Galipette Napisano 19 Grudnia 2016 Napisano 19 Grudnia 2016 Temat kontynuowany z TEGO wątku. W tym wątku będę dalej opisywał sprawy związane z rowerem - problemy, usterki i inne sprawy - wiadomo choroba postępuję i na zbudowaniu roweru sie pewno nie skończy A więc rower przetestowany w terenie i sprawuje się znakomicie. Wszystko po złożeniu dziala idealnie - w porównaniu z poprzednim wydaje się strasznie zrywny. Przód wydaje się dosć lekki i troche sie zaniepokoiłem kiedy przy podjeździe ok 14% (wg Stavy) przy mocniejszych naciśnięciach na pedały zaczęło podrywać mi przód i w końcu musiałem odpuścić. Mostek mam 100 mm i patrząc na przednią oś jest minimalnie przed nią. Fakt, że przy moim wzroście (200 cm) środek ciężkości jest bardzo wysoko i nie wiem czy zmiana liczby zębów na kasecie by coś tu pomogła... Co do uwag o zrobienie "trzymacza" do łńcucha zrobiłem sobie wg własnego projektu - z aluminium bardzo lekki - spełnia świetnie swoje zadanie. Pierwszy raz mam do czynienia z hamulcami hydraulicznymi i muszę powiedzieć, że są rewelacyjne, pełna kontrola i siła hamowania miodna. Napęd 1x9 na chwilę obecną sprawdza się wyśmienicie i nie brakuje na razie przełożeń. Poniżej kilka fotek roweru.
vpablov Napisano 19 Grudnia 2016 Napisano 19 Grudnia 2016 Przód wydaje się dosć lekki i troche sie zaniepokoiłem kiedy przy podjeździe ok 14% (wg Stavy) przy mocniejszych naciśnięciach na pedały zaczęło podrywać mi przód i w końcu musiałem odpuścić. Mostek mam 100 mm i patrząc na przednią oś jest minimalnie przed nią. kluczem przy pokonywaniu stromych podjazdów jest maksymalne wychylenie do przodu (klata na kierownicy) Musisz dodatkowo pamiętać o przyczepności tylnego koła. Masz kierownicę o dużym gięciu, do tego mostek na plus więc to przy stromych podjazdach, zdecydowanie nie pomaga.
talento259 Napisano 19 Grudnia 2016 Napisano 19 Grudnia 2016 I ile Cię to wyniosło? Zakładane na początku 1000zł czy może więcej?
Galipette Napisano 19 Grudnia 2016 Autor Napisano 19 Grudnia 2016 Masz kierownicę o dużym gięciu, do tego mostek na plus więc to przy stromych podjazdach, zdecydowanie nie pomaga. Mostek teoretycznie mam przekręcony na - ale i tak wygląda jakby był na +. Myslę, że z ilością przejechanych km będę poprawial technikę podjazdu jak i starał się modyfikować jeszcze sprzęt I ile Cię to wyniosło? Zakładane na początku 1000zł czy może więcej? Koszt całkowity w tym stanie to ok 1250 zł
PeKa86 Napisano 20 Grudnia 2016 Napisano 20 Grudnia 2016 Przyznać muszę, że Twój "trzymacz" wygląda bardzo profi! Wysłane z mojego XT1572 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.