Galipette Napisano 19 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2016 Temat kontynuowany z TEGO wątku. W tym wątku będę dalej opisywał sprawy związane z rowerem - problemy, usterki i inne sprawy - wiadomo choroba postępuję i na zbudowaniu roweru sie pewno nie skończy A więc rower przetestowany w terenie i sprawuje się znakomicie. Wszystko po złożeniu dziala idealnie - w porównaniu z poprzednim wydaje się strasznie zrywny. Przód wydaje się dosć lekki i troche sie zaniepokoiłem kiedy przy podjeździe ok 14% (wg Stavy) przy mocniejszych naciśnięciach na pedały zaczęło podrywać mi przód i w końcu musiałem odpuścić. Mostek mam 100 mm i patrząc na przednią oś jest minimalnie przed nią. Fakt, że przy moim wzroście (200 cm) środek ciężkości jest bardzo wysoko i nie wiem czy zmiana liczby zębów na kasecie by coś tu pomogła... Co do uwag o zrobienie "trzymacza" do łńcucha zrobiłem sobie wg własnego projektu - z aluminium bardzo lekki - spełnia świetnie swoje zadanie. Pierwszy raz mam do czynienia z hamulcami hydraulicznymi i muszę powiedzieć, że są rewelacyjne, pełna kontrola i siła hamowania miodna. Napęd 1x9 na chwilę obecną sprawdza się wyśmienicie i nie brakuje na razie przełożeń. Poniżej kilka fotek roweru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vpablov Napisano 19 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2016 Przód wydaje się dosć lekki i troche sie zaniepokoiłem kiedy przy podjeździe ok 14% (wg Stavy) przy mocniejszych naciśnięciach na pedały zaczęło podrywać mi przód i w końcu musiałem odpuścić. Mostek mam 100 mm i patrząc na przednią oś jest minimalnie przed nią. kluczem przy pokonywaniu stromych podjazdów jest maksymalne wychylenie do przodu (klata na kierownicy) Musisz dodatkowo pamiętać o przyczepności tylnego koła. Masz kierownicę o dużym gięciu, do tego mostek na plus więc to przy stromych podjazdach, zdecydowanie nie pomaga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
talento259 Napisano 19 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2016 I ile Cię to wyniosło? Zakładane na początku 1000zł czy może więcej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Galipette Napisano 19 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2016 Masz kierownicę o dużym gięciu, do tego mostek na plus więc to przy stromych podjazdach, zdecydowanie nie pomaga. Mostek teoretycznie mam przekręcony na - ale i tak wygląda jakby był na +. Myslę, że z ilością przejechanych km będę poprawial technikę podjazdu jak i starał się modyfikować jeszcze sprzęt I ile Cię to wyniosło? Zakładane na początku 1000zł czy może więcej? Koszt całkowity w tym stanie to ok 1250 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PeKa86 Napisano 20 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2016 Przyznać muszę, że Twój "trzymacz" wygląda bardzo profi! Wysłane z mojego XT1572 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.