przez czem Cytuj
czem Napisano 12 Kwietnia 2017 Autor Napisano 12 Kwietnia 2017 Tak, 10.11.2016 r czyli niedawno. Amor ma przejechane jakieś 800 km. Nie uczestniczył jeszcze w żadnym wyścigu. Wcześniej zgłaszałem na maila o kilku ryskach na goleni, ale postanowiłem poczekać i zobaczyć jak wygląda sytuacja, ale co chwilę jest coś nie tak. Cytuj
ACTIVIA Napisano 12 Kwietnia 2017 Napisano 12 Kwietnia 2017 Idzie na reklamację. Postaram się zrobić wszystko jak najlepiej Cytuj
czem Napisano 12 Kwietnia 2017 Autor Napisano 12 Kwietnia 2017 Tak jak Activia napisał, amorek zostanie wysłany jutro na reklamacje. Po rozmowie telefonicznej jestem spokojny, że wszystko będzie ok Całe szczęście że pogoda tragedia i nie będzie szkoda, że brak roweru do jazdy. Czas odpalić trenażer. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.